Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

Er delvis tvehendt selv. Kjempepraktisk når man skal skru inn vrine skruer, vaske vinduer eller male vegger.

Det skulle ikke være noen forskjell på høyre-/venstregitar. Det er bare å strenge om en vanlig gitar og så har man en venstregitar.

Ja, det kan være veldig praktisk. :nigo:

:helen: for svar angående gitaren!

Ha en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

I dag er det :regn: her.

I går kveld dro jeg og min mor på besøk til min farmor. Hun synes det var veldig koselig med besøk. Det manglet ikke på kaker og søtsaker når vi kom. Det var rullekake, sjokolade, diverse typer kjeks osv. Egentlig er ikke jeg noe glad i kaker, men har aldri klart å komme på en måte å si nei takk på uten å; enten være uhøflig eller få kommentaren "du som er så ung og slank kan da bare spise kake."

En gang sa jeg til en fyr at jeg ikke likte kaker (unntatt trulta_ sin tøffe sjokoladekake, oreokaken på Peppes pizza og marrokanske honningkaker). Istedenfor å bare godta det, gikk han gjennom hele listen over ingredienser, og mente at siden jeg likte de hver for seg så måtte jeg like de sammen også. :fnise:

Min onkel ringte og fortalte at konen hans hadde bursdag i går så :bursdag: til henne. Jeg kjenner henne ikke så godt, for de bor egentlig i Spania, og jeg har bare møtt henne en eller to ganger. Hun er opprinnelig fra Brasil, så hun snakker portugisisk, mens min onkel snakker spansk. De har altså ikke et felles språk, så jeg lurer på hvordan de klarer å kommunisere. :hoho:

I dag skal jeg ta solarium, og kanskje ta en tur innom biblioteket for å låne en ny bok. Skjønt jeg aner ikke hvilken det skulle vært.

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: The Kitten

Jeg er heller ikke så veldig glad i kaker, ikke Ulvemannen heller, men når vi er på besøk hos gamle folk som har bordet fullt av all slag søte ting, så spiser vi litt alikevel. Det er som du sier, det er vanskelig å finne på en grunn til at man ikke har lyst på, for de er jo så stolte av baksten sin :jepp:

Ha en fin dag kattungen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

I går ettermiddag la jeg og min far ut på en fjelltur. Vi gikk opp Sandviksfjellet, videre til Rundemannen og til Fløyen. Så gikk vi ned Fløyen til sentrum og tok bussen hjem. Jeg hadde aldri gått den løypen før, men det var en nydelig løype. Jeg tror ikke så mange vet om den da, for vi traff bare på et par andre. Vi brukte 3.5 timer på turen, og det var kjempedeilig. :)

Sokkene mine skiftet farge på turen da, fra hvit til grå. :fnise:

Da jeg kom hjem tok jeg meg en :dusje: og så fikk jeg et glass :vin: av min mor. Vi så krimen på TV 2, og hørte på min bror snakke om at han plutselig har blitt livredd for å få svineinfluensa. Er noen som paranoid, så er det han. Han var veldig overrasket over at norske myndigheter ikke har tenkt på nordmenn som skal til utlandet, før vaksinen kommer hit.

I dag er min bror på jobb, og mine foreldre skulle egentlig ha spilt golf. Det slo de fra seg da de våknet til :regn: Jeg var forberedt på å være alene hjemme i dag, så jeg holdt på å få hjerteinfarkt da jeg kom ned trappen og min mor sa "god morgen." :hoho: Hun hadde satt helt stille og lest avisen. Jeg ba henne bråke mye neste dag, eller legge en lapp utenfor soveromsdøren min. :jepp:

Nå koser jeg meg med Home and Away episoder på Youtube. :popcorn:

I kveld blir det hjemmelaget pizza til middag. :spise:

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: The Kitten

Jeg er heller ikke så veldig glad i kaker, ikke Ulvemannen heller, men når vi er på besøk hos gamle folk som har bordet fullt av all slag søte ting, så spiser vi litt alikevel. Det er som du sier, det er vanskelig å finne på en grunn til at man ikke har lyst på, for de er jo så stolte av baksten sin :jepp:

Ha en fin dag kattungen :klem:

:hallo:

Det er vanskelig ja, for det fleste tolker det som at man ikke liker den kaken de har bakt. Ikke at man bare ikke liker kaker, og man vil jo ikke fornærme noen.

Ha en fin dag Ulva. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: og blid. :nigo:

Tog du an?

Æ tog han :lur:

Er det han Kristian som er på ditt kort også?

Er du redd for at solsengen skal knekke?

Egentlig så burde jeg også tatt litt sol nå, slik at ikke den lille fargen jeg har fått stikker av før juli er over.

Jeg liker å ha litt farge på skrotten.

Grått i dag også, ikke mye til sommer i Norge heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du gadd å bry deg i boka mi mot dette Ritamennesket!

:helen:

Det var da så lite. :)

Jeg må si jeg ble provosert da hun skrev hun hatet meg og ønsket familien min død, eller hva det nå var. :hakeslepp: Hva får personer til å si slikt til fremmede mennesker? :klø:

Uansett, så er jeg glad vi ble kvitt henne. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her har det vært opplett i hele dag. Mine foreldre har besøkt noen venner, og jeg har sett på Home and Away. Jeg ser episoder på youtube, og har blitt helt hektet. Klarte så vidt å løsrive meg for å gå en tur. :fnise:

I ettermiddag traff jeg noen kompiser og så Harry Potter med dem. Jeg har ikke lest boken, så jeg kunne ikke sammenligne filmen med den, men det var visst mye som var fjernet. Uansett så synes jeg filmen var bra, men ikke den beste Harry Potter filmen jeg har sett.

Ha en fin kveld/natt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da så lite. :)

Jeg må si jeg ble provosert da hun skrev hun hatet meg og ønsket familien min død, eller hva det nå var. :hakeslepp: Hva får personer til å si slikt til fremmede mennesker? :klø:

Uansett, så er jeg glad vi ble kvitt henne. :klem:

Jeg var i sjokk!

Tenk å skrive slike ting til et fremmed menneske!

Eller... tenk å skrive slike ting i det hele tatt!

Sier vel kanskje litt om hva som skjer oppi hodene til enkelte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i sjokk!

Tenk å skrive slike ting til et fremmed menneske!

Eller... tenk å skrive slike ting i det hele tatt!

Sier vel kanskje litt om hva som skjer oppi hodene til enkelte....

Det gjør nok det.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da så lite. :)

Jeg må si jeg ble provosert da hun skrev hun hatet meg og ønsket familien min død, eller hva det nå var. :hakeslepp: Hva får personer til å si slikt til fremmede mennesker? :klø:

Uansett, så er jeg glad vi ble kvitt henne. :klem:

:sjokkert:

Oh my gad....

Hvorfor gidder dem egentlig?!? Syns dem det er kjekt eller hva? Liker å skape dårlig stemning. Jeg skjønner det ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: The Kitten

Hva i alle dager var dette for slags menneske da :sjokk: Jeg måtte titte inn til Marianne og se hva som stod på, men heldigvis så hadde det blitt fjernet.

Hva var det som utløste et sånt hat da? Og unasett, tenk å skrive i en tråd at man hater noen og ønsker familie død :hakeslepp:

Jeg har ikke ord rett og slett

Ha en fin dag kattungen :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Oh my gad....

Hvorfor gidder dem egentlig?!? Syns dem det er kjekt eller hva? Liker å skape dårlig stemning. Jeg skjønner det ikke jeg.

Godt spørsmål. Jeg tok meg ikke så veldig nær av det da. Det var rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra at vedkommende ble slettet.

Men egentlig bra at vedkommende hadde laget en profil, så det ikke hadde gått utover gjestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her er det overskyet, men det var nok ingen nyhet. Jeg kan heller skrive om været når jeg har en nyhet å komme med. :fnise:

Jeg bruker all min ledige tid til å tenke ut en idé til en bok. Jeg har blitt inspirert av Lucas i Home and Away. Han er jo veldig glad i å skrive, og det er jeg også. Så tenkte jeg å skrive en bok som inneholder de viktigste elementene en bok trenger; altså spenning og sex. Mer vil jeg ikke avsløre nå. :lur:

Det er lenge til den er ferdig da. Kanskje flere år, for jeg trenger en del faktaopplysninger omkring mye av det jeg har tenkt å ha med i boken.

Jeg har ikke fortalt noen i familien, eller noen venner om dette. Ikke fordi jeg tror de vil stjele idéen min, eller ikke ta meg seriøst. Det er bare det at jeg trenger arbeidsro til å skrive den.

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Jeg må vel kjøpe boken din uansett...

:jepp: Jeg må dessverre skuffe deg litt med at det dessverre ikke er krim jeg skal skrive. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...