Devilina Skrevet 11. november 2009 #1461 Del Skrevet 11. november 2009 NOen som vet hva lett brun utflod rundt EL betyr? har aldri hatt det før, men vi har hatt samleie rundt EL også Har ikke vondt eller andre ubehag, bare lett brun farge .) Spør fordi jeg er nysgjerrig:) ha en fin dag. KLem B Festeblødning??? noen blør ofte når egget fester seg like etter en EL eller rundt en EL. Ellers å så kan det ha oppstått under samleie, en liten rift i sjedeveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Tinkerbell* Skrevet 11. november 2009 #1462 Del Skrevet 11. november 2009 Lykke til! Håper at det blir deres første og siste forsøk. Jeg krysser fingre for oss to!! Takk for det og ønsker dere også lykke til :-) Jeg er så utrulig spent på hele opplegget...mange tanker og følelser. Håper at vi begge lykkes :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s&s Skrevet 12. november 2009 #1463 Del Skrevet 12. november 2009 Hei.. Jeg er så spent i dag, skal på UL kl 14. Da får jeg vite om det er noen egg til uttak og evt dato for uttak.. Dette har vi ventet lenge på, endelig er dagen her!! Gleder/gruer meg veldig. Mannen min får ikke vært med meg i dag så jeg skal ha med meg en venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 12. november 2009 #1464 Del Skrevet 12. november 2009 Negativ test på meg i dag Nå er jeg jammen ikke sikker på hvor veien går. Er lei etter 3 års prøving! No!! Så utrolig trist og urettferdig O'hara!!! Prada: Lykke til med ruging!! Takk for alle lykkeønskningene folkens, men idag begynte jeg å blø... Eller det er hvertfall mørkt mensen lignende som kommer ut av meg og jeg har murringer som vanlig ved mensen. Da blir det fryse forsøk, men først skal jeg ringe RH og høre... til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2009 #1465 Del Skrevet 12. november 2009 Huff, det var utrolig trist å høre SøsterLiten! Krysser fingrene for at det går bra! Stor til deg! Har også et spørsmål til dere: Var det/ er det noen av dere som har opplevd å få nummen hals av nesesprayen? Akkurat som om pustehullet har krympet... :klø: For når jeg spruter inn i nesen renner det jo ned i munnen etterpå og jeg må svelge det. Eller overanalyserer jeg hele greia og er bare på vei til å bli syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 12. november 2009 #1466 Del Skrevet 12. november 2009 Huff, det var utrolig trist å høre SøsterLiten! Krysser fingrene for at det går bra! Stor til deg! Har også et spørsmål til dere: Var det/ er det noen av dere som har opplevd å få nummen hals av nesesprayen? Akkurat som om pustehullet har krympet... :klø: For når jeg spruter inn i nesen renner det jo ned i munnen etterpå og jeg må svelge det. Eller overanalyserer jeg hele greia og er bare på vei til å bli syk? Takk Belle! Jeg ringte RH og de sa at alt er bra så lenge det er brunt, rosa eller litt blod. Mye blod derimot er ikke bra. Så jeg krysser fingrene for at det ikke blir noe mer enn dette brune greiene. Mensmurringer var også vanlig! Når jeg gikk på sprayen så syntes jeg også det ble ubehagelig i halsen etterpå. Var en blanding av at det var en så forferdelig ekkel smak og at det ble ubehagelig å svelge.. De sa det var ganske vanlig på RH. Men i disse influensa tider så kan det jo hende du brygger på det... Er det rett etter srayingen eller vedvarer det? Begynte det med en gang eller har det kommet etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 12. november 2009 #1467 Del Skrevet 12. november 2009 Festeblødning??? noen blør ofte når egget fester seg like etter en EL eller rundt en EL. Ellers å så kan det ha oppstått under samleie, en liten rift i sjedeveggen. takk for svar. Kan jo håpe det er en festblødning og ikke en rift. KOm litt blod på dopapiret dagen etter også, men ingenting i trusa......får avvente mensen og se om den kommer eller ikke;) ha en strålende dag alle sammen:) Nå er det tid for vafler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2009 #1468 Del Skrevet 12. november 2009 Takk Belle! Jeg ringte RH og de sa at alt er bra så lenge det er brunt, rosa eller litt blod. Mye blod derimot er ikke bra. Så jeg krysser fingrene for at det ikke blir noe mer enn dette brune greiene. Mensmurringer var også vanlig! Når jeg gikk på sprayen så syntes jeg også det ble ubehagelig i halsen etterpå. Var en blanding av at det var en så forferdelig ekkel smak og at det ble ubehagelig å svelge.. De sa det var ganske vanlig på RH. Men i disse influensa tider så kan det jo hende du brygger på det... Er det rett etter srayingen eller vedvarer det? Begynte det med en gang eller har det kommet etterhvert? Så gode nyheter da! Håper på det aller beste, og at spiren klamrer seg fast. Det er vel mest i dag jeg kjenner det, for i dag morges bommet jeg skikkelig og lente hodet altfor langt bakover. Det har vart i hele dag, men det kan jo godt hende det er fordi jeg fikk nesten hele dosen i munnen. Uansett, håper ikke jeg begynner å bli syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 12. november 2009 #1469 Del Skrevet 12. november 2009 Takk Belle! Jeg ringte RH og de sa at alt er bra så lenge det er brunt, rosa eller litt blod. Mye blod derimot er ikke bra. Så jeg krysser fingrene for at det ikke blir noe mer enn dette brune greiene. Mensmurringer var også vanlig! Så bra! Skal ikke ha noe misting her! Husk at det er en positiv trend her nå, og den skal vare helt til jeg har testet neste uke Jeg hadde også bittlitt mørke bødninger helt i begynnelsen i første svangerskapet, og det gikk helt bra. Og murringene kommer bare til å bli værre, stikke og dra og være litt vondt innimellom, livmoren vokser helt fra begynnelsen. Blødinger i andre svangerskap gikk derimot ikke så bra, men det var i uke 7, og mistet i uke 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svensken Skrevet 12. november 2009 #1470 Del Skrevet 12. november 2009 Hei og hopp.. Jeg er inne på mitt andre forsøk nå etter et misslykket første forsøk. Fikk kun et egg, og det gikk ikke spesiellt bra. Jeg spurte legen om jeg kunne sette inn to egg denne gangen, men det syntes han var en dårlig idè. Fikk egentlig ikke noe bra svar på det! Det må da vare sånn at man dobbler sjansen om setter inn to egg?? Kan si at jeg er drit lei av å vente på et positivt test etter snart tre og et halvt år!! Har noen der ute et bra svar på dette? Hva funker best??? hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Tinkerbell* Skrevet 12. november 2009 #1471 Del Skrevet 12. november 2009 Hei! Begynner med sprayen i morgen. Er så utrulig spent og gruer meg til uttaket i desember... Er det noen som vet sånn ca. hvor lang tid selve uttaket tar? Annie; Hvordan går sprayingen hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 12. november 2009 #1472 Del Skrevet 12. november 2009 Hei og hopp.. Jeg er inne på mitt andre forsøk nå etter et misslykket første forsøk. Fikk kun et egg, og det gikk ikke spesiellt bra. Jeg spurte legen om jeg kunne sette inn to egg denne gangen, men det syntes han var en dårlig idè. Fikk egentlig ikke noe bra svar på det! Det må da vare sånn at man dobbler sjansen om setter inn to egg?? Kan si at jeg er drit lei av å vente på et positivt test etter snart tre og et halvt år!! Har noen der ute et bra svar på dette? Hva funker best??? hmmm.. To embryo dobbler dessverre ikke sjansen, det bare øker prosenten litt. Husker ikke helt hva det stod i papirene mine. Også vil de jo helst ikke produsere flerlinger. Går du offentlig? Har en følelse at de offentlige er litt strenger på sånt enn de private. Jeg fikk inn to nå, men det er fordi det er siste forsøk. Hei! Begynner med sprayen i morgen. Er så utrulig spent og gruer meg til uttaket i desember... Er det noen som vet sånn ca. hvor lang tid selve uttaket tar? Annie; Hvordan går sprayingen hos deg? Selv uttak tar bare 10 min, hvis alt går som normalt, og du ikke er overstimulert og skal ha ut 20 egg eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. november 2009 #1473 Del Skrevet 12. november 2009 Negativ test på meg i dag Nå er jeg jammen ikke sikker på hvor veien går. Er lei etter 3 års prøving! Så utrolig kjedelig O´hara, jeg vet ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LystPaBaby Skrevet 13. november 2009 #1474 Del Skrevet 13. november 2009 5 ukers UL i dag. Har alle tegn på at eg er gravid, men har vært bedre fra kvalme og ømme pupper de to siste dagene. Så da melder selvsagt de negative tankene seg igjen Hva om? osv osv. Eg blir gal av dette :S Nå håper eg bare UL viser at alt er i skjønneste. Var snakk om UL i 7-8 uke over her? Eg er på UL i 5 uke siden innsetting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 13. november 2009 #1475 Del Skrevet 13. november 2009 Krysser fingrene for UL LystPaBaby Får prøve å legge bort de negative tankene, men jeg vet det ikke er enkelt alltid... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svensken Skrevet 13. november 2009 #1476 Del Skrevet 13. november 2009 Hei Prada.. Takk for svaret Det er mye man ikke kan og skjønner seg på! Jeg går offentlig, ja. Så det er vell som du sier at de er strengere. Så du har satt inn egg nå også. Spennende! Gikk det bra? HVordan har behandlingene vært for deg tidligere? Når skal du ta et grav.test? Synes det er så vanskelig å tenke på annet nå som man venter på å ta test. Tankene snurer rundt i hodet, og dette er det eneste jeg kan fokusere på om dagen! Tror jeg holder på å bli litt smågal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LystPaBaby Skrevet 13. november 2009 #1477 Del Skrevet 13. november 2009 Takk O'Hara! Var til en legetime hos fastlegen, så nå har eg fått litt sykemelding og svar på de fleste av Om atte hvis spm mine. Det hjalp! Men spent er eg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 13. november 2009 #1478 Del Skrevet 13. november 2009 Hei Prada.. Takk for svaret Det er mye man ikke kan og skjønner seg på! Jeg går offentlig, ja. Så det er vell som du sier at de er strengere. Så du har satt inn egg nå også. Spennende! Gikk det bra? HVordan har behandlingene vært for deg tidligere? Når skal du ta et grav.test? Synes det er så vanskelig å tenke på annet nå som man venter på å ta test. Tankene snurer rundt i hodet, og dette er det eneste jeg kan fokusere på om dagen! Tror jeg holder på å bli litt smågal Jeg skal teste til uka. Det er synd å si det, men man blir dessverre litt vant til alle hormonene, bivirkningene, ventetiden, og de negative testresultatene. Dette er vårt 10. søskenforsøk totalt (blanding av AIH, IVF og frys). Så denne gangen er jeg ganske avslappet, tenker litt på det hver dag, men det overskygger ikke hele hverdagen min slik det gjorde i begynnelsen. Da jeg telte dager, kjente etter symptomer og trodde aldri det skulle bli testdag, som en liten unge før julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s&s Skrevet 13. november 2009 #1479 Del Skrevet 13. november 2009 Hei på dere! Jeg var på Ullevål i går, de kunne se ca 10 egg på tirsdag er det uttak.. gruer/gleder meg.. Nå er det ikke lenge før det tilspisser seg! Hvis det blir befruktning får jeg vite det på onsdag og da er det bare å håpe at det fester seg... Det er en del ting som skal klaffe for oss jentene her Men jeg prøver å holde humøret oppe og håpe på det beste samtidig som jeg prøver å være forberedt på at det kan gå galt.. Håper dere alle får en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Tinkerbell* Skrevet 13. november 2009 #1480 Del Skrevet 13. november 2009 Hei på dere! Jeg var på Ullevål i går, de kunne se ca 10 egg på tirsdag er det uttak.. gruer/gleder meg.. Nå er det ikke lenge før det tilspisser seg! Hvis det blir befruktning får jeg vite det på onsdag og da er det bare å håpe at det fester seg... Det er en del ting som skal klaffe for oss jentene her Men jeg prøver å holde humøret oppe og håpe på det beste samtidig som jeg prøver å være forberedt på at det kan gå galt.. Håper dere alle får en god helg! Så bra :-) Ønsker deg lykke til og ha en god helg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå