Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: The Kitten

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Du dømmer han jo egentlig ikke, du er bare bekymret for venninnen din :hug:

Og vet du, det er veldig bra. Alt for få mennesker bryr seg faktisk.

Og de tinga du fortalte som venninnen din har fortalt deg, gir faktisk grunn til at en varselslampe bør lyse.

Ha en fin dag :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Du dømmer han jo egentlig ikke, du er bare bekymret for venninnen din :hug:

Og vet du, det er veldig bra. Alt for få mennesker bryr seg faktisk.

Og de tinga du fortalte som venninnen din har fortalt deg, gir faktisk grunn til at en varselslampe bør lyse.

Ha en fin dag :klem1:

:vinke: Ulva.

Tusen takk for at du hjalp meg å bli kvitt den dårlige samvittigheten min. Jeg lurer fremdeles på hvordan jeg kan ta det opp med henne, men der er det nok ikke så lett å hjelpe i og med at du ikke kjenner henne. :)

Ha en fin dag du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så snille dere er som passer på dagboken min for meg. :klem:

I dag har jeg tatt et stort steg. Jeg har kontaktet psykolog. Alt er overveldende for meg, og det har vært det lenge. Jeg blir sint eller lei meg for ingenting, og det går dessverre ut over mine nærmeste.

Jeg har ikke fått time ennå, men forhåpentligvis så tar de kontakt snart.

Sånn nå vet dere det.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten :hug:

Så bra du tok kontakt med psykolg. Håper du får time fort, og får god hjelp der.

Veldig bra at du tar tak i det selv synes jeg. Ikke alle som gjør det.

Vet egentlig ikke hva mer jeg skal si, annet enn at jeg synes du er en tøff kattunge :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så snille dere er som passer på dagboken min for meg. :klem:

I dag har jeg tatt et stort steg. Jeg har kontaktet psykolog. Alt er overveldende for meg, og det har vært det lenge. Jeg blir sint eller lei meg for ingenting, og det går dessverre ut over mine nærmeste.

Jeg har ikke fått time ennå, men forhåpentligvis så tar de kontakt snart.

Sånn nå vet dere det.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Så bra at du har kontaktet en psykolog. Det er, som du sier, et stort steg og ta og du burde være veldig stolt av deg selv.

Ofte har psykologer lange ventelister. Håper du er heldig og får time fort og finner en psykolog du synes er flink og som du har god kjemi med.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Så tøft gjort av deg! Et stort steg ja! Håper at du får time snart og at det går bedre med deg! Vi er her og støtter deg underveis om du trenger det! :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, kattungen :klemmer: Håper du slipper å vente lenge på time!

Husk at vi også er her for deg om det er noe du har lyst til å prate om :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...