Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt Introduksjon til estetikk, et emne jeg MÅ ha for å komme inn på master i estetiske fag til høsten. Skal ta fordypning i teatervitenskap. Mangler et par obligatoriske emner til, så kan jeg begynne på ordentlig. Nå er jeg lei av å fjase med denne bachelorgraden. Skulle jo vært ferdig for lenge siden, men det var så mye annet morsomt å gjøre...... :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:opplyser: I dag SKAL jeg vinne i julekalenderen!!

Å!! Nå minnet du meg på at jeg har glemt å skrape Flax-kalenderen - og jeg har lørdag og søndag som må tas i dag og!! Jippi!! :hoppe: (regner sef med det blir supergevinst... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: I dag SKAL jeg vinne i julekalenderen!!

:sur: Jeg vant ikke i dag heller! Og ikke du heller, så vidt jeg kunne se. Ååååh! Det var jo vår tur i dag jo. :sukk:

(Mamma og pappa har forresten hovedfag i teatervitenskap. ;) De skrev hovedfagsoppgaven sammen. Så romlemantisk atte.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen i svarte... Må være noe galt med kalenderen min... :klø:

Du har fått en kalender som ikke virker og det er jo ikke lov å selge sånt. Du er jurist!! Saksøk svina!!!! :kjefte:

:sur: Jeg vant ikke i dag heller! Og ikke du heller, så vidt jeg kunne se. Ååååh! Det var jo vår tur i dag jo. :sukk:

(Mamma og pappa har forresten hovedfag i teatervitenskap. ;) De skrev hovedfagsoppgaven sammen. Så romlemantisk atte.)

Vant vi ikke??? Ok, KG-kalenderen virker heller ikke. Cypress får en stor sak å håndtere nå. Kan du representere oss og, cypress?? :rope:

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...