Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kanskje jeg skulle funnet frem dagboka mi... men jeg har jo ikke så mye å fortelle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skulle funnet frem dagboka mi... men jeg har jo ikke så mye å fortelle :P

Ja, finn den frem. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her er det :sol: og sky om hverandre. Hver gang jeg tror det blir masse :sol: så dukker en sky opp. Det er ikke lett å bli klok på været for tiden. :klø:

I natt drømte jeg at Pjukset var en av de fæle gjestene som er innom kg. Jeg sier ikke at alle gjester er fæle, men det har unektelig vært en del frekke gjester her i det siste. Uansett så var ikke en hyggelig drøm. :tristbla:

I ettermiddag skal jeg treffe en venninne. Vi har ingen andre planer enn å :skravle: men det er jo koselig. :)

Hilsen

The Kitten. :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:hallo: The Kitten

Så koselig å få vite litt mer om deg, selv om jeg viste noe fra før. :)

Veldig kjekt at flere har tatt turen innom daboka di synes jeg. :)

Ha en fortsatt fin dag og kos deg med venninnen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Ulva. :)

Vi koste oss masse. Vi kjøpte :is: og :skravle: masse. Hun har nettopp vært på Mallorca med familien og snakket om faren som ble veldig dyrekjær der nede. Han ga brødsmuler til maur og fugler. Maurene gikk visstnok inn på kjøkkene og hentet smulene han hadde lagt ut til dem, så gikk de rett ut igjen. :fnise:

Hun hadde kost seg masse, og det synes jeg var kjekt å høre. :jepp:

Da jeg kom hjem tok jeg meg et langt bad. Det finnes ikke én eneste kroppsdel hos meg som ikke er ren nå. :opplyser:

Til kveldsmat spiste jeg ripsbær med vaniljesaus. :sikle:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her :)

Tenk om man faktisk kunne spise vaniljesaus til kveldsmat hver dag da? :nigo: Min kveldsmat idag har vært smash sjokolade (den store selvfølgelig) og en chips. Huff. Imorgen skal jeg ta situps på gulvet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her :)

Tenk om man faktisk kunne spise vaniljesaus til kveldsmat hver dag da? :nigo: Min kveldsmat idag har vært smash sjokolade (den store selvfølgelig) og en chips. Huff. Imorgen skal jeg ta situps på gulvet :fnise:

:velkommen: Så kjekt at du også ville henge deg på her. :)

Det hadde vært fantastisk med vaniljesaus hver dag. :jepp: Problemet mitt er at jeg kun liker det på gele eller rips. Min onkel drikker vaniljesaus, men det synes jeg blir for søtt.

Smash er kjempegodt. :sikle: Det tror jeg at jeg skal kjøpe meg i morgen. Eller kanskje jeg skal være flink og være sunn? :vetikke:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, drikke vaniljesaus? :ler: Det er vel godt vis det er litt. Husker engang jeg skulle lage sommerboller. Da tror ejg at ejg spiste halve boksen emd vaniljekrem :sjenert: Så ble jeg kjempe kvalm etterpå :fnise:

Jeg er sånn at jeg tenker "NO skal ege bli sunn, ikke spise snop". Men så sprekker jeg, og når jeg først sprekker så spiser jeg drit mye, slik som idag. Også får jeg kjempe dårlig samvittighet etterpå :sukk: Det er skikkelig tungt. Jeg har tenkt å prøve de der pillene man kjøper på helsekostbutikker. No husker ikke ejg helt hva de heter, så jeg kommer til å skrive feil, men tror det var noe krompiller eller noe. Hehe. De skal ihvertfall hjelpe mot søt-sug.

Jeg er alt for gla i sofalivet. god mat, brus og snoperier. Det er bare så fantastisk. Jeg blir lei meg vis jeg ikke har noe godt om kveldene. spessielt de dagene jeg har fri fra jobb. Jeg burde funnet meg et sunnere alternativ som ejg kan erstatte det med, men det er jaggu ikke lett. Man blir jo avhengi av sukker, og det er jeg. Jeg kan bli sint, og kan gråte vis jeg ikke har noe. Kaldsvette og hjertedunk.

Nei, fra mandag skal jeg gjøre mitt aller beste å kutte ut. Litt her og der må være lov. Jeg kan ikke bli helt nazi, men sånn hver dag er ikke aktuelt. I en alder av 25, så er det på tide å tenke på helsen :)

Jeg jobber i hjemmesykepleien, og jaggu ser du mange eldre som har en helt elendig form. Ikke trener jeg heller, så jeg kommer til å slite max vis ikke ejg begynner å ta vare på helsen! Er du med? På mandag er vår første dag på et sunnere og bedre liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, drikke vaniljesaus? :ler: Det er vel godt vis det er litt. Husker engang jeg skulle lage sommerboller. Da tror ejg at ejg spiste halve boksen emd vaniljekrem :sjenert: Så ble jeg kjempe kvalm etterpå :fnise:

Jeg er sånn at jeg tenker "NO skal ege bli sunn, ikke spise snop". Men så sprekker jeg, og når jeg først sprekker så spiser jeg drit mye, slik som idag. Også får jeg kjempe dårlig samvittighet etterpå :sukk: Det er skikkelig tungt. Jeg har tenkt å prøve de der pillene man kjøper på helsekostbutikker. No husker ikke ejg helt hva de heter, så jeg kommer til å skrive feil, men tror det var noe krompiller eller noe. Hehe. De skal ihvertfall hjelpe mot søt-sug.

Jeg er alt for gla i sofalivet. god mat, brus og snoperier. Det er bare så fantastisk. Jeg blir lei meg vis jeg ikke har noe godt om kveldene. spessielt de dagene jeg har fri fra jobb. Jeg burde funnet meg et sunnere alternativ som ejg kan erstatte det med, men det er jaggu ikke lett. Man blir jo avhengi av sukker, og det er jeg. Jeg kan bli sint, og kan gråte vis jeg ikke har noe. Kaldsvette og hjertedunk.

Nei, fra mandag skal jeg gjøre mitt aller beste å kutte ut. Litt her og der må være lov. Jeg kan ikke bli helt nazi, men sånn hver dag er ikke aktuelt. I en alder av 25, så er det på tide å tenke på helsen :)

Jeg jobber i hjemmesykepleien, og jaggu ser du mange eldre som har en helt elendig form. Ikke trener jeg heller, så jeg kommer til å slite max vis ikke ejg begynner å ta vare på helsen! Er du med? På mandag er vår første dag på et sunnere og bedre liv!

Da jeg bakte boller som barn, spiste jeg alltid så masse deig at jeg fikk vondt i magen. :fnise:

Mine foreldre har prøvd kromtabletter. Det virket ikke så bra for dem da. Kanskje har det noe med at de gikk hele arbeidsdagen og tenkte: "vi må huske å spise kromtablettene våre så vi ikke får lyst på noe søtt." Det endte selvsagt med at de nesten alltid fikk lyst på sjokolade. :fnise:

Jeg var slik også tidligere. Jeg tenkte NÅ skal jeg bli sunn, men som med deg så endte det bare med at jeg sprakk. I år har jeg valgt å fokusere så godt jeg kan på at man ikke skal nekte seg noe. Jeg tror ikke det er sunt å bli helt nazi.

Nå er det derimot sommer og tid for masse gode frukt, bær og grønnsaker. Jeg er så absolutt med på å starte et nytt og sunnere liv. Kanskje vi får flere med også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: The Kitten

Matet han virkelig maur :sjokk: Greit å være dyrekjær altså, men dog :ler:

Jeg også tenkte sunnhet og kalorier alltid før, men det gidder jeg ikke mer. For mye og for lite er alltid dumt, og man blir alt for fokusert på en ting.

Nå på denne tiden er det jo lett å være sunn, med alle gode grønnsaker, bær og frukt. Men om man putter på litt vaniljesaus eller føte av og til, så spiller ikke det noen rolle. Man lever en gang og man skal kose seg :)

Drikke vanslijesaus :riste:

Ha en fin dag kattungen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er enig Ulva. Man måå kose seg når man først skal leve. Men jeg mener at det finnes en grense. slik som meg da, jeg er ikke den typen som trener. Ikke i det hele tatt. Folkblir alltid super sjokert over hvor dårlig konsid jeg har. Og har hørt vis jeg skulle tatt sånn helsesjekk, så ville jeg hatt lige god kondis som en som er oppover i 60 årene. Jeg tuller ikke engang. Bare jeg går opp en liten lang trapp, får jeg skjelvinger i beina og er hetl utslitt :ler: Så for min del er det ikke bra å være så usunn som jeg er. Drikke masse brus, snop, sjokolade og chips. Det legger seg kun på magen og rundt der, og det er det fettet som er farligst. Er man "overvektig" der, har man større fare for hjertesykdommer ol.

Du har jo sikkert sett emg på bilder Ulva, og jeg er ganske tynn (tror dere :fnise: ) Jeg har tynt ansikt, armer og bein. Men magen? Jøjje meg :ler: Lurer på hvor mange ganger folk har spurt om jeg er gravid, hehe.

Men jeg er flink no, har kuttet masse ned, flinkere å drikke vann plus jeg har fått en ny og god venninne som elsker å trene. vi har begynt å gå fjellturer og sånt. Så sykler jeg på jobben når muligheten er der :jepp:

:trene::duskedame::trene::duskedame::trene::duskedame::trene::duskedame::trene::duskedame::trene::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: The Kitten

Matet han virkelig maur :sjokk: Greit å være dyrekjær altså, men dog :ler:

Jeg også tenkte sunnhet og kalorier alltid før, men det gidder jeg ikke mer. For mye og for lite er alltid dumt, og man blir alt for fokusert på en ting.

Nå på denne tiden er det jo lett å være sunn, med alle gode grønnsaker, bær og frukt. Men om man putter på litt vaniljesaus eller føte av og til, så spiller ikke det noen rolle. Man lever en gang og man skal kose seg :)

Drikke vanslijesaus :riste:

Ha en fin dag kattungen :klem:

Ja, han matet virkelig maur. De var jo så koselige. :fnise: Jeg er ikke helt sikker på hva resten av familien sa til det, men jeg tviler på at de jublet av begeistring.

Ha en fin dag du også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er enig Ulva. Man måå kose seg når man først skal leve. Men jeg mener at det finnes en grense. slik som meg da, jeg er ikke den typen som trener. Ikke i det hele tatt. Folkblir alltid super sjokert over hvor dårlig konsid jeg har. Og har hørt vis jeg skulle tatt sånn helsesjekk, så ville jeg hatt lige god kondis som en som er oppover i 60 årene. Jeg tuller ikke engang. Bare jeg går opp en liten lang trapp, får jeg skjelvinger i beina og er hetl utslitt :ler: Så for min del er det ikke bra å være så usunn som jeg er. Drikke masse brus, snop, sjokolade og chips. Det legger seg kun på magen og rundt der, og det er det fettet som er farligst. Er man "overvektig" der, har man større fare for hjertesykdommer ol.

Du har jo sikkert sett emg på bilder Ulva, og jeg er ganske tynn (tror dere :fnise: ) Jeg har tynt ansikt, armer og bein. Men magen? Jøjje meg :ler: Lurer på hvor mange ganger folk har spurt om jeg er gravid, hehe.

Men jeg er flink no, har kuttet masse ned, flinkere å drikke vann plus jeg har fått en ny og god venninne som elsker å trene. vi har begynt å gå fjellturer og sånt. Så sykler jeg på jobben når muligheten er der :jepp:

:trene::duskedame::trene::duskedame::trene::duskedame::trene::duskedame::trene::duskedame::trene::duskedame:

Jeg synes det er gøy å trene. Det gjelder bare å finne ut hvilken treningsformer en trives med. Selv liker jeg pest svømming, jogging, sykling og å gå fjellturer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

I dag er det :sol: men selvfølgelig må det blåse iskald nordavind. :klaske:

Til i dag spiste jeg fruktsalat bestående av eple, pære, banan og vannmelon. :sikle: Det er veldig godt ,men jeg glemmer ofte å lage det.

Kattungen har vært særdeles effektiv i dag. På en time har hun; vasket begge badene og kjøkkenet. I tillegg til at hun har ryddet soverommet sitt og stuen. Skal støvsuge og rydde yttergangen senere i dag også. :jepp:

I kveld kommer kjæresten til min bror på besøk. Hun har lovet å kjøpe bacardi for meg. Jeg var på vei til vinmonopolet da jeg tenkte; kan ikke hun bare kjøpe for meg? Nå sparer jeg 260 kr. :opplyser:

Min bror har lovet å lage middag i dag. Jeg aner ikke hva han skal lage, men han er flink til å lage mat. Det blir helt sikkert noe godt. :spise:

Ha en fin dag.

Hilsen kattungen.

:pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmh, fruktsalat er så snadder :sikle:

Haha, bra gjort å få hun til å kjøpe bacardi :lur:

Så flink som har gjort så masse husarbeid og klokken er ikke 12 engang :sjokk: Det kunne ikke jeg ha gjort :fnise:

Tror frokosten her blir tomatsuppe :sikle:

Bor du alene? Så må jo jeg spørre; har du katter? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmh, fruktsalat er så snadder :sikle:

Haha, bra gjort å få hun til å kjøpe bacardi :lur:

Så flink som har gjort så masse husarbeid og klokken er ikke 12 engang :sjokk: Det kunne ikke jeg ha gjort :fnise:

Tror frokosten her blir tomatsuppe :sikle:

Bor du alene? Så må jo jeg spørre; har du katter? :ler:

Tomatsuppe er godt. Da jeg gikk på videregående spiste vi alltid tomatsuppe til lunsj om torsdagene for da solgte de det i kantinen. :)

Jeg spiste også masse druer på videregående. Så mye at jeg ble medlem av drueklubben. :opplyser:

Vi laget et eget druehieraki. Vin var f.eks druenes nirvana, og rosiner var bimbodruer som hadde solt seg for mye. :ler:

Klubben hadde faktisk 50 medlem på et tidspunkt.

Jeg bor ikke alene. Jeg bor med mine foreldre. Jeg studerer jo i samme by som jeg bor i, så da vil jeg ikke betale husleie. Skal uansett til USA høsten 2010 og sparer pengene mine til det.

Vi har ikke katt, for min mor er allergisk. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å bo gratis :lur:

USA og greier :hoppe: Hva skal du studere der? Såå heldig du er. Jeg har drit lyst å dra til USA. Men har aldri fått lov av mamma :ler: Hun hatet bush, og sa jeg ikke fikk lov å bruke 1 kr i amerika. Hehe. Men no er jo ikke han statmeniser lenger, så skal spørre om jeg får lov å dra :fnise:

Drueklubb ja, og 50 medlemmer. Ikke dumt :) Likte den der rosinene. Bimbodruer :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å bo gratis :lur:

USA og greier :hoppe: Hva skal du studere der? Såå heldig du er. Jeg har drit lyst å dra til USA. Men har aldri fått lov av mamma :ler: Hun hatet bush, og sa jeg ikke fikk lov å bruke 1 kr i amerika. Hehe. Men no er jo ikke han statmeniser lenger, så skal spørre om jeg får lov å dra :fnise:

Drueklubb ja, og 50 medlemmer. Ikke dumt :) Likte den der rosinene. Bimbodruer :skratte:

Hei.

Det blir utveksling fra det jeg studerer her da. Nøyaktig hvilke fag eller kurs jeg kommer til å ta vet jeg ikke ennå. Det kan jeg fortelle mer om en annen gang. :)

Nei, Bush er ikke statsminister lenger, så nå får du sikkert lov til å dra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...