Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som vet om brystvortene pleier å bli tidlig mørke ved graviditet? JEg er 4 uker siden siste mens i dag, hadde normal mensmage tidligere uka, merket lite siden torsdag. Tok en test i går negativ. Regner med at mensen kommer, men har hørt at brystene blri mørke hos enkelte gravide tidlig.....kanskje jeg kan følge med framover om mensen uteblir........;)

Ha en fin helg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at brystvortene blir mørkere i svangerskapet.

Det er jo så mye om og men om når man kan teste seg og ikke så det kan jo være at du er gravid hvis du føler symptomer...

Jeg satt inn egg på torsdag men føler ingenting.. Alt er som vanlig.. men jeg håper selvsagt at det skal komme nå i dagene fremover.. Jeg skal ta test om en uke.. Kommer til å bli den lengste uka i mitt liv.. :forvirra:

Skrevet
Det er vanlig at brystvortene blir mørkere i svangerskapet.

Det er jo så mye om og men om når man kan teste seg og ikke så det kan jo være at du er gravid hvis du føler symptomer...

Jeg satt inn egg på torsdag men føler ingenting.. Alt er som vanlig.. men jeg håper selvsagt at det skal komme nå i dagene fremover.. Jeg skal ta test om en uke.. Kommer til å bli den lengste uka i mitt liv.. :forvirra:

Lykke til med testing.Skjønner godt at uka blir lang. Jeg måtte vente 12 dager etter innsetting før jeg kunne teste under IVF-det var lange dager .Spes ble det gøy da hjemmetesten dagen før viste ikke gravid, mens blodprøven dagen etter viste klart gravid. Håper du får gode resultater neste uke.

Skrevet

Frustrert!!

Idag skulle jeg på jobb og alt var greit, gleda meg til tida skulle gå litt fortere mens jeg var på jobb, men neida.. våknet i 5 tiden idag tidlig med magesmerter.. oppkast og diarè.. pluss at jeg blødde en liten skvett.. Hva skal dette bety da?? Orker ikke spise, drikke eller nesten bevege meg.. Er konstant kvalm.

Jeg som gledet meg til vanlige dager for å få tankene på noe annet.. men nå sitter jeg her da.. og tenker, har det gått galt eller er det et bra tegn??? Blir helt skrullete jeg..

Noen flere som har opplevd dette 5 dager etter innsetting??

:forvirret::redd::redd::redd::(:(

Skrevet

Det kan vel bety så mangt s&s....

Personlig så kjente eg ingenting før blodprøven på KK, det gjorde at eg ble veldig overrasket når prøven var positiv.

Festeblødning er vel vanlig, og kvalme og lignende er iallfall ikke negative tegn som regel.

Så hold motet oppe!!! :klemmer:

Skrevet
[Annie; Hvordan går sprayingen hos deg?

Hei Tinkerbell!!

Med meg går det fint. Jeg har ikke hatt noe bivirkninger til nå. Hvordan går det med deg og sprayingen? Når skal du til ultralyd?

Hilsen Annie B.

Hei :-)

Jeg har heller ikke hatt bivirkninger til nå. Skal i ultralyd 4/12. Når skal du?

Hilsen Meg :-)

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt bivirkninger til nå. Skal i ultralyd 4/12. Når skal du?

Hilsen Meg :-)

Hei,

jeg skal til ultralyd 02.12. Jeg er så spent. Hvor ofte tar du nesespray?

Hilsen :)

Skrevet
Hei,

:vinke:

Henger meg på her jeg også. :sjenert: Jeg skal til ultralyd 03.12.

Jeg tar nesespray tre ganger til dagen forresten... Og i morgen braker det løs med sprøyte! :bond:

Skrevet

10. forsøk er historie. :tristbla:

Utslag på hcg, men den sank dessverre.

Tar en pause mens vi funderer på hva vi gjør videre. Spare penger står vel øverst på listen, for nå tror jeg ikke det offentlige tar vare på oss mer...

Skrevet

Tar en pause mens vi funderer på hva vi gjør videre. Spare penger står vel øverst på listen, for nå tror jeg ikke det offentlige tar vare på oss mer...

Usj, så kjedelig å høre!!

Prada, jeg finner ikke ord.... :troest:

:klemmer:

Får håpe det på noen måte ordner seg.

Skrevet

:tristbla: så synd Prada!! :klem:

Skrevet (endret)

Trist å lese prada :troest:

Endret av Devilina
Skrevet
Hei,

Jeg tar sprayen tre ganger om dagen. Så tror jeg at jeg skal begynne med sprøytene den dagen ultralyden er. Er veldig spent på hele prosessen...+ at det snart er jul og greier :-)

Hilsen meg :-)

Skrevet

Urettferdige greier dette her :-(

Skrevet

Nei, og nei Prada. haddde virkelig "TumbS up" for deg, krysset det jeg kunne krysse for deg. Dett var triste nyheter. Ønkser dere lykke til videre. Vet dere lykkes en gang.

Trøsteklem

Skrevet

Veldig trist å lese Prada. Veldig trist.

Har en liten fråga: Skal alle kvitteringer o.l sendes til trygdegjengen? Selv om vi ikke brukte 15000 og selv om vi har fått det til?

Tenker på til senere, skal det ligge i arkivet hos statsministeren og godgjøre seg? Eller skal vi ta vare på alle kvittungane?

Skrevet

LystPaBaby: vi fikk beskjed om å sende alt inn selv om vi ikke kom over beløpet. De ville ha oversikten etc... men du kan jo bare ta kopi av kvitteringer o.l og ta vare på de, sånn at du også har oversikten ;)

Skrevet

Jeg har fått en annen beskjed. De ville ikke ha inn papirene før vi oversteg 15000,-, sendte vi de inn før det så ville de komme i retur...

Sjekk med Helfo som du tilhører, de bør vite det :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å sende inn etterhvert for det må være registrert seinest 6 mnd etter forsøket for å få refundert. HELFO registrerer hvor mye du har brukt og sender kviteringene i retur. Så må du sende inn alt på nytt når du overstiger 15000.

Skrevet

Hmmmmm..

Rart om de har ulike måter å håndtere dette på... Mulig jeg har misforstått noe?? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...