Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fin mage! :rødme: Kan umulig være plass til henne der inne særlig mye lenger nå vel? Tenk at det bor et fiks ferdig lite menneske inni der, som snart bestemmer seg for å komme ut til mamman og pappan sin! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anamelona, jeg sov nok når du sendte melding... :sjenert: Har veldig stort søvnbehov for tida. Så beklager at det har tatt så lang tid!

Her er hvertfall Melonamagen, 37+3 :rødme:

(min kjære samboer påpekte at det ser ut som du virkelig har en melon i magen :ler: )

:skratte:

Men takk for at du la den ut... :tommelopp:

Fine magen. :hjerte:

:klem:

Dæven den magen vokser :sjokkert:

Ja, heldigvis er det ikke lenge til den "kollapser" :fnise:

Fiiine magen!

Håpar formen din blir bedre snart, så du er frisk til melonen kjem ut :)

Får virkelig håpe det ja. Nytt sykehusbesøk imorgen, formen er ikke bedre, så kanskje de vil hjelpe meg da!!

Så fin mage! :rødme: Kan umulig være plass til henne der inne særlig mye lenger nå vel? Tenk at det bor et fiks ferdig lite menneske inni der, som snart bestemmer seg for å komme ut til mamman og pappan sin! :hoppe:

Nei, jeg klarer ikke helt å se for meg en halvmeter med baby inni der altså! :riste: Hun må ligge godt sammenrullet.....

Oi, så stor og fin mage! Jaggu melonmage ja :fnise:

Skikkelig melon! :fnise:

Melonmage! :fnise: Men den var veldig fin, ja. :)

Ganske rund.. Ser meg selv veldig sjelden i profil, og den ser da voldsomt rund ut her i forhold til hva jeg selv innbiller meg! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Har alltid lurt på det der med åssen magen ser ut rett etter fødselen, når det kommer ut en halvmeter lang baby på 4-5 kilo, "detter" magen bare sammen liksom? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid lurt på det der med åssen magen ser ut rett etter fødselen, når det kommer ut en halvmeter lang baby på 4-5 kilo, "detter" magen bare sammen liksom? :klø:

:jepp:

jeg synes jeg var sååå slank like etter fødsel. Ser jo på bilder at jeg ikke var det da :fnise: men det går utrolig kjapt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh fint hus melonababyen har :)

:fnise:

Intim enmannsbolig, leieboer er klar for utflytting! :jepp: Utleier har bestemt at leiligheten skal stå tom en stund framover! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tenkte vi å kjøpe inn hygienartikler, og "sånt småtteri" vi har ventet med... Vi har jo klær, bilstol, vogn, stellematte osv, men disse småtingene skal vi altså ta for oss idag eller imorgen.

Anyone: Hva er nyttig, hva er overflødig?? Tips?

Så langt:

-Våtservietter/kluter

-Babyolje

-Babyshampoo

-Litt bleier kanskje

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tenkte vi å kjøpe inn hygienartikler, og "sånt småtteri" vi har ventet med... Vi har jo klær, bilstol, vogn, stellematte osv, men disse småtingene skal vi altså ta for oss idag eller imorgen.

Anyone: Hva er nyttig, hva er overflødig?? Tips?

Så langt:

-Våtservietter/kluter

-Babyolje

-Babyshampoo

-Litt bleier kanskje

:vetikke:

Sinksalve eller annen krem mot såre stumper kan være lurt... En smukk kanskje, hvis du ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinksalve eller annen krem mot såre stumper kan være lurt... En smukk kanskje, hvis du ikke har.

Vi har fått en smokk i sånn gratispakke! :jepp: Tror det får holde inntil videre!

Men sinksalve, takk for godt tips...

*noterer*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et supert tips på såre rumper er faktisk potetmel. Det bruker vi på jobb og det er som et lite tryllemiddel. Er tross alt ikke alle rumper som tåler sinksalver. Men det kan dere evt ta etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et supert tips på såre rumper er faktisk potetmel.

Jeg bruker også potetmel når stumpen er sår. Har litt stående i en liten krukke på badet, og dabber fingrene nedi der og dabber på stumpen etter vask. Bruker det egentlig mest for å sørge for at stumpen blir skikkelig tørr - potetmel suger fukt som bare rakkeren. Så børster jeg det bort etterpå. Smører ofte i tillegg, da...

Hvordan pleier dere å gjøre det, Nótt? Har alltid lurt på hvordan potetmelet egentlig skal brukes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan pleier dere å gjøre det, Nótt? Har alltid lurt på hvordan potetmelet egentlig skal brukes...

Da jeg jobbet på småbarnsavdeling hadde vi en potetmel-boks stående ved stellebordet og når det var såre rumper tok vi godt med potetmel på etter at vi hadde fjernet bæsjen. Dette lot vi være i bleia rett og slett fordi det suger opp fuktigheten slik at det ikke ble liggende og knikke på sårheten. Kommer til å gjøre det med mitt barn når jeg får et selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her begynner det å bli spennende!! Håper alt er bra med deg. Og for en flott mage da !!

Blir rett og slett kjempe misunnelig når jeg leser alt det koselige du gjør fortiden, og med din kjære hjemme og dere bare går og venter på lille jenta :sukk: Dere er så heldige :klemmer:

Masse lykke til, titter innom og følger med deg :popcorn:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...