Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo: Trulta.

Ja, det var veldig rolig i går og det er rolig så langt i dag også...

Observerer at kattungen er her nesten minst av alle som har skrevet her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten :klem:

Innom en tur for å holde liv i dagboka di. Det er det jo andre som er flinkere enn meg til, men lover å stikke innom i ny og ne, sånn at du finner den igjen når du kommer tilbake. :jepp:

Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Tusen takk til alle som har holdt liv i dagboken min. Jeg setter stor pris på det. :klem:

Det er en stund siden jeg har vært innom nå, fordi jeg har vært syk. Dvs, jeg er fremdeles syk, men har vært hos legen i dag og fått antibiotika. Jeg vet ikke helt hva som feiler meg, men jeg har en eller annen infeksjon som gjør at jeg får vondt i magen og ryggen. Det er ikke noen gøy. :opplyser:

Jeg leste på listen over bivirkninger på medisinen min, og det er en lang liste skal jeg si deg. Det er flere bivirkninger enn ting den hjelper mot. :fnise: Jeg er spent på om jeg får noen av de da. Jeg har ikke begynt på medisinen ennå, for den skal tas med ca 12 times mellomrom, og det fristet lite å stå opp kl 03.00 på natten for å ta medisiner.

I morgen skal jeg på Coldplaykonserten her i Bergen. Det gleder jeg meg kjempemasse til. :digge: Det blir også koselig å se igjen venninnen min som jeg ikke har sett på lenge.

Nå har jeg ikke så mye mer å si.

Ha en fin ettermiddag/kveld alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Kattungen

Har du brukt antibiotika før? Sånne bivirkninger er det sjelden man får, men de må jo skrive det opp sånn at de har ryggen bar om noen får de.

Jeg har tatt antibiotika noen ganger, og en av bivirkningene som aldri uteblir er sopp.

For et par år siden fikk jeg tips om å kjøpe sånn melkesyrestikkpiller på apoteket, og det hjalp. Ikke mer sopp :)

Får håpe du blir bra igjen snart. Og at det ikke legger noen demper på konsertopplevelsen din.

Mase god bedring og ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også alltid soppinfeksjon og litt kvalme av antibiotika. Håper du blir bedre snart :klemmer:

Morro med konsert da! Håper du får kost deg masse :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg kan glede dere med at jeg ikke har fått noen bivirkninger av antibiotikakuren. :opplyser:

Coldplay-konserten i går var kjempebra. Vi var tidlig ute, så vi hadde gode plasser. Det er litt kult å se dem også, og ikke bare se de på storskjerm. :digge: Lillesøsteren til venninnen min ble intervjuet av lokalavisen. Journalisten stoppet rett foran henne, så sa hun ganske fornærmet: "du kan godt intervjue meg også." :fnise:

Jeg var litt redd for at jeg skulle få veldig vondt i ryggen, siden infeksjonen har ført til at jeg har blitt raskt sliten, men jeg hev i meg masse smertestillende før jeg gikk inn dit, så det gikk fint. :)

Det var en ting jeg begynte å undre litt over. Hvorfor er det alltid slik at de som står lengst unna toalettene kjøper mest :ol:? I hvert fall virket det slik i går. Jeg ble litt lei av han ene mannen som gikk forbi to ganger i timen. En gang for å kjøpe :ol: og en annen gang for å gå på do.

Altså ikke misforstå, jeg synes folk må få nyte :ol: og :vin: på konserter, så lenge de ikke er til sjenanse for andre, men når samme person albuer sin vei gjennom folkemengden flere ganger fordi han ikke koblet øldrikking=tissetrengt, da ble i alle fall jeg litt lei.

Ha en fin kveld alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så fint at du hadde det bra på konserten, og at du holder på å bli frisk igjen uten bivirkninger! :jepp:

Skjønner frustrasjonen din på konserten! Har aldri opplevd slikt før, men kan tenke meg det er utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

I dag våknet jeg 09.30 til det største tordenbraket jeg har hørt i mitt liv. Det må ha tordnet rett over huset vårt, for hele bygningen ristet. :opplyser:

Klokka 10.00 sto jeg opp og drakk :kaffekopp: og spiste ferske rundstykker. Nå hadde jeg egentlig planer om å gå en tur, men det hølje :regn: ute, så det er lite fristende.

Så nå er jeg bare inne og ser på TV istedenfor. Og der tordnet det igjen så jeg slår av PCen.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater torden :opplyser:

Hørtes ut som du hadde en veldig koselig morgen da :jepp: Selv måtte jeg hive i meg ei tørr brødskive :)

Men snart så trenger du ikke bekymre deg over dårlig vær i Norge, for da nyter du en paraplydrink på stranda :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Dette er innlegg nr. 35 000 og jeg har blitt:

GULLMEDLEM

:strix::gullengel::roser::sjokolade::vin::gave::sol::skaal::danser::bolledeig:

______________________________________________________________________

Her står alt bra til! Jeg var på kafé med en venninne i går kveld. Det var veldig koselig, for jeg hadde ikke sett henne på lenge. Hun har vært på interrail gjennom Europa i sommer, og hadde masse spennende å fortelle.

Jeg har bestilt en ny vekkerklokke. Den heter Axbo, og vekker deg når du er i en lett søvnfase. Altså, hvis jeg må opp klokka 08.00 senest, så setter jeg den på kl. 08.00. Da vet jeg at uansett, så kommer jeg meg opp kl. 08.00. Det Axboen gjør, er å registrere om jeg er i en lett søvnfase, eller i dyp søvn en halvtime før jeg må opp. Hvis jeg er i en lett søvnfase 07.40, så vekker den meg da istedenfor kl. 08.00.

Det er også slik at jeg kan velge hvilken lyd jeg vil våkne til. Om jeg vil våkne til fuglekvitter f.eks. Det som også er kult er at man kan sovne til nattlige lyder som bølgeskvulp. Ja, og så lagrere den søvnrytmen, så man kan se hvordan man sover.

Jeg gleder meg kjempemasse til å få den.

Ha en fin ettermiddag/kveld alle sammen. :klem:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gratulert deg som gullmedlem i en annen tråd, men kan feire deg litt her også

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

:klemmer:

Så koselig med venninnetreff da :)

Jeg vil også ha sånn vekkerklokke!!! Hvor bestilte du den fra og hva kostet den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har gratulert deg som gullmedlem i en annen tråd, men kan feire deg litt her også

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

:klemmer:

Så koselig med venninnetreff da :)

Jeg vil også ha sånn vekkerklokke!!! Hvor bestilte du den fra og hva kostet den?

Jeg bestilte den fra www.datakjeden.no

Bare søk på axbo, så finner du den. Den koster 1800-ett-eller-annet inkludert frakt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i himmelens land og dager har du rukket å skrive SÅ mange innleg???

:klø:

Og ikke minst:

GRATULERER!!!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i himmelens land og dager har du rukket å skrive SÅ mange innleg???

:klø:

Og ikke minst:

GRATULERER!!!

:strix:

:helen: Ordleker og snikk-snakk er det hemmelige trikset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...