Gå til innhold

Hvor er du kjære?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at min kjære gjennom 8 mnd, som elsker meg mer enn noe annet, plutselig ikke gir lyd fra seg.

Er mulig jeg overreagerer, men han er i barcelona med tre kompiser. Han er veldig ansvarsfull, og sier ALLTID ifra om han legger fra seg mobilen av grunner som at han lader den, skal bade osv. I hele ferien har vi snakket massevis sammen, sendt masse meldinger. Han er IKKE typen som er utro.

15.30 i dag ble det helt stille. Jeg sendte en melding og spurte hvordan de hadde det, og han svarte, blidt som alltid, at de sitter på en restaurant og spiser, og at han savner meg mye og elsker meg.

I går mobilen hans, men han fikk låne kompisen sin, og vi sendte noen meldinger etter dette. I tilegg har han internett og vi har chattet også.

Som sagt er det helt stille nå, og jeg ER SÅ BEKYMRET!!!

har ringt, er ikke noe svar. sender meldinger, med sånn rapport som viser når han åpner meldingene. Det kommer ikke noe svar om at han åpner dem..

Det går sjeldent mer enn tre timer mellom hver gang vi snakkes.

noen som har noen gode råd for hvordan jeg skal bli mindre bekymret?

er ikke mye jeg kan gjøre her jeg sitter i norge.

Dette skjedde med meg tidligere i uken da jeg gikk tom for batteri på min mobil og ikke rakk si ifra. han ble super bekymret for meg, og derfor har vi inngått avtale om at vi ALLTID sier ifra på forhånd om batteriet er dårlig, og evt låner venners mobiler og sier ifra o.l.

Med andre ord, han ville gått på nett, lånt en mobil, gjort NOE for å si ifra om hvorfor han ikke svarer på mobil. men det er helt stille.

Jeg er så ufattelig redd..... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Kjæresten min er langt, langt borte fra meg nå, og ni timers tidsforskjell gjør ikke akkurat kontakten enklere. Det er ille når man ikke får svar, klart man blir livredd.

Sannsynligvis har det ikke skjedd noe, mulig han gikk tomt for batteri før han fikk sagt fra?

Siden han lånte kompisens mobil har du kanskje nummeret til ham? Eller til noen andre av de som er med på turen. Send en sms eller ta en ring til en av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uff, dette er ingen god følelse å sitte med! Jeg aner desverre ikke hva jeg skal si til deg, men vil bare gi den en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke nummeret til noen av kompisene, selvom jeg har møtt dem før. Hyggelige fyrer, men har ikke fått dratt til meg numrene enda. Og nå irriterer jeg meg veldig over dette..

Åh. Blir helt fra meg. Dette er så vanvittig ulikt han. Ikke komme på nett eller noe. Og saken blir ikke bedre ettersom Barcelona har mye kriminalitet.

snufs. Er så redd for gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Hvis du vet hva de heter, kan du jo ta et kjapt søk på 2100 eller sesam eller noe sånt.

Hvis det hadde skjedd noe er jeg rimelig sikker på at en av kompisene hadde prøvd å fått tak i deg også

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Finn ut kameratens fulle navn via vennelista til typen din på Facebook, så søker du i telefonkatalogen på dem og sender en sms.

Og ikke bekymre deg for mye. Det har sikkert en naturlig årsak, husk, han er på ferie hvor det skjer mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på facebook og funnet navn og søkt på flere sider. Ingen treff.

BLÆH. Går det an å være uheldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestings

Det er sikkert ikke noe farlig, men jeg vet med meg selv hvor bekymret jeg blir i sånne situasjoner. :klemmer:

Håper alt løser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladlaks

Uff, det der er ikke noe morsomt! Det har skjedd med mange ganger også, og jeg har blitt livredd.

De gangene det har skjedd meg har årsakene til at jeg ikke har fått kontakt med han vært:

han har sovet

han har vært full

han har hatt mobilen på lydløs

han har gjort noe gøy sånn at han har "glemt" meg

Det er helt sikkert en enkel forklaring for at du ikke får tak i han.

Jeg håper du hører noe snart! Det er ikke noe morsomt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg slik at min kjære gjennom 8 mnd, som elsker meg mer enn noe annet, plutselig ikke gir lyd fra seg.

Er mulig jeg overreagerer, men han er i barcelona med tre kompiser. Han er veldig ansvarsfull, og sier ALLTID ifra om han legger fra seg mobilen av grunner som at han lader den, skal bade osv. I hele ferien har vi snakket massevis sammen, sendt masse meldinger. Han er IKKE typen som er utro.

15.30 i dag ble det helt stille. Jeg sendte en melding og spurte hvordan de hadde det, og han svarte, blidt som alltid, at de sitter på en restaurant og spiser, og at han savner meg mye og elsker meg.

I går mobilen hans, men han fikk låne kompisen sin, og vi sendte noen meldinger etter dette. I tilegg har han internett og vi har chattet også.

Som sagt er det helt stille nå, og jeg ER SÅ BEKYMRET!!!

har ringt, er ikke noe svar. sender meldinger, med sånn rapport som viser når han åpner meldingene. Det kommer ikke noe svar om at han åpner dem..

Det går sjeldent mer enn tre timer mellom hver gang vi snakkes.

noen som har noen gode råd for hvordan jeg skal bli mindre bekymret?

er ikke mye jeg kan gjøre her jeg sitter i norge.

Dette skjedde med meg tidligere i uken da jeg gikk tom for batteri på min mobil og ikke rakk si ifra. han ble super bekymret for meg, og derfor har vi inngått avtale om at vi ALLTID sier ifra på forhånd om batteriet er dårlig, og evt låner venners mobiler og sier ifra o.l.

Med andre ord, han ville gått på nett, lånt en mobil, gjort NOE for å si ifra om hvorfor han ikke svarer på mobil. men det er helt stille.

Jeg er så ufattelig redd..... :trist:

Er det bare jeg som synes det er litt krampeaktig å skulle ha meldeplikt så ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det har sikkert ikke skjedd noe dramatisk, da hadde du nok fått beskjed. Men det hadde vært litt lettere å mene noe hvis denne setningen hadde vært fullstendig:

I går mobilen hans, men han fikk låne kompisen sin, og vi sendte noen meldinger etter dette. I tilegg har han internett og vi har chattet også.

I går mobilen hans hva? Hvis det er noe feil med den, er det jo ikke så rart du ikke hører noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hm, leste innlegget ditt litt nøyere nå, er det slik at det bare er etter 1530 i dag du ikke har hørt noe? Da synes jeg nok du overreagerer litt, ja. Det er vel ikke så vanlig å melde seg mange ganger om dagen når man er på tur med kamerater. Så slapp av, du hører nok snart fra ham igjen, om ikke nødvendigvis i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe meldeplikt, og på hverdager på jobb osv så hører vi ikke fra hverandre så ofte. Men han sier han tenker på meg hele tiden på ferie, og han sender søte meldinger ca så jevnlig. Han sier han lengter hjem til meg.

Så e siste dagene har det vært mye meldinger og telefoner. Derfor reagerer jeg på at det er så dørgende stille nå...

Ikke engang til vanlig er det stille så lenge.

Mobilen hans døde var det jeg mente å skrive. Den ble kaputt pga varmen. Men han fikk jo låne kompisen sin reservemobil, som han har brukt siden i går.

Jeg prøver å være positiv og tenke at det er en naturlig forklaring. Men det er så vanvittig ulikt han å bli så stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Han syns vel sikkert ikke det er så ok å låne en kamerats mobil i utlandet, hvis det ikke er noe viktig. Og hvis det er dørgende stillhet å ikke høre fra hverandre bare på noen timer, så er det kanskje på tide å slappe av litt på ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, han har jo alle kompisene sine rundt seg og hadde det skjedd noe med han hadde de helt sikkert ringt. No news is good news! Han vil sikkert ikke belaste kompisens telefon for mye i utlandet + at de er ute og drikker og har det gøy. I natt ringer han sikkert dritings og veldig romantisk fra en telefonkiosk. Ja, jeg har opplevd dette selv, maaaaange ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har ikke hørt fra han på 3 timer? Hadde det vært 3 dager så skulle du fått sympati fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du har ikke hørt fra han på 3 timer? Hadde det vært 3 dager så skulle du fått sympati fra meg.

Faktisk snart åtte timer siden hun hørte noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg slik at min kjære gjennom 8 mnd, som elsker meg mer enn noe annet, plutselig ikke gir lyd fra seg.

Er mulig jeg overreagerer, men han er i barcelona med tre kompiser. Han er veldig ansvarsfull, og sier ALLTID ifra om han legger fra seg mobilen av grunner som at han lader den, skal bade osv. I hele ferien har vi snakket massevis sammen, sendt masse meldinger. Han er IKKE typen som er utro.

15.30 i dag ble det helt stille. Jeg sendte en melding og spurte hvordan de hadde det, og han svarte, blidt som alltid, at de sitter på en restaurant og spiser, og at han savner meg mye og elsker meg.

I går mobilen hans, men han fikk låne kompisen sin, og vi sendte noen meldinger etter dette. I tilegg har han internett og vi har chattet også.

Som sagt er det helt stille nå, og jeg ER SÅ BEKYMRET!!!

har ringt, er ikke noe svar. sender meldinger, med sånn rapport som viser når han åpner meldingene. Det kommer ikke noe svar om at han åpner dem..

Det går sjeldent mer enn tre timer mellom hver gang vi snakkes.

noen som har noen gode råd for hvordan jeg skal bli mindre bekymret?

er ikke mye jeg kan gjøre her jeg sitter i norge.

Dette skjedde med meg tidligere i uken da jeg gikk tom for batteri på min mobil og ikke rakk si ifra. han ble super bekymret for meg, og derfor har vi inngått avtale om at vi ALLTID sier ifra på forhånd om batteriet er dårlig, og evt låner venners mobiler og sier ifra o.l.

Med andre ord, han ville gått på nett, lånt en mobil, gjort NOE for å si ifra om hvorfor han ikke svarer på mobil. men det er helt stille.

Jeg er så ufattelig redd..... :trist:

Jeg var i Spania for et par uker siden, og hadde fryktelig problemer med å motta meldinger på telefonen min. Kanskje han har samme problem som jeg hadde? Alle meldinger jeg sendte kom frem, men meldinger til meg kom ikke gjennom. Kanskje han ikke har fått meldinger fra deg på en stund, og derfor ikke har tenkt på å sende noe til deg heller? Slik var det iallefall med meg,- siden jeg ikke fikk svar på meldingene jeg sendte (trodde jeg), sendte jeg ikke flere meldinger den dagen.

Det er sikkert ingenting å bekymre seg for. Slapp av og la ham nyte ferien, så skal du se han gir lyd fra seg om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ikke kranglet eller noe?

Jeg og samboer er på hver vår side av landet akkurat nå, og vi hadde en heftig diskusjon tidligere i uka. Noe som førte til at den kuken ikke svarte på anrop og meldinger fra meg på tre dager. :lete: Skjønner hvordan du har det, var dritredd selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...