Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :hallo:

Så var det min tur til å skrive dagbok.

Jeg skulle gjerne ha kommet med en presentasjon av meg selv, men er litt usikker på hva jeg skal skrive i en slik presentasjon.

Vi blir nok uansett bedre kjent etter hvert.

Hilsen

The Kitten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med dagbok:) *følge med*

Tusen takk :bukker:

Jeg ser av en eller annen grunn på Pacific blue nå. Har mange gode minner fra den serien, men har innsett at den er elendig. Det har blitt mye TV-titting i det siste. Jeg føler for å gjøre noe mer intellektuelt snart.

Er det noen som har en god bok å anbefale?

Hilsen

The Kitten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Gratulerer med dagbok :) Har ikke somlet meg til å få laget en selv enda, men bør vel det snart;) Hehe..

Gode minner fra Pacific Blue selv.. Egentlig ikke sommer uten den serien, selv om den egentlig suger ;) Hehe..

Har en god bok faktisk, eller et par :)

~To små jenter i blått, husker ikke hvem som har skrevet den, men det er en

UTROLIG god bok!

~Berlinerpoplene..

~Abortlegens datter, husker ikke hvem som har skrevet den heller:p

(Har en tendens til ikke å se hvem forfatteren er, bare lese bakpå for å se om den ser spennende ut, og om den gjor det leser jeg den) :)

Ha en ellers fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

:velkommen: inn i dagbok-gjengen :)

Pacific blue er så koselig!! Har ikke sett på det i år, men det er skikkelig sommer for meg.

Ta deg en tur på biblioteket, så finner du sikkert masse bøker som ser spennende ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode boktips :)

Jeg skal ta meg en tur på biblioteket i morgen.

Hilsen

The Kitten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kommet hjem fra jobb. Ble hentet av min bror (veldig snilt av ham). Han hadde med seg to kakestykker, og to gaffler. Jeg antok litt forhastet at det ene kakestykket var til meg. Men nei da. Deli De Luca gir bare automatisk ut en gaffel per kakestykke. Hmm, må innrømme at jeg ble litt skuffet, men jeg overlever nok...

Jeg vurdere å jobbe i morgen også, men har ikke bestemt meg ennå. Jeg har en veldig grei jobb sånn sett. Vi jobber de dagene vi vil, så lenge det er mellom 2-3 dager i uken.

Jeg har ikke så veldig lyst til å jobbe i morgen da. Det gikk tregt i dag, og erfaringsmessig går det tregere om fredagen. Men jeg har hørt noe om at jeg får lønn og noe greier for å jobbe, så jeg får se hva det blir til :)

Hilsen

The Kitten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Ulva35

:vinke: The Kitten

Jeg fant dagboka di jeg :hoppe: og da måtte jeg skrive en hilsen til deg, selv om du ikke har vært aktiv her på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten

Jeg fant dagboka di jeg :hoppe: og da måtte jeg skrive en hilsen til deg, selv om du ikke har vært aktiv her på lenge :)

:hoho:

Det var hyggelig av deg, men jeg tviler på at jeg kommer til å gjenoppta den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
:hoho:

Det var hyggelig av deg, men jeg tviler på at jeg kommer til å gjenoppta den. :fnise:

Ok kattungen. Var et forsøk verdt :fnise: Vi treffes inne hos meg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå fant jeg også den :hoppe:

~To små jenter i blått, husker ikke hvem som har skrevet den, men det er en

UTROLIG god bok!

~Abortlegens datter, husker ikke hvem som har skrevet den heller:p

(Har en tendens til ikke å se hvem forfatteren er, bare lese bakpå for å se om den ser spennende ut, og om den gjor det leser jeg den) :)

Mary Higgins Clark har skrevet to små jenter i blått :opplyser:

Vil du låne boken av meg?!?

Abortlegens datter kunne jeg tenkt meg å lese.

Kan anbefale deg "Nattefokk" av J. Theorin - meget spennende, jeg holder på med den nå, kommet veldig langt, tror kanskje jeg begynte med den i helgen. Litt spøkelsesbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Så bra du fant den også trulta :) Tror du vi kan klare å overtale kattungen til å skrive litt her? Bruke boka si litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kanskje.

Men vi kan jo skrive her :lur:

Jeg skal en liten tur innom "byen" din The Kitten, blir bare på flyplassen, men er jo nesten i Bergen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: The Kitten

Ettersom jeg iallefall ikke kommer innom kg før søndag, kanskje mandag(skal på biltreff i helga) så vil jeg bare si: :velkommen: hjem.

Håper du har hatt det knallfint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...