Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Uff, så kjedelig med sykdomstull da. Jeg sliter jo med det samme. Har prøvd medisinene "dine" nå også, men de fungerte ikke på meg. Ble både søvnløs og deppa... Så nå går jeg er medisinløs og vet ikke helt hva som skjer... Kroppen min er visst vanskelig, stakar medisinene gjør vel så godt de kan :fnise: Kan i alle fall berolige deg med at jeg hadde flere anfall under min graviditet, men alt gikk bra likevel. Iflg legene må det veldig store anfall til for at barnet skal bli påvirka.

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så kjedelig med sykdomstull da. Jeg sliter jo med det samme. Har prøvd medisinene "dine" nå også, men de fungerte ikke på meg. Ble både søvnløs og deppa... Så nå går jeg er medisinløs og vet ikke helt hva som skjer... Kroppen min er visst vanskelig, stakar medisinene gjør vel så godt de kan :fnise: Kan i alle fall berolige deg med at jeg hadde flere anfall under min graviditet, men alt gikk bra likevel. Iflg legene må det veldig store anfall til for at barnet skal bli påvirka.

Ha en fin helg :klem:

Oj. Hvordan tør du å gå alene?? Skummelt. Jaja, vi får håpe du og legen klarer å finne noe som kroppen din vil samarbeide med. :) Så du hadde flere anfall altså? Hvor store/sterke/langvarige??

Har du hatt etter fødselen, og hvordan gikk det med sykdommen under selve fødselen?

Selvfølgelig blitt beroliget av både leger og andres (dine også) erfaringer. Så det er jo deilig. Men belastning under fødsel er noe jeg har begynt å bekymre meg litt for nå altså.. Det må jeg bare innrømme. Så jeg ville blitt takknemlig for svar altså. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Hvordan tør du å gå alene?? Skummelt. Jaja, vi får håpe du og legen klarer å finne noe som kroppen din vil samarbeide med. :) Så du hadde flere anfall altså? Hvor store/sterke/langvarige??

Har du hatt etter fødselen, og hvordan gikk det med sykdommen under selve fødselen?

Selvfølgelig blitt beroliget av både leger og andres (dine også) erfaringer. Så det er jo deilig. Men belastning under fødsel er noe jeg har begynt å bekymre meg litt for nå altså.. Det må jeg bare innrømme. Så jeg ville blitt takknemlig for svar altså. :sjenert:

:klem:

Jeg har bare anfall når jeg sover... Så jeg er heldig sånn sett. Merker det ikke selv :fnise: Eller, merker det jo etterpå da, våkner opp dødssliten... :sjenert: Jeg hadde to-tre anfall under graviditeten. Er ikke helt sikker. Mannen vet om to, og så lurer jeg på om ikke det var et til, mens jeg sov alene. Iflg mannen er det bare bittelitt risting, og så ferdig. Men det tar visst lang tid før jeg kommer til meg selv igjen etterpå.

Under fødselen gikk det helt fint, tenkte ikke noe over det engang. Nå sov jeg ikke mens jeg fødte da ;) Men man vet jo aldri. Jeg fikk epidural for å slappe mer av under fødsel også, det er visst standard på epeleptikere (i alle fall veldig anbefalt). Har aldri hørt at noen har hatt anfall under fødsel.

Jeg var til EEG et par ganger også under svangerskapet. Lurte på å bytte medisiner, men kom til at vi skulle vente til etter fødsel. Og nå, to medisiner senere, står det litt i stampe her...

Legene sa uansett at med mindre det var snakk om svært kraftige anfall, fikk babyen bare en liten massasje ;)

Nå vet jeg jo ikke hvordan dine anfall arter seg da... Det er jo så forskejellig fra person til person. Bruker du Keppra ennå? Merket noen bivirkninger?

Synes dette er interessant å diskutere jeg altså, kjenner ingen andre med samme sykdom, og i alle fall ikke gravide/småbarnsmammaer. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare anfall når jeg sover... Så jeg er heldig sånn sett. Merker det ikke selv :fnise: Eller, merker det jo etterpå da, våkner opp dødssliten... :sjenert: Jeg hadde to-tre anfall under graviditeten. Er ikke helt sikker. Mannen vet om to, og så lurer jeg på om ikke det var et til, mens jeg sov alene. Iflg mannen er det bare bittelitt risting, og så ferdig. Men det tar visst lang tid før jeg kommer til meg selv igjen etterpå.

Under fødselen gikk det helt fint, tenkte ikke noe over det engang. Nå sov jeg ikke mens jeg fødte da ;) Men man vet jo aldri. Jeg fikk epidural for å slappe mer av under fødsel også, det er visst standard på epeleptikere (i alle fall veldig anbefalt). Har aldri hørt at noen har hatt anfall under fødsel.

Jeg var til EEG et par ganger også under svangerskapet. Lurte på å bytte medisiner, men kom til at vi skulle vente til etter fødsel. Og nå, to medisiner senere, står det litt i stampe her...

Legene sa uansett at med mindre det var snakk om svært kraftige anfall, fikk babyen bare en liten massasje ;)

Nå vet jeg jo ikke hvordan dine anfall arter seg da... Det er jo så forskejellig fra person til person. Bruker du Keppra ennå? Merket noen bivirkninger?

Synes dette er interessant å diskutere jeg altså, kjenner ingen andre med samme sykdom, og i alle fall ikke gravide/småbarnsmammaer. :)

:klem:

Godt å ha noen å snakke med som er i samme situasjon. :klem:

Mitt anfall varte litt lenge. Vet ikke om jeg skal legge ut detaljene her, jeg sender deg en PM. :jepp:

Jeg bruker fortsatt Keppra ja, og har ingen nevneverdige bivirkninger. Jeg begynte på den rett før jeg ble gravid, så endringene i kroppen kan være medisin- eller graviditetsrelaterte. :vetikke: Førstegangsgravid.., så jeg vet ikke helt hva jeg ser etter...

Epidural er visst jeg også garantert, ifølge leger og jordmor, så det bekymrer meg ikke mye.. Men jeg har bare registrert en plass at det var fare for anfall hvis anstrengelsene/utmattelsen ble for stor, men det er jo et godt tegn at du ikke har hørt at det er vanlig da... Leger setter jo statistikk og/eller muligheter for alt mulig litt på spissen. Advarslene er oftest mer skremmende enn situasjonene. :dåne:

Sender deg en PM nå jeg.

Tusen hjertlig takk for svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det lenge siden jeg har vært inne og lest. Så fine magebilder. :hjerter_rundt:

Ikke le for høyt av solbrentmagen min da. :fnise:

Hvordan går det med melonene..? :klemmer:

Joda, det går fint med Melonfamilien. :) Mammamelona legger fiiiint på seg nå.. :sjenert:

Fått hjem Pappamelona, og han kjenner skikkelige spark hver dag nå... Synes jo det er litt artig nå som han kjenner det skikkelig også. :strix: Det er jo ikke bare min lille bebiss. :rødme:

Vi har også fått bestilt oss barnevogn, som vi får om noen dager! Helt ny, rimelig intropris - ny på markedet) skikkelig stilig (så lenge jeg får innrede/dekorere den jentete :fnise: )

Satser også videre på at formen skal holde seg i noen mnd til, så jeg ikke dukker opp til fødsel med null energi.. Må få igang omløpet snart altså.. TILTAAAAK!!! Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke le for høyt av solbrentmagen min da. :fnise:

Ler da ikke, synes magen er så flott.

Vi har også fått bestilt oss barnevogn, som vi får om noen dager! Helt ny, rimelig intropris - ny på markedet) skikkelig stilig (så lenge jeg får innrede/dekorere den jentete :fnise: )

Hvilken vogn har dere kjøpt dere???? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler da ikke, synes magen er så flott.

Hvilken vogn har dere kjøpt dere???? *nysgjerrig*

:ler: Bra det da...

PM med link. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med barnevogn da :jepp:

Jeg er også nysgjerrig ;)

Er visst flere som er det gitt. :sjenert: Jeg får bare legge ut link da...

(Skal forresten sende deg pm igjen, når jeg får tid til å sette meg ned en liten stund. :sjenert: )

BARNEVOGNA VI HAR BESTILT:

http://www.creeps.no/

Trykk på "Creeps Kombivogn" Der er det bilder og styr. Artig liten sak...

Morsom vogn synes jeg. :fnise:

Hehe.. Det syntes vi også. :fnise:

Håper jeg ikke går mot reglene ved å legge ut link her nå da... :vetikke:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å lese her inne !!!

En jente-melona :hoppe: :hoppe: Og fiiiine magebilder :rødme:

Men.. det er jo en stund siden dem er tatt, hva med nytt magebilde ? ;)

*blir så ivrig med å få spire inni magen min nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese her inne !!!

En jente-melona :hoppe: :hoppe: Og fiiiine magebilder :rødme:

Men.. det er jo en stund siden dem er tatt, hva med nytt magebilde ? ;)

*blir så ivrig med å få spire inni magen min nå*

Blir nytt bilde til helga! Lover! :jepp:

Nå er alt nytt som trengs til å redigere bilder på dataen installert, så nå er det bare tid jeg trenger. Tar nytt magebilde til helgen, så skal jeg legge det ut.

Okay??

Og med nye magebilder sender jeg også PLENTY med babystøv til deg.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Gleder meg til nytt magebilde.

Kommer imorgen. Da har jeg tid å sette meg ned og styre.. ;)

Hei tjukka! :fnise:

Magebilder..? :popcorn:

:skratte: Dagens!!! Du er god du... :klem:

Men; imorgen!!

*hilse på* :vinke:

Jeg likte den vogna! :fnise:

:vinke: Goddag til deg også...

Ja, den var ikke dum i det hele tatt den altså! :tommelopp: Var mye banning og kjefting da vi satte den sammen, men nå står den klar på det som skal bli barnerommet. :rødme: Sammen med alt annet utstyr vi har samlet inn så langt...

Beklager at jeg ikke har vært så flink å oppdatere her i det siste, både å svare og jilse på i andres bøker. Men imorgen skal jeg ta meg litt tid. Prøve ihvertfall. Jeg skal iallefall få lagt inn tjukka-bilde. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...