Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Dåp og bryllup samme dagen, oi! Det kan bli hektisk det :fnise:

Jepp, men allikevel tidbesparende.. For ikke å snakke om pengene vi sparer.. Folk spiser vel ikke dobbelt opp av kaker og mat selv om to ting skjer på en gang? :fnise: Håper jeg iallefall.. Og siden gjestene kommer fra stort sett hele landet så er det både praktisk og enkelt å gjennomføre dette samme dag!! :jepp:

Tror det kan bli veldig bra jeg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får litt inntrykk av at det er vanlig å ikke gi for mye til forlovere her.. :)

Jeg er visst ikke helt inne i bryllups-kotyme... Forloveren min fikk ihvertfall ikke noe for å være forlover... :sjenert:

Men nå hadde vi ekstrem-lavbudsjetts-bryllup også, da. Forloveren min hadde forresten lang kjole (etter eget valg, jeg spurte aldri hva hun skulle ha på seg), mens jeg hadde til knærne :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men allikevel tidbesparende.. For ikke å snakke om pengene vi sparer.. Folk spiser vel ikke dobbelt opp av kaker og mat selv om to ting skjer på en gang? :fnise: Håper jeg iallefall.. Og siden gjestene kommer fra stort sett hele landet så er det både praktisk og enkelt å gjennomføre dette samme dag!! :jepp:

Tror det kan bli veldig bra jeg!! :strix:

Vet om noen som inviterte til dåp, og når gudstjenesten skulle begynne TADA :bryllup:

ble det gifting og dåp på samme tid :jepp: Kjempestas. kun brudeparet, forloverne og presten som var innviet i hemligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men allikevel tidbesparende.. For ikke å snakke om pengene vi sparer.. Folk spiser vel ikke dobbelt opp av kaker og mat selv om to ting skjer på en gang? :fnise: Håper jeg iallefall.. Og siden gjestene kommer fra stort sett hele landet så er det både praktisk og enkelt å gjennomføre dette samme dag!! :jepp:

Tror det kan bli veldig bra jeg!! :strix:

Vi tar to navnefester på en gang vi og hadde det vært opp til meg så hadde vi tatt bryllup samtidig også, men samboer'n er ikke helt enig (enda :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst ikke helt inne i bryllups-kotyme... Forloveren min fikk ihvertfall ikke noe for å være forlover... :sjenert:

Men nå hadde vi ekstrem-lavbudsjetts-bryllup også, da. Forloveren min hadde forresten lang kjole (etter eget valg, jeg spurte aldri hva hun skulle ha på seg), mens jeg hadde til knærne :).

Tror det blir til at de kan få velge klær selv ja... Og så er det mitt eget valg at de får en form for oppmerksomhet. Jammen bra det ikke er vanlig, for da kan jeg jo selv "bestemme" hvor stor oppmerksomheten er. :sjenert:

Vet om noen som inviterte til dåp, og når gudstjenesten skulle begynne TADA :bryllup:

ble det gifting og dåp på samme tid :jepp: Kjempestas. kun brudeparet, forloverne og presten som var innviet i hemligheten

Hørtes gøy ut! :jepp: Men her var bryllup og dato satt noen uker før jeg fikk positiv test, så jeg kunne jo (med litt innsats) "TADA! Jeg har fått baby også!" :ler:

Det hadde jaggu vært moro...

Vi tar to navnefester på en gang vi og hadde det vært opp til meg så hadde vi tatt bryllup samtidig også, men samboer'n er ikke helt enig (enda :lur: )

Navnefest?? :klø: Det feirer ikke vi.. Men alltids gøy å feire noe da. :jepp: Det var bare elegant og perfekt sammensatt å arrangere dåpen da, for det er vel vanlig å være rundt 4 mnd når dåpen gjennomføres? Har jeg fått inntrykk av..... Og å importere venner og familie fra fjern og nær bare uker før/etter bryllupet, for så å leie lokaler, handle inn kaker og mat osv igjen?? :dåne: Nei, like greit å ta alt på et brett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men her var bryllup og dato satt noen uker før jeg fikk positiv test, så jeg kunne jo (med litt innsats) "TADA! Jeg har fått baby også!" :ler:

Det hadde jaggu vært moro...

:skratte:

Skulle gjerne vore flue på veggen då, ja! :hoho:

Eg hadde ikkje tenkt på gave til forlovarane før eg les om det på KG. Veit ikkje kor vanlig det egentlig er. Men veldig koselig med ein liten oppmerksomhet. :jepp:

Mine to forlovarar fekk berre ein større bursdagsgave, sidan bryllup og bursdagar var ca på same tid. Men så sto begge to heilt fritt på kor mykje energi dei ville leggja i bryllupet også. (Eg trengte egentlig berre underskriftene og tilstedeværelse på dagen, resten av engasjementet var berre ein positiv overraskelse. :smilbla: )

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Jaaaa...!!! Måtte det bare gå riktig vei nå!!! :tommelopp:

Har så lyst å følge deg og Sunny i graviditetsbøkene noen mnd framover! :jepp:

Sunny kommer, bare 11 dager igjen nå :jepp:

Prater dere om meg her inne ? :rødme: Så gøy :rødme:

Nå ble jeg glad jenter :nigo: Det er vel det eneste smilet je har hatt i dag tror jeg :sjenert:

ÅÅÅ for en fiiiiiin gravidmage Anamelona :grine: :grine: Nå er det ikke lenge til altså !!!!

......................

Ang forlover gave og slik; Jeg spanderte frisøren til min forlover + at vi begge overnattet i brudesuiten på hotellet her natten før bryllupet da, så det betalte jo også jeg..

Masse gode klemmer til deg Melonen :klemmer: (føles ut som jeg kjenner deg :ler: )

edit: dumme, dumme tastatur !!!!!!!!!! skrivefeil...

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kjole skal du ha da Melonen ??? Kanskje litt vanskelig å løpe rundt i butikker å prøve det nå :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prater dere om meg her inne ? :rødme: Så gøy :rødme:

Nå ble jeg glad jenter :nigo: Det er vel det eneste smilet je har hatt i dag tror jeg :sjenert:

ÅÅÅ for en fiiiiiin gravidmage Anamelona :grine: Nå er det ikke lenge til altså !!!!

......................

Ang forlover gave og slik; Jeg spanderte frisøren til min forlover + at vi begge overnattet i brudesuiten på hotellet her natten før bryllupet da, så det betalte jo også jeg..

Masse gode klemmer til deg Melonen :klemmer: (føles ut som jeg kjenner deg :ler: )

edit: dumme, dumme tastatur !!!!!!!!!! skrivefeil...

Blir så rørt jeg, med sånne mage-kommentarer kombinert med hormoner!! :rødme: Det nærmer seg, og jeg gleder meg veldig masse nå!

Klart vi prater om deg! Vår egen lille KG-kjendis. :klem: Og vi "kjenner" hverandre, Sunny.. Vi gjør jo det!

Det var godt at vi fikk puttet på deg et lite smil, om ikke annet, ser du har slitt med litt negative tanker de siste dagene... Det er selvfølgelig lov, men du må bare ikke la det ta helt overhånd nå da!

Ikke dum ordning du hadde med forlover, men bryllupssuite er en gave vi får av noen andre til bryllupsnatta, så der vil jeg nesten ikke ha med noen andre. :fnise: vel.. Babymelona blir nok med mamma og pappa da... :rødme:

Og med to forlovere så blir det dyrt å spandere frisør på begge! Himla dyrt med sånne hår-folk altså! :kjefte: Men denne gaven jeg pratet om; verdi-gave til bruk på pynt, frisør, klær etc eller en gave jeg velger, kunne jo gått an. Det er nok det jeg kommer til å gå for om jeg ikkke ombestemmer meg senere da. :lur:

Hvilken kjole skal du ha da Melonen ??? Kanskje litt vanskelig å løpe rundt i butikker å prøve det nå :fnise:

PM!

Det høres koselig ut å ha bryllup og dåp på en gang! :Nikke:

Tror det er vanlig med dåp 3-4 mnd etter fødsel ja.

Greit, koselig, hektisk og økonomisk!

Vi har lagt litt ekstra i dette siden vi arrangerer begge på en gang. Allikevel sparer vi en del på å ta ting samtidig! Grugleder meg til denne dagen! :sjenert:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo... Hvorfor har ikke jeg tenkt på kjolespørsmålet før..

PM me...? Jeg vil se :hoppe: :hoppe:

Har du kjøpt allerede eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:dåne: Snakk om interesse da... :roll:

Ikke negativt ment, jeg er jo HELT sånn selv også.. Må jo se... :)

Men tror ikke jeg vil legge den ut her enda.. (Selv om jeg kommer til å gjøre det snart, kjenner jeg meg selv rett!) :fnise:

Den kommer.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en flott kjole. Veldig ulik min, men er bra vi har forskjellig smak.

:jepp: Alle er vi forskjellige.. Heldigvis. Dette var den jeg falt for!

Men du tvinger meg nesten til å spørre etter bilde av din! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig :rødme: Du kommer til å bli så fin altså ;)

Vi er ekstremt nysgjerrige innpå her vettu, trodde du hadde lært det til nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig :rødme: Du kommer til å bli så fin altså ;)

Vi er ekstremt nysgjerrige innpå her vettu, trodde du hadde lært det til nå ;)

:fnise: Joda... Går på smellen hver bidige gang! *naiv* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...