Gå til innhold

Røya skal gifte sæ :P


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lagde du fotobok da? :sjenert:

hos fotoknudsen. Men vet at Eurofoto m.fl tilbyr det også :)

Fotobok har jeg leeeeeeenge fundert på om jeg skal lage. Det er lenge siden jeg har hatt orden på bildene mine, så jeg må sortere og finne frem først :) Og DET er tiltak det.

Jeg har bare sett en sånn en før som noen andre har lagd og den var så fin! Mangla en gave til noen som har alt og bestemte meg for å lage en fotobok, tror vedkommende blir veldig glad :nigo:

Sortere bilder, grøss, ikke si det engang. Har sååå dårlig samvittighet for at jeg ligger sånn etter med mine :roll:

Det er gøy med fotobok. Jeg lage en liten en til N i fjor. Men det var sånn liten en, så skrev jeg ting på de forskjellige bildene. Var gøy det :)

Men hva er egentlig fotobok, kan jo være jeg tar feil. Er noe som heter scrapbook og. Eller noe sånt :ler:

Jeg tenker at det er en bok man lager på for eksempel fotoknudsen.no ved å laste opp bilder. Så kommer den i posten etterhvert :Nikke: Venninna mi lagde kalendere på den måten, de blir veldig fine :)

Jepp, jepp, sånn fotobok er det jeg tenker på. En kan få bilde på omslaget, et bilde over 1-2 sider, mange små, noen så og store. Utallige valgmuligheter!

Jeg vil vinne noe fra julekalenderen!!! :kjefte:

Jeg også :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også vinne! :sur: Selv om det kanskje ikke er så stas at navnet mitt står nevnt i samme setning som f.eks den sexleketøypakka som var premie her om dagen, hvis noen googler meg ellerno! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg hadde planlagt å vinne gavekort fra Oslo Sportslager, jeg planla til og med hva jeg skulle kjøpe :ler: Det er litt i overkant optimistisk vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så lange negler! Jeg var prøvekanin i går for søstra til min kjære, hun øver seg på å legge negler. Hun driver hudpleiesalong, og skal i tillegg tilby negler i salongen. Jeg må jo stille opp, jeg får jo så mange goder derfra, hudpleie, fotpleie, voksing og alt mulig, ofte gratis. Men herregud, så klønete jeg blir med disse neglene! :ler: Jeg er prøvekanin nr 3 så de er litt ujevne og rare, skal få henne til å file mer på de. Jeg måtte komme tilbake hvis jeg ville, hun skal jo lære å gjøre det perfekt. Hun håper jeg klarte å ha de på i 14 dager, for da kan hun også øve seg på å etterfylle. Men skal ikke se bort fra at jeg putter fingertuppene rett ned i aceton like etterpå ;) Må jo bruke klotanga til bikkja hvis jeg skal klippe de bort :dåne:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er så praktisk!! Jeg har i et døgn vært irritert på tørketrommelen som ikke virker :kjefte: Men så går min handy man ned i kjelleren, kommer opp igjen etter 2 min, og sier at han har fikset den :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempekjekt med disse handymennene :hoppe:

Jeg har så lyst til å prøve å legge på sånne lange negler. Men samtidig bruker jeg hendene mine så mye at jeg hadde nok mista både 1, 2 og 3 etter kort tid.

Kanskje greit å prøve seg med noen fra H&M i første omgang :sjenert:

Kjempekjekt å kjenne noen som driver en hudpleiesalong, det kunne jeg tenkt meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekjekt med disse handymennene :hoppe:

Jeg har så lyst til å prøve å legge på sånne lange negler. Men samtidig bruker jeg hendene mine så mye at jeg hadde nok mista både 1, 2 og 3 etter kort tid.

Kanskje greit å prøve seg med noen fra H&M i første omgang :sjenert:

Kjempekjekt å kjenne noen som driver en hudpleiesalong, det kunne jeg tenkt meg også ;)

Disse hadde du ikke mista. Garantert!! :tommelopp: Steinhard acryl :)

Ja :rødme: Det er deilig med ansiktsbehandling innimellom. Og jeg får kjøpe billige produkter. Til salongpris, og ikke kundepris. DET er stor forskjell det :Nikke:

Wow, litt av en handyman du har kapra! :Nikke:

:Nikke: Han er så god atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Er godt å ha en god mann. Det har jeg også. Alle her inne har tydeligvis verdens beste gutt. Bare jeg har den beste :fnise:

Bra han fikset tørketrommelen for deg da!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke mannen din det :jepp: Godt at de kan brukes til sånne ting også :fnise:

:opplyser: Jeg har faktisk klart å brekke en acryl negl dagen etter den var lagt.. Julebord som gikk litt over styr.. :ler: Tilogmed hun i neglesalongen var sjokkert, så jeg fikk satt på ny, helt gratis ;)

Lurte faktisk på om jeg skulle sette på negler til bryllupet jeg nå... :klø: Men vi får se, for det er sikkert 3 år siden jeg sist hadde så lange negler, og man blir jo litt ekstra klønete med de på...

:kalle: Denne får du bare fordi den var så søt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan blir neglene under når man tar av acrylneglene da?? Helt ødelagte eller?? :klø: Jeg har også vurdert å sette på til bryllupet, men det er liksom ikke "meg", så er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir neglene under når man tar av acrylneglene da?? Helt ødelagte eller?? :klø: Jeg har også vurdert å sette på til bryllupet, men det er liksom ikke "meg", så er ikke helt sikker...

Jeg tror jeg skal holde meg langt unna! Blir jo helt funskjonshemmet av sånne lange negler!! Best å forholde seg til sine egne tror jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:opplyser: Jeg har faktisk klart å brekke en acryl negl dagen etter den var lagt.. Julebord som gikk litt over styr.. :ler: Tilogmed hun i neglesalongen var sjokkert, så jeg fikk satt på ny, helt gratis ;)

Det er mye rart som skjer på julebord :sjarmor:

Men ja, jeg tror nok alt som er stivt kan brekkes. Men under hverdagslige aktiviteter skal de jo holde seg bra :) Dette er første gang jeg gjør det, og jeg begynner å bli mektig irritert på dem. :ler:

Hvordan blir neglene under når man tar av acrylneglene da?? Helt ødelagte eller?? :klø: Jeg har også vurdert å sette på til bryllupet, men det er liksom ikke "meg", så er ikke helt sikker...

Vet du, det skal jeg finne ut. Jeg må ta de vekk. Blir gal. Men da får hun øvd seg på å fjerne de og ;) Dessuten kan jeg ikke ha de på jobb. Det er uhygienisk.

Hva er acrylnegler? :klø:

Falske negler man får satt på i salong. Kjennes ut som hard plast.

Jeg tror jeg skal holde meg langt unna! Blir jo helt funskjonshemmet av sånne lange negler!! Best å forholde seg til sine egne tror jeg... :ler:

Jeg og!! :ler:

Så fin familie du har fikset deg da. ;) Handyman og hudpleier. Ikke verst. :)

Jackpot :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...