Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35
:riste:

Jeg lurer på hvorfor hun ikke er innom dagboken sin??

Hun sa engang at hun helst ville glemme den, men nå ser hun jo at vi :rope: på henne og vil ha henne hit, så hun kunne jammen tatt seg en tur.

Men vi gir ikke opp trulta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:riste:

Vi gir aldri opp!!

Men vi har jo klart å kommet oss på side 4 nå, ikke værst bare det du!

Kanskje jeg skal si ifra til Mia om denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI :):):):):)

Også begge to!!!

Jeg tror hun hørte det når jeg ropte på mia!

Herlig :nigo:

:fnise: I saw it somewhere else here on kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

You've convinced me that I need to write in my diary. After all, someone has to make sure you guys aren't misusing it. ;)

I'm not quite sure where to start. :klø: I can tell you what I'm doing this evening. :idesmil:

A friend recently turned 21-years-old, and she's celebrating it tonight. :bursdag:

Me and another friend has bought her some body lotion and shower cream from The Body Shop. It's not much, but we're poor students. :sjenert:

After a vorspiel at her place, we're going clubbing. :skaal::danser:

I've asked my brother if he can drive me to her house, cause she lives quite far away from me. I would have to change buses and all that stress if he didn't drive me. In return I've promised to pick him up at the airport next Sunday. He's going to Estonia to visit his girlfriend on Thursday. :reise:

The weather here is strange. On the east side of our house there is :regn: While on the west side of our house we have :sol:

For dinner this evening we're having fajitas. :spise:

Have a nice evening everyone. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Ulva35

:vinke: kattungen

Nå har jeg vært med og mast og mast på deg for å få deg hit, og når du endelig kommer så glemmer jeg dagboka di :sjenert:

Men nå er jeg iallefall her, og så skal jeg bli flinkere til å komme innom :)

Ha en fin dag The Kitten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom litt tidligere og lest - så jeg legger igjen et spor etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:velkommen: Bettie.

Kjekt å "se" deg her inne.

Jeg er :overrasket: over at folk er innom dagboken min. Så det ved en tilfeldighet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og besøker for første gang.

:hoppe:

:velkommen:

Jeg glemmer den litt vekk, men nå som det kommer flere innom må jeg bli flinkere til å huske på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Body shop ting er gode produkter, og ei fin gave.

Hadde du det kjekt i selskapet?

:vinke:

:jepp: Det var veldig kjekt. Hun ble glad for gaven og det var en vellykket kveld. Vi :skravle: mye, og senere gikk vi på byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå som flere har vært innom, bør jeg vel skrive litt i dagboken min. Jeg kan fortelle litt om meg selv, så vet dere hvem dere har med å gjøre.

Jeg er 20 år og bor med mine foreldre i Vestlandets hovedstad. Jeg studerer USA-studier på universitetet. Planen er å enten ta en master i sammenlignende politikk og jobbe for ambassaden, eller å ta journalistikk etterpå og bli journalist med spesialfelt politikk.

Jeg har en bror som studerer markedsføring i London, og i tillegg skal han ta juss samtid. Jeg skjønner ikke at han får tid til begge deler, men vi får nå vente og se hvordan det går.

Interessene mine er: politikk (men det snakker vi ikke om her) dyrevelferd (jeg er ikke vegetarianer, men synes det er viktig at dyr behandles bra). Jeg er interessert i språk, religion (er ikke religiøs selv) og til tider astrologi. Det er sikkert masse annet som interesserer meg også som jeg ikke kommer på nå.

Hobbye mine er: Lese (særlig krim) lage mat, bake, dykking og trening. Jeg liker også å være med venner, se filmer og gå ut en gang i blant.

Sånn!

Da vet dere litt om meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...