Gå til innhold

Hvor er du kjære?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest tasha
Jeg tilføyer så mye jeg bare vil.

Og jeg har ikke sagt at jeg reagerer på 1,5 døgn. Jeg reagerte på 8 timer.

Jeg og flere i tråden kaller det å måtte ha kontakt minst hver 3 time er meldeplikt, selv om hun sier selv at de ikke har det.

Jeg mener ikke at hun får lov til å være redd.

Men hun ber om råd for å være mindre nervøs, og jeg synes mange av dere gjør henne mer nervøs ved å si at det er uvanlig å ikke høre fra kjæresten på 2-3 timer.

Mobilen hans er død, og det er helt sikkert en natrlig forklaring på at han ikke har ringt enda.

jeg syntes du er direkte frekk og uhøflig her. du må bare misunne at de har det sånn her sikkert, siden du bare må kommentere "hvor teit det er med 8 timers bekymring".

hva om du har et barn, som ikke kommer hjem etter skolen kl 3 ? DET ER RUTINE, men han har dratt til en kompis å glemt og ringt. det har vel skjedd de aller fleste mødrene..

poenget er at det finnes faktisk forelskede par som liker hverandre så godt at de savner hverandre på tur skjønner du. og når ting er sånn, så blir det også en daglig rutine for dem å akkurat å sende meldinger sånn. så skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tasha
Og 8 timer er faktisk ikke lenge.

Jeg synes synd på fyren som har meldeplikt, skjønner godt at han har brutt denne.

Når jeg er på reise uten min samboer kan det gå et par dager før vi snakker sammen. Men vi har vært sammen i 11 år, så da blir det kanskje litt annerledes.

hihi misunnelse til de grader her ja.... fy skam deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg er så misunnelig.

Men sånn bortsett fra det så håper jeg det går bra med TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk mye til hjelp å høre hva dere har å si alle sammen:)

Jeg er roligere, og fast bestemt på at det er en naturlig forklaring, selvom jeg selvfølgelig er veldig bekymret.

Jeg har snakket med venninner og får trøst og gode ord, og jeg prøver å bruke tiden min på ting som får det litt bort fra tankene mine.

Men søren hvor sakte tiden går.

Men uansett - tusen takk jenter og gutter. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor tråden sporer fullstendig av?

Jo forresten jeg skjønner det...

Hvordan kan dere si at dette er meldeplikt?

Når en partner sier: Du har med å melde fra hvor du er til enhver tid. Ellers får du med meg å gjøre, da er det meldeplikt.

Når to nyforelska person har et gjensidig ønske om å ha jevnlig kontakt med hverandre så er det noe de setter pris på og liker uten at man trenger rope ut om meldeplikt og avhengighet.

Når ting går begge veier da er det en sunn balanse. Ikke noe sykt som dere prøver å få fram her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes du er direkte frekk og uhøflig her. du må bare misunne at de har det sånn her sikkert, siden du bare må kommentere "hvor teit det er med 8 timers bekymring".

hva om du har et barn, som ikke kommer hjem etter skolen kl 3 ? DET ER RUTINE, men han har dratt til en kompis å glemt og ringt. det har vel skjedd de aller fleste mødrene..

poenget er at det finnes faktisk forelskede par som liker hverandre så godt at de savner hverandre på tur skjønner du. og når ting er sånn, så blir det også en daglig rutine for dem å akkurat å sende meldinger sånn. så skjerp deg!

Ikke kast stein i glasshus nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Akasha_*

Kan jeg bare få legge til at grunnen til at hun er bekymret må jo være fordi det er vanlig for dem, i deres forhold å ha jevlig kontakt over hver dag? Ikke fordi hun mener det er meldeplikt tredje hver time. Så det er vel ikke rart hun blir bekymret når noe avviker fra normalen?

Uansett, jeg lurker litt rundt på KG og har fulgt denne tråden siden den ble startet. Og jeg vet så utrolig godt hvordan det føles. Kjæresten min var i Thailand i tre uker, og dekningen der borte var minimal. Jeg er sikker på at jeg kun fikk rundt 5 meldinger fra han på de tre ukene, mest fordi han ikke fikk mine og trodde jeg ikke fikk hans. Noe jeg sikkert ikke gjorde hele tida heller. Og dette var sinnsykt vondt.

Men, det hadde sin naturlige forklaring. :) Så jeg er sikker på at din situasjon har en naturlig forklaring også. Men jeg vet alt om å gå av skaftet i mellomtida. :tristbla:

Så, håper du hører noe fra han snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hørt fra ham nå :klemmer:

Skjønner at du er bekymret, men det er nok en god grunn til at han ikke har gitt lyd fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker med min kjære på tlf hver dag. Gjerne flere ganger om dagen. Han ringer og jeg ringer.

Jeg sender mest sms, han liker best å ringe:)

(Vi har gratis* tlf, om det er noen som "bekymrer" seg om det.)

Helt naturlig for oss:)

Hvordan går det ts?

Det er helt sikkert nettet som har hengt seg opp. Ring til hotellet du fra fast tlf/skype

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lurer! Dumt at første gangen dere var lenge borte fra hverandre skulle bli sånn da... men men, så lenge alt er bra med han så er det vel ingenting som er bedre enn det :)

Endret av Gir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens!

Nettet her hjemme har vært av og på i dag, så jeg fikk ikke sagt noe til dere med en dang.

Men da jeg våknet i 4 tiden i dag tidlig lå det en LANG melding der, fra min kjære:)

Kan tro jeg var lettet. Jeg gråt og takket gud(jeg er lite religiøs, så det er sjeldent!) og en enorm bør lettet seg.

De hadde visst hatt ekstremt mye problemer, hadde vært innbrudd i bilen deres og de ble involvert i noe slosskamp(?) slik at vakta på campingplassen ringte politiet, og politiet ville ha dem der lenge osv. og pc, mobiler og det meste av verdi var stjålet. Så hadde han endelig fått fikset seg en ny mobil der nede med spansk operatør. Så hadde ikke det virket osv....

Han ville fortelle mer når de kom hjem, i mer detaljer. Og han beklaget seg noe enormt, og sa han vurderte sterkt å hoppe på første fly til meg. Men ettersom han heller ikke kunne etterlate kompisene i en så vanskelig situajson så...

Men det gjør ikke meg noe, så legne han kommer helskinnet hjem!!

Gråter når jeg skriver dette og jeg. Insett hvor sinnsykt glad jeg er i gutten min, hva det er jeg egentlig har.

Det sies jo at man ser ikke hva man har før det er borte, men i mitt tilfelle så kommer han tilbake! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at det ikke hadde skjedd noe forferdelig alvorlig. Det er ille nok å bli frastjålet tingene sine, men det er iallefall godt at han ikke er skadet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at alt gikk bra (ikke at det er bra å bli ranet da, men..). Tenkte faktisk akkurat på at de sikkert hadde blitt ranet før jeg gikk inn og leste siste oppdatering, ville jo forklart hvorfor ingen av dem fikk tatt kontakt. Håper du får sove godt i natt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oxford

TS: Så bra! :jepp:

Når en partner sier: Du har med å melde fra hvor du er til enhver tid. Ellers får du med meg å gjøre, da er det meldeplikt.

Når to nyforelska person har et gjensidig ønske om å ha jevnlig kontakt med hverandre så er det noe de setter pris på og liker uten at man trenger rope ut om meldeplikt og avhengighet.

Jeg er for øvrig helt enig med deg, Lissi33. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...