TuttaV Skrevet 17. november 2008 #201 Del Skrevet 17. november 2008 Godt V-mannen har forbud mot å gå på Kvinneguiden slik at han ikke får noen ideer... Eller så hadde han nok fått store forventninger av å stikke innom her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. november 2008 #202 Del Skrevet 17. november 2008 Tror ikke vi får råd til noen dyr morgengave, ettersom vi skal kjøpe hus rett etterpå. Jeg får si at han får et halvt hus i morgengave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 17. november 2008 #203 Del Skrevet 17. november 2008 Vi ga vel egentlig ikke morgengaver, så det så Vi gir liksom så mye til hverandre ellers og begge var ganske blanke på hva vi skulle finne på. Nå blir det kanskje et halvt hus som Muffin sier, eller en bebis etterhvert Alt koster jo penger Får se om vi blir enige om å ønske oss noe større av hverandre til jul. I fjor droppa vi julegaver til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. november 2008 Forfatter #204 Del Skrevet 17. november 2008 Et halvt hus er ganske mye mer enn det jeg planlegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. november 2008 #205 Del Skrevet 17. november 2008 aaawww.. bebis er koslig gave da Strix... :rødme: (hvis man er der i livet) Vi har nå vært så kjipe at vi vet hva vi skal gi hverandre i morgengave vi da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. november 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 17. november 2008 Vi har nå vært så kjipe at vi vet hva vi skal gi hverandre i morgengave vi da... Hva er det da? Hvis du vil skrive det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 17. november 2008 #207 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Et halvt hus er ganske mye mer enn det jeg planlegger Hehe, ja, jo, blir ikke hus med det første her heller. Men det er noe vi drømmer om som vi skal bruke penger på. Uansett litt sent å komme med morgengaver nå flere måneder etter bryllupet aaawww.. bebis er koslig gave da Strix... :rødme: (hvis man er der i livet) Vi har nå vært så kjipe at vi vet hva vi skal gi hverandre i morgengave vi da... Ja, vi har jo prøvd å lage baby i snart 2 år så det blir kanskje litt feil å kalle det morgengave ifbm. bryllupet Hverandre i bryllupsgave er da ikke kjipt!! Vi var slitne på bryllupsdagen, farta en del, spiste, drakk, gikk tur, bada og sånt så vi var helt utslåtte på kvelden. Da ble det morgenkos, finfin ordning det Edit.. Noen er dyslektiske i forbifarten.... Men jeg syns ikke det e rnoe kjipt med å vite morgengaven heller jeg da! Endret 17. november 2008 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. november 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 17. november 2008 Med andre ord; ingen morgengave er kjip! Uansett om den kommer før eller senere, som en overraskelse eller planlagt! Og bebisen kommer, tenk! Det har hele KG bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 17. november 2008 #209 Del Skrevet 17. november 2008 Well spoken Miss Shorty! Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. november 2008 Forfatter #210 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, nå er det vel på tide å legge seg. Jeg glemte at jeg sminket meg i dag, og har klint alt utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 18. november 2008 #211 Del Skrevet 18. november 2008 Fikk du vaska deg i går og lagt deg eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. november 2008 Forfatter #212 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, jeg fikk vasket meg. Ble så ren og pen så. Rart man ikke er like pen når man våkner om morran... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2008 #213 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, merkelig det der.... I dag fikk jeg så dårlig tid hjemme at jeg måtte ta med sminkesakene på jobben for å sminke meg her. Har ikke giddet å gjøre det enda, er litt deilig å gå uten... Tror ikke gutta jeg jobber med tenker over forskjellen egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 18. november 2008 #214 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg sminker meg ikke, så jeg ser ganske lik ut både morgen og kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. november 2008 Forfatter #215 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, merkelig det der.... I dag fikk jeg så dårlig tid hjemme at jeg måtte ta med sminkesakene på jobben for å sminke meg her. Har ikke giddet å gjøre det enda, er litt deilig å gå uten... Tror ikke gutta jeg jobber med tenker over forskjellen egentlig.. Det tror ikke jeg heller. Mannfolk generelt merker ikke forskjell såsant man ikke ser ut som en klovn. Hehe, kjæresten min legger ikke merke til om jeg har tatt det vekk for kvelden eller ikke Jeg sminker meg ikke, så jeg ser ganske lik ut både morgen og kveld Har du ikke putemerker om morran en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 18. november 2008 #216 Del Skrevet 18. november 2008 Har du ikke putemerker om morran en gang? Nja, bare en sjelden gang av og til faktisk, var mer før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. november 2008 #217 Del Skrevet 18. november 2008 Hva er det da? Hvis du vil skrive det her Jeg kommer til å få en Tag Heuer Aquaracer klokke - denne :rødme: (beklager at jeg ikke fant et annet bilde enn fra en tysk side, men jeg gadd ikke lete så lenge ) Han ønsker seg også en Tag Heuer, men har ikke bestemt seg for typen ennå... Så blir til at vi gir hverandre klokker Hadde aldri i verden kjøpt så dyre gaver hadde det ikke vært for at det var en så stor dag! Hehe, ja, jo, blir ikke hus med det første her heller. Men det er noe vi drømmer om som vi skal bruke penger på. Uansett litt sent å komme med morgengaver nå flere måneder etter bryllupet Ja, vi har jo prøvd å lage baby i snart 2 år så det blir kanskje litt feil å kalle det morgengave ifbm. bryllupet Hverandre i bryllupsgave er da ikke kjipt!! Vi var slitne på bryllupsdagen, farta en del, spiste, drakk, gikk tur, bada og sånt så vi var helt utslåtte på kvelden. Da ble det morgenkos, finfin ordning det Edit.. Noen er dyslektiske i forbifarten.... Men jeg syns ikke det e rnoe kjipt med å vite morgengaven heller jeg da! Blir vel kanskje litt feil ifbm bryllupet ja - men en stor gave blir det uansett! Ønsker dere lykke til videre - snart klaffer det vettu! Når dere minst venter det! Høres deilig ut med den morgenkosen Er vel egentlig ikke noe problem for oss heller at vi vet hva vi får, syns det er greit at begge to blir superfornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. november 2008 #218 Del Skrevet 18. november 2008 Lurer på hva jeg skal kjøpe i morgengave Dere er så flinke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. november 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg kommer til å få en Tag Heuer Aquaracer klokke - denne :rødme: (beklager at jeg ikke fant et annet bilde enn fra en tysk side, men jeg gadd ikke lete så lenge ) Han ønsker seg også en Tag Heuer, men har ikke bestemt seg for typen ennå... Så blir til at vi gir hverandre klokker Hadde aldri i verden kjøpt så dyre gaver hadde det ikke vært for at det var en så stor dag! De klokkene er bare helt fantastisk vakre! Dere er kjempesnille med hverandre! :rødme: Lurer på hva jeg skal kjøpe i morgengave Dere er så flinke alle sammen! Tror du kommer til å finne noe som passer din kjære helt utmerket jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2008 #220 Del Skrevet 18. november 2008 Ååå, den Tag Heuer'n var superfin!! :dåne: Tror ikke jeg har råd til noe så dyrt... Tror jeg må sjekke om det finnes en tråd her inne med tips om morgengaver.. Vet jo ikke hva jeg skal ønske meg selv en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg