Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Atter en gang er pc'n kranglete når jeg skal legge inn bilde. Hva i svarte er det som skjer?? :vetikke: Arg, jeg blir så frustrert.

Dette er forklaringen hvis jeg ikke klarer å holde det jeg har lovet her altså, men jeg jobber fortsatt med saken.

*datageni* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så flink å få til at bilde nå er på dataen, nå er det photobucket som vil krangle... "Invalid upload-something" hva f***??? Klart, jeg er litt invalid på dette området, men det er jo akkurat sånn jeg gjorde det sist?? :bond:

:kjefte:

*KeepTrying*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sittet lenge og lenger enn lenge. Den vil bare ikke hentes opp av PB. :sukk: Prøvde med mange andre bilder også, i tilfelle det var bare den det var noe galt med, men ingenting ville gå.. Og jeg er i ferd med å eksplodere her, så ÅH.....

...jeg må gå og lage meg roe-seg-ned-kakao......

Får se om jeg klarer å tenke ut noen andre løsninger senere. Men jeg blir så frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Data er rare greier, når det ikke virker er ingenting logisk. Hjelper nok med litt kakao, så ordner ting seg nok helt av seg selv (er lov å håpe i alle fall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Data er rare greier, når det ikke virker er ingenting logisk. Hjelper nok med litt kakao, så ordner ting seg nok helt av seg selv (er lov å håpe i alle fall).

Hjalp på nervene iallefall. :jepp: Men jeg er like rådvill... :klø:

Du kan jo laste det opp her på KG og, da :)

Hmmm... SÅ datageni er jeg ikke. Jeg har prøvd det der før, men fikk ikke lov pga noe ditt og noe datt... Jeg klarer jo ikke å legge inn link og skrive f.eks. les her heller. (Hvordan jeg fikk det til første gangen da jeg lagde dagbøker, det husker jeg ikke...)Har ikke snøring jeg altså. Kan visst kun basic jeg.. :vetikke: Og jeg som trodde jeg kunne en del... :sjenert:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd eurofoto?

Nei... Har bare kikket såvidt innom der. Takk for tipset, men føler så lite for å opprette nye kontoer og passord pluss å sette meg inn i hvordan det virker osv når jeg blir "behandlet" sånn av Mr.Data... :dåne:

Jeg er lett å provosere.... Hvertfall når det er en liten boks uten personlighet som utmanøvrerer meg... Skal prøve igjen senere. Okay??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst, har ikke jeg fått photobucket til å funke i i over et :P Så jeg bruker facebook til opplasting av bilder, har laget et album som ingen andre på facebook kan se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Er vel på tide å gi seg til kjenne som smugleser :fnise:

:klemmer:

Jøss!! En smugleser?? :hakeslepp:

Jaja, koselig når folk gir seg til kjenne. :tommelopp:

Sitter bare her og smiler jeg, skal visst ikke så mye til for å få meg til å smile...og da spurte selvfølgelig Pappamelona hva jeg ler av.. :fnise: (Virker det litt snålt å sitte og smile av kommentarer fra folk jeg aldri har sett?? :vetikke: Hehe...)

Hvordan går det med Multa vår da??? Får så innmari lyst på multer hver gang jeg ser avataren din... :sur:

..heldigvis snart jul, kanskje multekrem?? :jepp:

Om det er noen trøst, har ikke jeg fått photobucket til å funke i i over et :P Så jeg bruker facebook til opplasting av bilder, har laget et album som ingen andre på facebook kan se...

Det var faktisk en trøst. :jepp:

Men litt skeptisk til Facebook generelt. Bruker det jo, men ikke til bilder lenger, siden jeg visstnok mister copyrighten på bildene når de blir lagt inn der.. :bond: *MINSIN*

Hmmm... Kanskje jeg kan prøve å få lastet det opp som avatar... :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss!! En smugleser?? :hakeslepp:

Jaja, koselig når folk gir seg til kjenne. :tommelopp:

Sitter bare her og smiler jeg, skal visst ikke så mye til for å få meg til å smile...og da spurte selvfølgelig Pappamelona hva jeg ler av.. :fnise: (Virker det litt snålt å sitte og smile av kommentarer fra folk jeg aldri har sett?? :vetikke: Hehe...)

Hvordan går det med Multa vår da??? Får så innmari lyst på multer hver gang jeg ser avataren din... :sur:

..heldigvis snart jul, kanskje multekrem?? :jepp:

Ja, er det ikke rart hvor opphengt man blir i livene til folk man ikke kjenner her på KG :fnise:

Multa har det bare bra, men i overkant sliten etter en natt hvor lillemannen har hatt spysyka :gjeiper:

Skal fortelle deg en hemmelighet :lur: Jeg liker faktisk ikke multer og spesielt IKKE multekrem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke rart hvor opphengt man blir i livene til folk man ikke kjenner her på KG :fnise:

Multa har det bare bra, men i overkant sliten etter en natt hvor lillemannen har hatt spysyka :gjeiper:

Skal fortelle deg en hemmelighet :lur: Jeg liker faktisk ikke multer og spesielt IKKE multekrem :ler:

SÅ BRA!! Da kan jo jeg få alt av multer du måtte komme over... :jepp:

Ikke fullt så bra med lillemanns spysyke, hvertfall ikke om du er sliten av graviditeten... Jeg føler meg jo så tung og sliten allerede, og du er jo litt lenger enn meg så... Heder og ære til de som får til to tette. :jepp:

Ja, det er ganske spesielt at man blir så opptatt her. har jo noen jeg henger spesielt "på ryggen på" her inne da, og det er litt artig å danne seg bilder av dem. :fnise: Man blir litt nysgjerrig også da..... :lur:

Må jo snoke meg fram til en sladrer etterhvert også. Uten at jeg videre vet hvem, når og hvordan. :klø: Noen må jo oppdatere når Babymelona bestemmer seg for å komme ut.... :tommelopp:

:klemmer:

Skal ikke tvinge på deg eurofoto altså :fnise:

Men det funker faktisk veldig greit, selv ikke-dataflinke meg greier det ganske bra ;)

:klemmer:

Neida, jeg er ikke blant de som tolker ting slikt at tips blir "presset på en." Tips mottas ALLTID med takk. Det er verre når folk sier jeg SKAL gjøre sånn og sånn. De får bank! :fnise:

Jeg skal ta en ekstra kikk på det... For jeg har roet meg ned igjen nå. :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra tenkt! Du kunne jo prøvd deg - vært borte i dagevis opptatt med å møte Babymelona, uten å ha noen til å oppdatere her inne! :dåne: Da hadde det nok blitt i overkant mye :popcorn: på oss... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imageshack skal jo være veldig greit da, for der slipper man til og med å registrere seg, såvidt jeg vet :)

Hmmm... Hvis det er tilfelle så skal den også sjekkes ut. :jepp: Takk for tips!! Dere skal se det blir bilde snart altså.... :tommelopp:

Bra tenkt! Du kunne jo prøvd deg - vært borte i dagevis opptatt med å møte Babymelona, uten å ha noen til å oppdatere her inne! :dåne: Da hadde det nok blitt i overkant mye :popcorn: på oss... :fnise:

Ikke sant? Ja, sladrer må man ha... Jeg får vel begynne å lyse ut ledig stilling her snart.. :ler:

Og begynne å behandle jobbsøknader.. :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...