Gå til innhold

Hvor er du kjære?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at det ikke hadde skjedd dem noe mer alvorlig. Selv om det er kjipt å bli ranet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden, dette var jo påskekrimmen x10! Magen vrengte seg, og jeg ble bare mer og mer spent! Ble rørt av glede på slutten der...

Hvis ikke jeg ikke hadde hørt noe fra min gutt på mange timer (spesielt en hel kveld uten et ord) hadde jeg blitt skremt. 1 1/2 døgn, da hadde jeg grått og ropt. Ikke fordi han har meldeplikt, men fordi vi alltid sier ifra, om det meste, fordi vi vil :)

Eksen min kunne være borte i en uke på ferie med kanskje én telefon hjem, uten at jeg hadde reagert, men sånn var det forholdet. Alle forhold er forskjellige!

Ett siste ord GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det slår meg at hvis trådstarter og typen IKKE hadde hatt denne avtalen om å melde til hverandre så ofte, så hadde hun neppe blitt så engstelig. Så kanskje det virker litt mot sin hensikt? Det vil nesten garantert oppstå situasjoner igjen hvor dere ikke får tak i hverandre hver tredje time eller oftere. Hva med å normalisere det litt ved å avtale at dere skal meldes minst en gang om dagen feks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ingen avtale om at de skal melde så og så ofte. Det har bare blitt sånn etterhvert. Hun ble ikke bekymret for at han har lovet å melde innen 3 timer, men fordi at hun har blitt vant til at han gjorde det.

TS: Godt det gikk bra - etter forholdene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...