Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Psssst!! Sjekk ut reisesidene i min avis i morra!! :wink:

Har lest - grundig! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NÅ er alle invitasjonskonvoluttene ferdigskrevet. De går i posten i morgen. Flott med alt som er gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og der har jeg sørenmeg bestilt prøvetime hos frisøren også. Det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at vi ligger sånn ca i rute.

Vi har fått svar fra nesten halvparten alt, kjempe GØY.

LYKKE TIL MED EKSAMENENE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK - som en del av dere enten vet eller har skjønt av dere selv, intelligente som dere er, er jeg tatt ut i streik. Følgelig er jeg lite på nett for tida. Passer forresten godt, siden jeg begynner med eksamen i morgen. Men jeg kommer sterkt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ojsann, nå forsvinner boka mi nedover her... er knapt innom om dagen, leser til eksamen. Har fri fra jobb selv om streiken er over, pugger statistikk. Tredje av seks eksamener i morgen. Har liksom konstant skrivekrampe om dagen, og statistikk er IKKE spesielt morsomt....

På bryllupsfronten skjer det ikke all verdens. Har bestilt tur til Trondheim i juni for prøvetime hos frisøren, møte med fotografen og så videre. Det blir vel det neste. Og så blir det kanskje en liten tur til Oslo også, og kanskje litt undertøysshopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, enda en eksamen unnagjort. Og i kveld har sambo og jeg sittet sammen og gått gjennom hva som er gjort til bryllupet og hva som må gjøres. Det er bare litt over to måneder igjen nå, og lista over de gjenstående tingene ble lang! Se bare her:

* Prøvetime hos frisøren

* Bestille bryllupskake

* Bestille brudebukett + andre blomster

* Kjøpe undertøy til meg

* Sko til ham

* Sende de siste innbydelsene (tre som gjenstår, går i morgen)

* Sjekke folks matallergier, avtale m/kjøkkenet

* Lage ønskeliste (gjøres i kveld)

* Avgjøre vokalinnslag i vielsen

* Arrangere konsert på festen

* Bordplassering

* Menyhefter

* Bordkort

* Møte med fotografen

* Hotellrom

* Snakke m/museet der selskapet er om evt. omvisning

* Bestemme ringer/evt. inngravering i de gamle

* Papirer til kirka

* Musikk til selskapet

* Kjøpe utstyr til gaveoppakkere

* Kjøpe album og "gjestebok"

* Toalettkurver til festen

* Sende notis til avisene

* Lære å danse

* Finne musikk til brudevalsen

* Bli brune

* Snakke med organisten

* Kirkeprogram

* Kjøpe sminke

* Fotpleie/hudpleie

* Generalprøve i kirka

* Få noen til å fotografere og filme

* Kjøpe engangskameraer til bordene

* Få tak i "Bruremarsj", ordne vennekorps til utmarsjen i kirka

Litt å gjøre - men mye blir gjort når jeg reiser til Trondheim om ei uke. Bare å stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, i går kveld ringte sambo endelig og bestilte hotellrom. Sein utsjekk og alt i orden. En ting til vi kan stryke av lista! Og om ei uke og fire timer sitter jeg hos frisøren til prøvetime...

I dag er det ni uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingeborg!

Takk for at du skrev noen ord i boka mi! :kul:

Jeg har begynt nå allerede for som du sier det er deilig og ha god tid på seg! :-)

(Og så må man det pga økonomien. :oops: )

Så spennende at det er bare 9 uker igjen da! regner med sommerfuglene flyr vilt hos deg de nå.

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Hei Ingeborg!

Bra å høre du begynner å få kontroll over bryllupsplanleggingen. Det er alltid mye å gjøre de siste to månedene.

Lykke til med resten av eksamenene, og bryllupsplanlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg gleder meg SÅNN til å komme til Trondheim og drive aktiv bryllupsplanlegging til helga. Ikke minst skal det bli godt med ferie... Men litt hektisk blir det nok, selv om jeg skviser inn kaffeavtaler med gamle venninner både her og der. Skal til frisøren lørdag, forhåpentligvis i møte med kjøkkenfolket til selskapet, møte fotografen, kjøpe mer papir til menyhefter og sånt, bestille bryllupskake og blomster... blir travelt, men veldig hyggelig! Og så en liten muntlig eksamen torsdag til uka før jeg flyr til Oslo helga etter. Da finner jeg forhåpentligvis undertøy også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det nøyaktig to måneder igjen, forresten. Skjønner ikke at tida har gått så fort. Gleder meg helt vanvittig til å si ja til mannen i mitt liv. Han er så skjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stund siden jeg har vaert innom - ville bare si "hei" og oenske lykke til videre paa veien mot et fantastisk bryllup om bare to maaneder!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

:kose:

Må gjentas snart!!!

Optimist og jeg diskuterte muligheten for å kjøpe reker på kaia og ei flaske hvitvin eller to og møtes hjemme hos meg en gang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...