Gå til innhold

Hvor er du kjære?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg var i Spania for et par uker siden, og hadde fryktelig problemer med å motta meldinger på telefonen min. Kanskje han har samme problem som jeg hadde? Alle meldinger jeg sendte kom frem, men meldinger til meg kom ikke gjennom. Kanskje han ikke har fått meldinger fra deg på en stund, og derfor ikke har tenkt på å sende noe til deg heller? Slik var det iallefall med meg,- siden jeg ikke fikk svar på meldingene jeg sendte (trodde jeg), sendte jeg ikke flere meldinger den dagen.

Det er sikkert ingenting å bekymre seg for. Slapp av og la ham nyte ferien, så skal du se han gir lyd fra seg om ikke så lenge.

Dette opplevde jeg også da jeg var i utlandet sist. Da jeg satte sim-kortet inn i en annen tlf rant det plutselig inn 12 meldinger. Har hørt dette har skjedd med flere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke kranglet på lenge, grunnen til at han lengter slik hjem til meg er at vi har det bedre og er mer forelsket enn noensinne.

Og enda har jeg ikke hørt noe..

jaja. jeg får smøre meg med tålmodighet til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk snart åtte timer siden hun hørte noe!
:riste:

jaja. jeg får smøre meg med tålmodighet til i morgen.
Det får du gjøre. Som flere her har nevnt så kan det være noe med mobilnettverket.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten prøvd med andre mobiler. Til ingen nytte... :/

Tror det er han som ikke har mottatt meldinger fra deg jeg. Du har jo ikke fått mottaksbekeftelse. Så det er han som må sette sim-kortet i en annen tlf, men det vet jo ikke han.

Jeg mottok meldinger den første tida, så var det plutselig stopp.

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du noen kontakt med han eller? Kjenner meg sånn igjen i historien din at jeg tenkte på deg i dag morges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Altså... Jeg skjønner at man kan bli bekymret om det går lang tid uten noe svar, men noen timer!??!! Høres slitsomt ut å skulle melde fra om alt man gjør. Ærlig talt, la nå gutten være i fred på ferie, du hører sikkert fra ham snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS jeg syns du skal slappe av. Det høres helt forferdelig ut at du blir så engstelig fordi om det går åtte timer uten at du og kjæresten din ringer eller sender melding når han a) er på ferie og b) du vet at mobilen hans ikke fungerer.

Han kan sikkert låne kameratenes mobiler, men han syns kanskje det er greit å spare det til det er nødvendig... Han er på ferie, han slapper av, koser seg og opplever ting. Bruk heller energi på å glede deg til han kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er det bare jeg som synes det er litt krampeaktig å skulle ha meldeplikt så ofte?

Nei, me too!! Måtte flire litt! For meg hadde et slikt forhold blitt kvelende:S :P

Men skjønner at du er redd, men uansett, er ikke noe! garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Jeg syns det høres helt vanvittig ut å få så noia etter få timer uten kontakt. La han kose seg på tur uten å måtte sende deg meldinger i hytt og pine.

Hvis min kjære skulle forvente meldinger hver 2. time for å vite nøyaktig hva jeg driver med hadde jeg blitt gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres helt vanvittig ut å få så noia etter få timer uten kontakt. La han kose seg på tur uten å måtte sende deg meldinger i hytt og pine.

Hvis min kjære skulle forvente meldinger hver 2. time for å vite nøyaktig hva jeg driver med hadde jeg blitt gal.

Men nå har det gått nesten et døgn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner henne godt jeg. Når man har vært sammen i bare 8 mnd og alt fremdeles er litt følsomt og nytt, er det klart man blir usikker når kjæresten ikke gir lyd fra seg, selv om det bare er for én kveld. Jeg synes ikke du overdriver, siden du nevner det samme skjedde med deg en gang og at han ble dritbekymra. Da bør han jo huske hvordan han hadde det og si fra til deg! Ikke sant?

Dette ordner seg nok :)

(PS: Jeg synes hun er tøff som lar kjæresten dra på kompistur til Spania når de ikke har vært sammen så lenge jeg! Ingen som skal berømme henne for det før de kaller henne hysterisk?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
(PS: Jeg synes hun er tøff som lar kjæresten dra på kompistur til Spania når de ikke har vært sammen så lenge jeg! Ingen som skal berømme henne for det før de kaller henne hysterisk?)

Skulle hun nekta kjæresten å dra da eller? Syns ikke at det er spesielt tøft gjort å "tillate" noe slik, må jeg ærlig innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
(PS: Jeg synes hun er tøff som lar kjæresten dra på kompistur til Spania når de ikke har vært sammen så lenge jeg! Ingen som skal berømme henne for det før de kaller henne hysterisk?)

Skal man berømmes for at man lar kjæresten sin gjøre ting for seg selv?

Jøss, hvor har hun kjøpt han da? Har hun tatt vare på kvitteringen sånn at hun kan bevise at hun har eiendomsretten over han?

Jeg tipper han har fått litt pes fra kompisene for at han har "meldeplikt" til dama hver tredje time. Sånt blir slitsomt for alle som er i samme selskap. Det kan godt hende at den "døde mobilen" er et påfunn for å slippe å ringe/sende melding hjem støtt og stadig. La fyren få ha ferien sin i fred da!

Som noen andre påpeker: Dersom noe har skjedd så ville jo de andre kompisene ha gitt beskjed hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Grafica

Herregud, hva er det for noen mannfolk dere har? Jeg og samboeren sender meldinger i hytt og pine når vi er fra hverandre, ikke fordi det er meldeplikt, men fordi vi savner hverandre! Jesus, er det forbudt å savne kjæresten når man er på tur og nå? Har selv vært på jentetur hvor alle hadde kjæreste, og det peip i mobilene støtt og stadig, uten at noen av oss ble plaget med det...

Håper du hører fra ham snart, TS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan sikkert låne kameratenes mobiler,men han syns kanskje det er greit å spare det til det er nødvendig... Han er på ferie, han slapper av, koser seg og opplever ting. Bruk heller energi på å glede deg til han kommer hjem!

han syntes kanskje.... du skjønner at ts skriver jo at han ikke virker som den personen som "syntes kanskje greit å spare til nødvenig"

skjønner henne godt jeg, om dette er rutinen dems, og hun egentlig vet at OM det var noe, sdå ville han prøvd å si ifra om dette, sånn at hun var forberedt. har ingenting med meldeplikt å gjøre. rutiner... dere har sikkert rutiner m typen deres også. hvis han er den gutten som savner henne og sånt, og skriver det ofte, så la han være det da. heldig er TS.

håper du har hørt noe nå:)

og ja jeg syntes også hun er tøff som lar han dra sånn på tur. det er sunt dere har et sånt forhold fra starten. mange som syntes det er greit i starten. og helst er sammen i alt, og når den dagen kommer om 2 år at han vil på noe uten deg, så blir det vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes det er litt krampeaktig å skulle ha meldeplikt så ofte?

Jeg er litt enig med deg jeg ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hun nekta kjæresten å dra da eller? Syns ikke at det er spesielt tøft gjort å "tillate" noe slik, må jeg ærlig innrømme.

Skal man berømmes for at man lar kjæresten sin gjøre ting for seg selv?

Jøss, hvor har hun kjøpt han da? Har hun tatt vare på kvitteringen sånn at hun kan bevise at hun har eiendomsretten over han?

I den virkelige verden finnes det faktisk mennesker som faktisk har noe imot at kjæresten bruker flere tusen kroner og en uke eller to av ferien sin på å dra på kompistur (med single kompiser som kanskje har litt andre interesser enn de i forhold) når det er tid og penger man kunne tilbringt med kjæresten sin istedenfor.

Selvfølgelig skal man la kjæresten få ha et liv, men det er ofte det blir "enten eller" når begge jobber og har 4 ukers ferie. Noe jeg ikke har peiling på åssen det er med trådstarteren.

Ideelt sett skulle man gjerne sagt "gjør det du vil, vi skal være våre egne personligheter, vil du reise bort, røyke eller whatever, værsågod" til kjæresten sin, men det er ikke slik det fungerer når det er to liv som skal vikles sammen. Man må ta hensyn til hva den andre personen har av ønsker.

Hehehe, kvittering. Morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...