Anamelona Skrevet 22. september 2008 Forfatter #221 Del Skrevet 22. september 2008 Magebilder? :D Søte runde gravidemager er kjempeherlig. Runde ikke-gravidemager derimot... *titte oppgitt på sin egen* Hehe... Jeg har hatt sånn mage også.. Det er ikke gøy... Og magen min blir vel lite trolig vakker etter at Babymelona er ute.. Men men... "Life is brutal, and I love it....." har litt navle"skrekk" jeg Derfor vil jeg nok ikke at noen skal ta på magen min når jeg blir gravid Kjære får såvidt ta meg på magen nå jeg er redd for at han skal komme bort i navelen min, det er såååå ekkelt *********** Vil veldig gjerne se Anamelonababymage Digger navler jeg... Av en eller annen merkelig grunn... :klø: Altså; ikke at jeg går rundt til venner og spør om å få se på navlen deres.. det får være grenser... Men kjæres navel, herlig.. Jeg er sær.. Hver sin lyst.. Jeg liker ihvertfall ikke å bli tisset på, som jeg har registrert at diverse andre gjør.. Hver sin llyst ja, så lenge de ikke gjør det med meg, så kan de gjøre hva de vil bak lukkede dører.. Og magebildene, de kommer nok ikke før kjære har lagt inn et program på dataen så jeg kan klippe og redigere de litt. Og han har jo ikke vært hjemme de siste tre ukene, og når han kommer hjem skal vi nok bruke tida på å pakke før vi drar. MEN; til gjengjeld kan jeg jo legge ut uke 14, 16 og 18 når jeg først legger de ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. september 2008 #222 Del Skrevet 22. september 2008 Her er det jammen altfor lenge siden jeg har vært innom ! Skal prøve å sjerpe meg Anamelona er jo ikke så ofte jeg forviller meg inn i gravid-dagbøkene Du er 17 uker allerede jo !!!! Og skal til syden !!! Ååhhh Så har du kjent babymelona :rødme: og fått et nytt bilde :dåne: kjempesøtt bilde !! Jeg skal søren meg på jakt etter et nytt bilde jeg og *blir bare litt misunnelig på deg altså * Jeg vil også til syden !!! Og ha kul på magen !! (forresten.. det har jeg allerede da, bare at det ikke er noen inni der :klø: ) Men du.. snart er det min tur også det bare må det være ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. september 2008 Forfatter #223 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Her er det jammen altfor lenge siden jeg har vært innom ! Skal prøve å sjerpe meg Anamelona er jo ikke så ofte jeg forviller meg inn i gravid-dagbøkene Du er 17 uker allerede jo !!!! Og skal til syden !!! Ååhhh Så har du kjent babymelona :rødme: og fått et nytt bilde :dåne: kjempesøtt bilde !! Jeg skal søren meg på jakt etter et nytt bilde jeg og *blir bare litt misunnelig på deg altså * Jeg vil også til syden !!! Og ha kul på magen !! (forresten.. det har jeg allerede da, bare at det ikke er noen inni der :klø: ) Men du.. snart er det min tur også det bare må det være ! tilbake.. Ja, nå er det bare to dager igjen av måned nr 4. 4 fullgåtte måneder er jo 17+5, så her skal det feires når 5te måned påbegynnes.. Ja det var et artig bilde jeg fikk av Grafica her.. det ble visst enstemmig vedtatt at det skulle bli min nye avatar. Hehe.. Også la jeg til et nytt lite bilde av Babymelona, og om akkurat 2 uker er det ordinær UL :dåne: Og da kommer nok et nytt et. Du har jo to små antydninger til kul på magen jo, bare at de ikke er helt store nok til å påvirke magen enda.. Gi det tre mnd ca... "Kvinnekulen" er bare bonus.. de fleste av oss har/har hatt den.. Endret 22. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. september 2008 #224 Del Skrevet 22. september 2008 "Kvinnekulen" er bare bonus.. de fleste av oss har/har hatt den.. Det var godt å høre.. Veslejenta tok seg god plass når hun lå inni der sist, så hun bare la igjen et "minne" liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. september 2008 #225 Del Skrevet 23. september 2008 God tur på ferie Sol deg litt for meg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. september 2008 Forfatter #226 Del Skrevet 23. september 2008 Det var godt å høre.. Veslejenta tok seg god plass når hun lå inni der sist, så hun bare la igjen et "minne" liksom.. Hehe.. Gleder meg til mitt "minne" Men da har du jo iallefall plass til de to som er på vei.. Søtt bilde du har fått forresten. God tur på ferie Sol deg litt for meg også da Takk pusilus.. Jepp, det skal jeg gjøre... Skal sole meg for alle som skulle trenge det.. Imorgen tidlig er det ut på tuuuur... :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. september 2008 #227 Del Skrevet 26. september 2008 :danser: 18 uker!! :danser: ..og jeg er "som vanlig" først ute med feiringa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 26. september 2008 #228 Del Skrevet 26. september 2008 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. september 2008 #229 Del Skrevet 26. september 2008 Oi, litt for 18 uker jeg også da! Og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 26. september 2008 #230 Del Skrevet 26. september 2008 Aww minimelonen begynner å få hår på hodet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 30. september 2008 #231 Del Skrevet 30. september 2008 Oi hvor tiden flyr her inne. Du er jo snart halvveis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #232 Del Skrevet 4. oktober 2008 ANAMELONA ER TILBAKE! SOLBRENT SOM FÅ!! :danser: :danser: 18 uker!! :danser: ..og jeg er "som vanlig" først ute med feiringa! Hehe.. Det var du.. Men du gikk litt glipp av gårsdagen. 19 uker!!! JEEEJ!!!! 18 uker! Jaa.. Tiden flyr... Er så gøy dette her! Oi, litt for 18 uker jeg også da! Og god helg Hei på deg! Jeg får ønske deg en god helg for denne helga da. Aww minimelonen begynner å få hår på hodet :D Hehe.. Ja, gjør visst det. Har ikke sett tickeren på over en uke jeg. Oi hvor tiden flyr her inne. Du er jo snart halvveis!!! Flying awaaay... Ja, mindre enn en uke til jeg er halvveis. :dåne: Men jeg gleder meg jo bare mer og mer! Og på mandag er det ordinær UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. oktober 2008 #233 Del Skrevet 4. oktober 2008 Anamelona er tilbake!! Håper du har hatt det knall! Høres deilig ut å ha fått litt sol på kroppen! Får feire 19 uker og 1 dag istedet jeg da, siden jeg omtrent ikke var innom her igår! Hurra!! 19 uker er passert!! Så gøy med ordinær ul på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. oktober 2008 #234 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en hel tube med aloe vera igjen fra i sommer, du kan få den ^^ Snart halvveis, oooh spennende! (Merkes det at dette er første graviditetsboka jeg følger? Er ikke vant til slik spennende nedtelling jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #235 Del Skrevet 4. oktober 2008 Anamelona er tilbake!! Håper du har hatt det knall! Høres deilig ut å ha fått litt sol på kroppen! Får feire 19 uker og 1 dag istedet jeg da, siden jeg omtrent ikke var innom her igår! Hurra!! 19 uker er passert!! Så gøy med ordinær ul på mandag! Ja, det var herlig... Litt små ubehagelige detaljer, men ikke nok til å veie opp for en fabtastisk uke!!! Etter å ha ligget dårlig i hele sommer og blitt kvalm bare av å se på sola, synes jeg igrunn jeg fortjente litt sommer jeg også.. Og en uke var faktisk akkurat passe! Godt å være hjemme igjen!! Jaa.. Gleder meg slik til mandag altså.. Babymelona..... Jeg har en hel tube med aloe vera igjen fra i sommer, du kan få den ^^ Snart halvveis, oooh spennende! (Merkes det at dette er første graviditetsboka jeg følger? Er ikke vant til slik spennende nedtelling jeg!) Jeg har klart å bruke en hel tube Aloe, så ja takk!!! Heldigvis ikke rød og smerter nå, det har gått over til brun... Men fortsatt svir det ganske mye når jeg klør meg på magen eller noe. Bra jeg slapp å lide lenge iallefall. Klarte jo knapt å snu meg i senga da det stod på som verst. Hehe.. Kanskje det merkes?? Men har ikke tenkt over det egentlig jeg altså... Det er så mange forskjellige individuelle oppfatninger rundt omkring her at jeg ser ikke forskjell på "erfaren" og "nybegynner" lenger jeg.. på dere...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #236 Del Skrevet 5. oktober 2008 Mindre enn ett døgn til ordinær ultralyd; 19+3 er jeg da.. Så gøy det skal bli!!! Nå må jo Babymelona se helt ferdigutviklet ut også, selv om h*n ikke er det da.. Men av de som har hatt UL uke 17 og 18, så ser jo babyen helt utviklet ut da.. :klø: Jeg skulle jo egentlig ha UL denne uka, men siden jeg har vært i sydligere strøk fikk jeg utsette.. Det gikk uten problemer, hvertfall siden jeg allerede har vært på 2 UL tidligere! Trenger ikke å få datert termin imorgen jeg. Og det må vel gjøres før denne uka, er det ikke slik?? For fostre utvikler seg ulikt f.o.m. denne uka! ANYWAY: GLEDER MEG!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2008 #237 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tickeren sier at Babymelona hikker! Har du merka det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #238 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tickeren sier at Babymelona hikker! Har du merka det eller? Kan ikke si jeg merker noen hikke altså.. :klø: Mulig at de bevegelsene er for svake til å merkes før det nærmer seg termin! Men jeg merker at håret gror.. Hehe.. Neida.. Men jeg merker godt når Babymelona bestemmer seg for å skifte liggestilling eller bare synes at et eller annet er i veien. Et svakt spark her og der, men når h*n snur seg, da er det bare en merkelig følelse av en slags 10 sekunder lang, myk leamus i buken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2008 #239 Del Skrevet 5. oktober 2008 UL i morgen Skal din kjære være med, eller er han dratt på jobb igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #240 Del Skrevet 5. oktober 2008 UL i morgen Skal din kjære være med, eller er han dratt på jobb igjen? Han reiser ikke før om 2 uker. ..og gleder seg masse til imorgen. Igår kjente han bevegelse for første gang også. :rødme: Det var litt koselig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå