NoAngel Skrevet 31. juli 2009 #201 Del Skrevet 31. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. juli 2009 #202 Del Skrevet 31. juli 2009 Så kjekt at du kanskje skal til syden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #203 Del Skrevet 31. juli 2009 for og NoAngel. Trulta: Det ser dessverre ut til at det ikke blir noe av Tyrkiaturen, for min mor klarer ikke å bestemme seg for om hun vil dra eller ikke. Hun sier hun kanskje vil vente og se til senere i høst om det kommer et bedre tilbud da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2009 #204 Del Skrevet 31. juli 2009 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. juli 2009 #205 Del Skrevet 31. juli 2009 for og NoAngel. Trulta: Det ser dessverre ut til at det ikke blir noe av Tyrkiaturen, for min mor klarer ikke å bestemme seg for om hun vil dra eller ikke. Hun sier hun kanskje vil vente og se til senere i høst om det kommer et bedre tilbud da. Makan Bedre tilbud Hun kan nå vel ikke få bedre følge enn sitt kjære barn vel... Bare si ifra om at blod er tykkere enn vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. august 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 1. august 2009 Her skal det bli og litt i dag. Mine foreldre reiser på golftur til Danmark, sammen med et vennepar i ettermiddag. Jeg skal kjøre dem til flyplassen kl. 14.30. I kveld skal jeg på kino med en venninne som er på besøk fra Oslo. Vi skal se 17 Igjen! Jeg gleder meg kjempemasse til å se henne. Før det tenkte jeg å gå en tur også, så kan jeg spise med god samvittighet. Min mor bestemte seg for at hun ville ta turen. Så i går kveld bestilte vi tur til Side i Tyrkia. Vi skal være vekke i en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 1. august 2009 #207 Del Skrevet 1. august 2009 Så koselig at dere skal til Tyrkia:) Er det kun deg og moren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. august 2009 #208 Del Skrevet 1. august 2009 The Kitten Så bra at moren din bestemte seg for å reise til syden Ulvemannen har vært i Side, men det er noen år siden. Han likte seg godt der. Kos deg masse sammen med venninen din i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. august 2009 Forfatter #209 Del Skrevet 1. august 2009 Så koselig at dere skal til Tyrkia:) Er det kun deg og moren din? Ja, det er bare meg og min mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. august 2009 #210 Del Skrevet 2. august 2009 Kjekt at det blir tur på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. august 2009 Forfatter #211 Del Skrevet 2. august 2009 Kjekt at det blir tur på deg Det er veldig kjekt. Vil du være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. august 2009 #212 Del Skrevet 2. august 2009 The Kitten! Jeg skulle gjerne blitt med, men det kræsjer med Hellasturen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. august 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 2. august 2009 The Kitten! Jeg skulle gjerne blitt med, men det kræsjer med Hellasturen... Det var dumt, men kan ikke jeg komme til Hellas etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2009 #214 Del Skrevet 3. august 2009 Det var dumt, men kan ikke jeg komme til Hellas etterpå? Det kan du! Vi har en ledig seng i leiligheten vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 3. august 2009 #215 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg må nok jobbe jeg. Neste år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. august 2009 #216 Del Skrevet 4. august 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. august 2009 Forfatter #217 Del Skrevet 4. august 2009 Det kan du! Vi har en ledig seng i leiligheten vår! Jeg leste først: Vi har ledig plass i sengen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. august 2009 Forfatter #218 Del Skrevet 4. august 2009 Trulta: Vi tar det neste år, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. august 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) I dag har den store gule tingen dukket opp på himmelen. For de som ikke vet hva jeg snakker om, så ser den slik ut: I tillegg har himmelen hatt denne fargen. Dagen har vært brukt til og så har jeg laget pasta med pesto til meg og min bror. Jeg fikk også 500 kr av ham for å massere ryggen hans. Det kommer godt med, men jeg vet ikke hva jeg skal bruke de til. :klø: I ettermiddag fikk vi lyst på kake, så vi kjørte like så godt på Peppes for å kjøpe Oreokake og brownies. I morgen skal jeg treffe en venninne, og om kvelden skal jeg på pokerkveld hos en kompis. Heldigvis er det frivillig om man vil satse penger. Jeg kunne alltids foreslått klespoker, men siden jeg sannsynligvis kommer til å bli den ene jenten der, så tror ikke det er så lurt. Jeg stoler på dem jeg skal spille med, men er ikke noe poeng i å være dum. Ha en fin kveld/natt alle sammen. Endret 4. august 2009 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. august 2009 #220 Del Skrevet 4. august 2009 Innom som snarest med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå