Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Jeg får liksom ikke gjort så mye gjengjeld jeg da, i min tilstand. Men så fort formen min er bedre tenkte jeg å slenge mannen på massasjebenken og feie over ham. :fnise:

...den som venter på noe godt... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink mann du har da !!!! Her er jeg heldig hvis jeg får en times tid sammen med ham i våken tilstand :dåne: åh, lei av jobben hans innimellom...

Kos dere i helga med cookies og starten på en herlig permisjonstid !!! Ikke lenge igjen nå :rødme:

edit: Hvem er sladris ?

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...den som venter på noe godt... :lur:

Ja var noe sånt jeg tenkte. :fnise: Tenkte å overraske han en dag når jeg orker. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink mann du har da !!!! Her er jeg heldig hvis jeg får en times tid sammen med ham i våken tilstand :dåne: åh, lei av jobben hans innimellom...

Kos dere i helga med cookies og starten på en herlig permisjonstid !!! Ikke lenge igjen nå :rødme:

edit: Hvem er sladris ?

Cookiesene ble litt sånn..ja...rare. :fnise: men de ble gode. Vi kalte de "søte brytebrød" istedenfor. :ler:

Jeg skjønner på dagboka di at mannen er mye borte ja.. Det må være slitsomt i lengden... En ting er jo han her som er borte døgnet rundt i flere uker om gangen, men når han først er hjemme så er han skikkelig hjemme da. :)

:kose:

Svarer jeg :sjenert: Det er Tussi som er sladris.

Bra noen er innom her og får svart for meg. :lur: har ikke hatt tid eller overskudd hittil idag! :sjenert:

Ja var noe sånt jeg tenkte. :fnise: Tenkte å overraske han en dag når jeg orker. :lur:

:fnise: Du skal ikke se bort ifra at det blir en suksess!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Du skal ikke se bort ifra at det blir en suksess!! :lur:

Jeg vet det blir en suksess. :fnise: Gleder meg til jeg orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh...hva bruker man en sladris til..? :sjenert:

En man sender melding til når man skal føde, og når bebisen er kommet, slik at sladrisen får oppdatert oss nysgjerrige her inne! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du galt med "cookiesene"? :fnise: Så lenge smaken er god er det jo ikke så nøye hvordan de ser ut da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du galt med "cookiesene"? :fnise: Så lenge smaken er god er det jo ikke så nøye hvordan de ser ut da! :ler:

Nei ikke sant?? :ler:

Jeg lagde kakene litt for store, så de fløt utover mens de stekte! De fløt inn i hverandre så jeg fikk én cookie på størrelse med bakeplata! Og når de ligger såpass inni hverandre kollapser de litt, siden de ikke får luft.. :ler: Men flate cookies, med god smak, det har jeg!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesene ble litt sånn..ja...rare. :fnise: men de ble gode. Vi kalte de "søte brytebrød" istedenfor. :ler:

:fnise: sånn så den ut , den første cookiesen som jeg lagde selv også :skratte:

Godt det ikke bare er meg :Nikke: Edit: og dessuten er det smaken som teller :tommelopp:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: sånn så den ut , den første cookiesen som jeg lagde selv også :skratte:

Godt det ikke bare er meg :Nikke: Edit: og dessuten er det smaken som teller :tommelopp:

Så det er ikke bare jeg som lager slike kaker?? :sjenert:

Ja, de var gode selv om jeg måtte brekke av biter for å legge de i kakeboksen da.. :) Kan jo se positivt på det; den ble ikke svidd....

Innom med en klem på morsdagen, til den kommende mammaen! :klemmer:

Åh.. :rødme: Det er den første morsdagshilsenen jeg har fått!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå fikk jeg veldig lyst på cookies :sikle: Og et spiller ingen rolle om det er en kjempestor eller mange små :fnise:

Kom og forsyn deg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor tiden er blitt av. Syns ikke det er lenge siden du fikk en positiv test, og nå har permisjonen startet... Klarer ikke å henge med skjønner jeg.

åh nå fikk jeg lyst på boller og cookies og sånn, selv om klokka er halv åtte på morgenen. Det hadde vært en fin frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom og forsyn deg! :lur:

Jeg vil også ha :sikle::ler:

Jeg lagde kake her på fredag,men jeg hadde tydeligvis ikke blanda alt godt nok for den hevet seg noen steder og andre steder ikke :fnise: men kaka ble god den !!! (der den faktisk ble stekt ) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor tiden er blitt av. Syns ikke det er lenge siden du fikk en positiv test, og nå har permisjonen startet... Klarer ikke å henge med skjønner jeg.

åh nå fikk jeg lyst på boller og cookies og sånn, selv om klokka er halv åtte på morgenen. Det hadde vært en fin frokost!

Hehe.. Tiden flyr fortere enn man aner ja... :roll: Vips så har jeg gått et helt svangerskap. Helt utrolig å tenke på at om bare noen dager er jeg innenfor termin! :dåne:

Boller og cookies til frokost skal man ikke kimse av vet du. :lur: Litt usunt, men VELDIG godt!

Jeg vil også ha :sikle::ler:

Jeg lagde kake her på fredag,men jeg hadde tydeligvis ikke blanda alt godt nok for den hevet seg noen steder og andre steder ikke :fnise: men kaka ble god den !!! (der den faktisk ble stekt ) :sjenert:

Det er jo ikke verre enn at man spiser det som er spiselig?? :) Den må ha sett sånn passe spesiell ut den kaka, litt sånn som cookien min. :fnise: Men den var sikkert god. :jepp: Er ikke så nøye med hvordan det ser ut om man ikke skal ha selskap eller noe... Hehe... det viktigst for meg er smaken, og bruksbar konsistens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...