Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke :humpe:? :lur:

Skal nok ikke se HEEELT bort ifra det.. :lur: Men det begynte å bli vel mange smiley'er på den meldinga.. :ler:

Hvis kjære er intereesert i kulemage da.. Han har jo ikke sett meg siden før den dagen magen poppet ut, og nå er den jo enda større. :skratte:

Viiiiiiiiil være med :Nikke: :Nikke: Her er regnværet kommet :sjenert:

Når drar dere?

Vi drar torsdag morgen fra Oslo.. Blir veldig bra tror jeg... :jepp:

Regnværet er på plass her også, så jeg kikker bare ut ogser for meg stranda og bassenget og lette fine nyinnkjøpte klær på kroppen.. :) Blir nok deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo mange menn som elsker gravidemager da! :jepp:

Jammen, jeg trenger da ikke mange menn, jeg trenger han her.. :skratte:

Og det er nook nytt for han dette... Og i tillegg så har han sagt før at det ikke er fint.. Men vet ikke om det gjelder generelt, uvitenhet, eller om det kanskje gjaldt alle andre enn den som bærer hans barn.. :klø:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusilus drømmer om lange hvite sandstrender, 30 grader, eksotiske frukter og god mat i landet langt borte. *drømmende smily som ser palmer som svaier forsiktig i vinden, og små krusende bølger som slår innover stranden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dette gullkornet fra kjæresten til en venninne da hun gikk gravid...

"Har aldri vært så kåt på XX før i hele mitt liv jeg. Hun har jo alltid vært vakker og sexy, men den nydelige magen gjør henne jo til selve symbolet på fruktbarhet og skjønnhet, og jeg MÅ bare ha henne!"

:fnise:

Så du skal nok ikke se bortifra at mannen fortsatt er like interessert i sengekos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusilus drømmer om lange hvite sandstrender, 30 grader, eksotiske frukter og god mat i landet langt borte. *drømmende smily som ser palmer som svaier forsiktig i vinden, og små krusende bølger som slår innover stranden*

Det er nok ikke fullt 30 grader, håper jeg, og strendene er nok brune..

Me don't care.. For syden er syden.. :hoppe:

Men beskrivelsen hørtes unektelig deilig ut da.. :jepp:

Begynt å glede meg skikkelig jeg nå.. :hoppe: :hoppe:

Dere girer meg opp.........

Fikk dette gullkornet fra kjæresten til en venninne da hun gikk gravid...

"Har aldri vært så kåt på XX før i hele mitt liv jeg. Hun har jo alltid vært vakker og sexy, men den nydelige magen gjør henne jo til selve symbolet på fruktbarhet og skjønnhet, og jeg MÅ bare ha henne!"

:fnise:

Så du skal nok ikke se bortifra at mannen fortsatt er like interessert i sengekos ;)

Det er nok bare litt uvant, og første gang.... Men skal vel ikke se helt bort ifra at gravidmage blir et pluss så lenge det er hans lille som er der inne og buler ut vommen min.. :ler:

Hørtes lovende ut han du beskrev.. :lur:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg rar som elsker å kjenne på magen til gravide? Syntes det er kjempestas å få kjenne på magen, men jeg tør ikke spørre lenger for det virker som om folk blir så satt ut... Ja altså jeg spør ikke fremmede på gaten! :fnise: Men venninner og bekjente, når jeg treffer dem.

Er jo så koselig å kjenne at det er baby inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg rar som elsker å kjenne på magen til gravide? Syntes det er kjempestas å få kjenne på magen, men jeg tør ikke spørre lenger for det virker som om folk blir så satt ut... Ja altså jeg spør ikke fremmede på gaten! :fnise: Men venninner og bekjente, når jeg treffer dem.

Er jo så koselig å kjenne at det er baby inni der!

Er visst en ny trend at gravide synes det er ekkelt når folk tar på magene.. :klø: Jeg for min del synes ikke det.. Men disse bevegelsene må jeg sitte helt stille noen minutter, gjerne holde pusten et par sekunder, og slappe HELT av for å kjenne, så jeg tror ikke du hadde kjent noe om du prøvde.. :ler:

Men de kommer vel de bevegelsene andre kjenner også, vil jeg tro..

Synes det bare er koselig når andre viser litt interesse og entusiasme for min lille jeg.. :rødme:

Jeg har fått et par stryk på magen av noen venninner, og det er jo bare en koselig tanke at de bryr seg.. Ser jo liksom ikke helt problemet i det altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferie! *drømme*

Når drar dere?

Husker jeg synes det var skikkelig ukomfortabelt at noen kjente på babymagen min... :sjenert: Bortsett fra mannen ;) Men jeg er generelt lite glad i kroppskontakt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie! *drømme*

Når drar dere?

Husker jeg synes det var skikkelig ukomfortabelt at noen kjente på babymagen min... :sjenert: Bortsett fra mannen ;) Men jeg er generelt lite glad i kroppskontakt da :ler:

Drar onsdag.. :)

Så lenge det er venner/venninner så klarer jeg dette med at folk skal kjenne på magen.. Men om det er slekt (min side), og spesielt foreldre, da kommer jeg nok til å nekte... De kan få se bilder!!!! Det holder! Er et eller annet med det altså.. :klø: Har vel noe å gjøre med at jeg har vokst opp med dem, og de skal ikke kjenne på magen min at jeg har gjort noe "tull" og blitt gravid og voksen "å sånn".. :ler: Sukk... Jeg er litt håpløs, men jeg har en liten sperre der...

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar onsdag.. :)

Så lenge det er venner/venninner så klarer jeg dette med at folk skal kjenne på magen.. Men om det er slekt (min side), og spesielt foreldre, da kommer jeg nok til å nekte... De kan få se bilder!!!! Det holder! Er et eller annet med det altså.. :klø: Har vel noe å gjøre med at jeg har vokst opp med dem, og de skal ikke kjenne på magen min at jeg har gjort noe "tull" og blitt gravid og voksen "å sånn".. :ler: Sukk... Jeg er litt håpløs, men jeg har en liten sperre der...

:ler:

Sånn tenkte jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Sånn tenkte jeg og.

Men det ER jo ekkelt.. De har jo sett meg som liten baby.. :sjenert:

Sånn ellers skal venner og bekjente få lov å ta på så mye de orker.. :jepp:

Så lenge de vil, skal jeg ikke nekte dem, men akkurat nå er det ikke så mye bevegse for "utrente hender" Må nok vente enda noen uker før folk begynner å kjenne noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst en ny trend at gravide synes det er ekkelt når folk tar på magene.. :klø: Jeg for min del synes ikke det.. Men disse bevegelsene må jeg sitte helt stille noen minutter, gjerne holde pusten et par sekunder, og slappe HELT av for å kjenne, så jeg tror ikke du hadde kjent noe om du prøvde.. :ler:

Men de kommer vel de bevegelsene andre kjenner også, vil jeg tro..

Synes det bare er koselig når andre viser litt interesse og entusiasme for min lille jeg.. :rødme:

Jeg har fått et par stryk på magen av noen venninner, og det er jo bare en koselig tanke at de bryr seg.. Ser jo liksom ikke helt problemet i det altså....

:sjenert: har litt navle"skrekk" jeg :roll: Derfor vil jeg nok ikke at noen skal ta på magen min når jeg blir gravid :fnise: Kjære får såvidt ta meg på magen nå :rodme: jeg er redd for at han skal komme bort i navelen min, det er såååå ekkelt :flau:

***********

Vil veldig gjerne se Anamelonababymage :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...