Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #221 Del Skrevet 7. januar 2009 Naboen min løy til meg, jeg vil ikke at kan skal være prest. Det står i bibelen at syndere ikke kan være prester. en an nabo er utro, han kan heller ikke være prest. Min tredje nabo er homofil. Gud forby at noen av mine naboer blir prest! SMÅLIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. januar 2009 #222 Del Skrevet 8. januar 2009 Tråden er ryddet. /Furstina (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. januar 2009 #223 Del Skrevet 8. januar 2009 Tråden er ryddet. /Furstina (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 10. januar 2009 #224 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er godt å leve et liv uten å se på seg selv som en synder. Jeg gleder meg over livet uten dårlig samvittighet for mine drifter. For jeg er ikke syndig selv om jeg vet å ha det deilig. På samme måte er det befriende å ikke bruke all min tid på å lege meg opp i hvordan andre mennesker velger å leve sine liv, spesielt å være så opptatt av andre folks sex- og følelsesliv. Slik jeg ser det, har de kristne som er fordomsfullle mot alle som ikke lever som dem selv, selv blitt lurt. De har ikke forstått utfordringen Gud har gitt dem. I steden for å utvide sin horisont, og vise kjærlighet og omtanke for sine medmennesker, sprer de Djevelens budskap ved å skape splittelse og fremme hat. Jeg tror, at i takt med at verden går fremover, blir menneskers prøvelser større. Verden trenger mer kjærlighet, det er her noen av de kristne faller av lasset. De er rett og slett ikke i stand til å se linken her, men tviholder på sin rett, og rakker også ned på kristne som faktisk skjønner at utfordringen ligger i å elske alle sine medmennesker, ønske alle velkomne, ikke støte mennesker vekk fra kristendommen. Hvis vi tenker tilbake i tid, var det ikke alle barn som ble gravlagt på kirkegården, fordi de var syndige. Dette har vi gått bort fra. Utvikling er stikkordet her. Jeg skjønner ikke tankegangen til enkelte. Abort er mord, men å drepe leger som utfører abort, det er greit. Orker ikke liste opp her, men det er mange eksempler på hvor slemme enkelte kristne har vært mot sine medmennesker opp gjennom tidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokkert Skrevet 13. januar 2009 #225 Del Skrevet 13. januar 2009 Som kristen er det forferdelig å se den umoralen som herjer i dette landet. Nå er det til og med gått så langt at homser og lesber skal få barn. Hva skal nå det være godt for? Det er en kjent sak at homofili, homsesex, er og blir en styggedom. Det er synd. Det mener Gud! Og det står i Bibelen, Guds Ord. Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud. Det har skjedd mange ganger tidligere, og vil skje igjen. Vil du som er homofil bli kvitt din homofili må du be Gud om å hjelpe deg! Ikke la begjæret styre deg. Gud skapte oss til mann og kvinne, Adam og Eva, ikke Adam og Even! Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet! Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut! Hva i..? Det er to mennesker av samme kjønn, som er glade i hverandre og ønsker seg et barn sammen! Hva i huleste er galt med det? De er skapt slik, og det at de velger å leve mann og mann, og kvinne og kvinne, hva er det som er så forferdelig med det? Plager det deg? Det DU driver med er SYND. Dømme andre på den måten, og at de er glad i hverandre skader ingen som helst! Bry deg heller om de som gjør onde ting i verden, og er stygge mot hverandre! Sex hører til ekteskapet sier du? Så FLOTT at homofile nå får lov å gifte seg, sier jeg da! Ja, for en styggedom homofili er sier jeg bare.. For noen GRUSOMME mennesker! Kristendommen er en FARLIG religion! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #226 Del Skrevet 15. januar 2009 De homofile, er homofile bare for å provosere gud, mennesker og dyr. homofile er liksom toppen over i`en i komedie film. gud er retard, han gjør folk til homofile bare så de kan irritere andre mennesker, slik at han får litt dramatikk i hverdagen sin. Ganske kult egentlig. Jesus skal jo returnere til jorden som FAG lord nr 1. men hovedgrunnen til at gud skapte homofile er at verden blir snart overfylt av mennesker, og homser lager ikke nye barn. men bare dør ut som enslige mennesker! Gud er Genial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lille_meg_* Skrevet 15. januar 2009 #227 Del Skrevet 15. januar 2009 Om homofili er galt eller ikke skal andre få finne ut av, men å se to menn kline ER faktisk ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2009 #228 Del Skrevet 15. januar 2009 ..... Det skal jo være så stor takhøyde i guds hus, hvorfor er det ikke plass til de homofile og lesbiske? .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #229 Del Skrevet 20. januar 2009 For meg blir dette helt tåpelig. Jeg er en god person, jeg er bedre enn mange såkalte kristne, fariseere kaller jeg dem. Jeg jobber til stadighet med meg selv, jobber med å bli mindre dømmende og mer medmenneskelig. Jeg gjør gode gjerninger for andre, uten å forvente noe tilbake. Gjør du det? Gjør du som Jesus og lar alle komme til deg, uten å dømme dem? Først da kan du si at du er en god kristen. Alle lar begjæret styre seg. Det er en utopi at vi ikke skal la begjæret styre oss. Vi er mennesker, vi begjærer! Men vi skal ha respekt for oss selv og andre, for våre følelser og selvtillit. Du sier at mange har omvendt seg fra homofili etter å ha vendt seg mot Gud. Men mange som er oppvokst i et sterkt kristent miljø har brutt ut fordi de har blitt behandlet stygt fordi de er homofile. Hva slags kristne verdier ligger bak det? Å være slem mot andre måtte vel være det verste Gud kunne se? Morsomt at du skriver om å "stake opp rasshølet". I prosent er det visstnok flere heterofile par enn homofile par som har analsex. Dessuten er det vel ingen lesber som "staker opp rasshølet"? Hvis du synes at analsex er ekkelt, kan du ikke bare si det? Homofili er ikke det samme som analsex. Homofili er at man føler sterk kjærlighet for en person av samme kjønn. For meg er det like vakkert som å føle sterk kjærlighet for en person av motsatt kjønn. Til orientering er jeg heterofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humlen Skrevet 12. februar 2009 #230 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er kristen og lesbisk. Og jeg vil ikke bli hetero, for jeg er sammen med verdens beste jente, og har det veldig godt slik som det er. Det eneste som plager meg i tilværelsen, er kristne som går rundt å dømmer meg. Og dere som fordømmer meg, vet dere hva? Det står i bibelen at kjærlighet til Gud og til din neste, er noe av det viktigste i livet. Fordømmelse og hat er en synd spør du meg, så synes ikke dere skal komme her og tro at dere er bedre enn andre. Før jeg fant ut at jeg var lesbisk - som 20-åring - var jeg fast med i en menighet og hadde et stort nettverk der. Etter at jeg "kom ut" har jeg vært i en kirke 2-3 ganger, og trives ikke. Vet du hvorfor? Fordi jeg gidder ikke høre på at folk skal kritisere meg for den jeg er. Jeg tror Gud tar i mot alle som vil tilhøre ham, uansett hva galt vi har gjort. Jeg kunne skrevet alt jeg har på hjertet, men det tar for lang tid. Så tilslutt vil jeg bare si noe til dere kristine som bruker tiden deres på å dømme homofile: Det kommer ALLTID til å være homofili i samfunnet, og det kommer alltid til å være barn av homofile. Så tenk da på de homofile og barn som vokser opp med homofile foreldre (mine barn..en gang i fremtiden). DERE er de eneste som gjør livet surt for oss, og det kan dere bare holde opp med med en gang, for dere kommer ingen vei. kanskje dere klarer å omvende noen,men ikke alle. Så hvorfor skal barna våre går rundt å høre stygge rykter om mamma og mamma eller pappa og pappa, når det ikke har noen hensikt? Dere synes synd på barna, samtidig som dere er de eneste som gjør at det kan bli synd på barna. SKJERP DERE!!! Det er lov å tenke hva man vil, men vært så snill å hold det for dere selv! Ikke ødelegg livet for andre..det er ikke det som kalles NESTEKJÆRLIGHET!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humlen Skrevet 12. februar 2009 #231 Del Skrevet 12. februar 2009 Sex hører til ekteskapet sier du? Så FLOTT at homofile nå får lov å gifte seg, sier jeg da! Ja, er det ikke fantastisk! Jeg kjenner en del kristne som har sex før ekteskapet, og for å være ærlig, tror jeg nok dere som er homofober ikke synes hetrosex før ekteskapet er like galt. Dere er bare ute etter flest mulig grunner til å hate oss, og det synes jeg synd på dere for..Bruk heller tiden på noe mer givende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 12. februar 2009 #232 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er ikke kristen eller tilhenger av noen annen religion. Jeg er for homofili og mener at dette er helt naturlig. Jeg må le litt inni meg når mennesker sier at jeg kommer til helvete, som om dette er det mest grusomme som kan skje. Kanskje jeg kommer til helvete, men det virkelig ikke noe jeg er redd for. Jeg klarer ikke å ta det til meg når folk liksom skal skremme meg ved å si at jeg kommer til helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona-Lisa Skrevet 15. februar 2009 #233 Del Skrevet 15. februar 2009 hehee..et sånt innlegg laget jeg på et forum når jeg var 14 for å provisere folk Så ja, jeg ser på deg som en 14 åring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Alex_* Skrevet 16. februar 2009 #234 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei, jeg er homofil, hater vår hellige gud meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PopTart Skrevet 16. februar 2009 #235 Del Skrevet 16. februar 2009 Ingen dømmer mer enn de kristne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saera Skrevet 17. februar 2009 #236 Del Skrevet 17. februar 2009 Kristendommen er en FARLIG religion! Ingen dømmer mer enn de kristne. Vel, siden viten tydeligvis ikke er så stor blant de overnevnte så kanskje jeg skal si hva islam sier om homofili? Det er dødsstraff for homofile i islam. Når vi kommer til makten, skal alle homofile i Norge bli drept. Og dere norske vantro, dere klager over kristendommen- dere vet ikke hvor godt dere har det så lenge den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Philbin Skrevet 17. februar 2009 #237 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet! Hvorfor? Spør du hvorfor man har sex? Fordi det er godt, man tilfredsstiller hverandre og man har det fint. Er det ikke derfor heterofile og har sex? Tror ikke alle tenker på å lage barn hver gang de har seg. Eller er det noe jeg har misforstått med bruk av kondom? Nå kan jo en gang homofile og lesbiske inngå ekteskap, så om sex tilhører ekteskapet er det vel greit? Jeg håper virkelig det du skriver er noe du holder litt for deg selv til daglig, for jeg tror ikke det ville vært spesielt poplulært å rope ut om. Jeg tror ikke det er noe som kan gjøre "slutt på" homofili i Norge, eller noe annet sted forsåvidt. De som har sterke meninger imor homofili gjør seg selv en tjeneste ved å lære seg å godta det, eller i alle fall ikke la seg provosere så sterkt av det. Og angående å "bli kvitt styggedommen"; Ikke alle homofile er kristne, så det ville vært unaturlig å vende seg til Gud hvis en ikke tror på ham. Det er også kjent tilfeller hvor kristne homofile har gjort alt de kan for å omvende seg, men alltid har følt at det ligger noe der som ikke stemmer, og senere har funnet ut at det å godta ledningen sin er det beste, uten å føle at en svikter Gud. Mange føler de får bedre kontakt med Gud når de lærer seg å kjenne og godta seg selv. Bibelen kan tolkes på mange måter. Nå skal jeg ikke komme med alt som står i Bibelen som ikke blir fulgt, men er eksempel som ligger ganske nært det med homofili; kvinners rett. Hva mener du om det? Bør ikke kvinner få tale i Kirken? Skal kvinnen være mannens eiendel og undersått i et ekteskap? Tider endres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Philbin Skrevet 17. februar 2009 #238 Del Skrevet 17. februar 2009 Ingen dømmer mer enn de kristne. Heldigvis er ikke alle kristne like dømmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz84 Skrevet 17. februar 2009 #239 Del Skrevet 17. februar 2009 Som kristen er det forferdelig å se den umoralen som herjer i dette landet. Nå er det til og med gått så langt at homser og lesber skal få barn. Hva skal nå det være godt for? Det er en kjent sak at homofili, homsesex, er og blir en styggedom. Det er synd. Det mener Gud! Og det står i Bibelen, Guds Ord. Homser og lesber kan bli kvitt denne styggedommen ved å vende seg til Gud. Det har skjedd mange ganger tidligere, og vil skje igjen. Vil du som er homofil bli kvitt din homofili må du be Gud om å hjelpe deg! Ikke la begjæret styre deg. Gud skapte oss til mann og kvinne, Adam og Eva, ikke Adam og Even! Hvorfor har egentlig homser og lesber sex? Hva skal det være godt for? Å stake opp rasshølet? Sex hører til ekteskapet! Bli med meg i en bønn mot homofili, og la denne styggedommen dø ut! Jeg tar deg og dine meninger rett og slett ikke seriøst!! Enten vil du ha oppmerksomhet eller så er du syk i hodet ditt. Det er slike mennesker som har slike meninger du skriver om her som trenger hjelp. Jeg er selv absolutt ikke kristen, og hovedgrunnen til det er at noen (jeg tar absolutt ikke alle, de fleste kristene mennesker er gode) kristene har slike grusomme tanker/ meninger! Jeg håper du en gang får opp øynene og ser alle mensker som likeverdige uansett om de elsker en kvinne eller en mann. Det er da ett fett bare man elsker hverandre! Det er det som virkelig betyr noe, ikke hva "Gud" mener. Burde latt dette gått, men jeg klarer ikke å la meg ikke provosere av sånne grussomme utspill!! Jeg har rett og slett ikke ord for hvor håpløse jeg synes "sånne kristene" meninger er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saera Skrevet 17. februar 2009 #240 Del Skrevet 17. februar 2009 Bør ikke kvinner få tale i Kirken? Skal kvinnen være mannens eiendel og undersått i et ekteskap? Tider endres. De gjør det ikke i Islam heller. Tidene vil aldri endres når Islam tar over. Dere har tapt. Dere burde heller være redd for oss enn noen FÅ kristne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg