Devilina Skrevet 3. juli 2009 #941 Del Skrevet 3. juli 2009 Prada For en herlig nyhet og så moro å høre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 3. juli 2009 #942 Del Skrevet 3. juli 2009 Snakket med sykehuset. Hjemmetestene er visst veldig bra og til å stole på, så.. JEG ER GRAVID!!! :hoppe: Helt på egenhånd! Er veldig overrasket og har egentlig nektet å tro det, men en test i går og to i dag lyver ikke. 5 AIH, 2 IVF og 2 frys, også blir jeg gravid på slump mens jeg venter på spraystart. For uvirkelig til å være sant. Føler meg ikke gravid, så det er flaks at jeg faktisk testet nå. Trodde bare dette var, nok en, veldig lang syklus. Men i dag er syklusdag 46 byttet ut med 6+3. Ha en strålende dag alle sammen! I dag er det hvertfall stor stas i Prada-heimen! Så utrolig hygglig Prada. Masse lykke til! Håper det ordner seg:) Til dere andre. Jeg har fått saker og ting fra Rh i posten i dag. Skal gå på Suprecur nesespray og Gonal F hormonsprøyter. Skal ringe Rh ang tign jeg lurer på. Skal spray og hormoner tas på etter kl 15 ? virker sånn på skrivet. har spraystart 11.8, sprøytestart 28.8 og konttroll p Rh 3.9 med ultralyd. Skal også ta to blodprøver. har noen erfaring med lokal apoteket? har de medisisner på lager? Vet RH har det, men bruker litt tid på komme meg dit da je gikke bor i Oslo. Vi fikk vite at vi ikke skulle kjøpe mer medisner enn vi trengte....hvordan vet jeg hvor mys spray og sprøyter jeg trenger? Er det ubehagelig/vondt å sette sprøyter? Aldri gjort sånt på meg selv før;) God sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 3. juli 2009 #943 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei! dette føles litt rart, men ser ut til at vi også blir endel av IVF gjengen nå.. har fått bekreftet altfor dårlig svømmere, så blir nok icsi forsøk. er veldig i startfasen alt sammen, jeg har null peiling på hva som kommer til å skje fremover, så nå gleder jeg meg til neste legetime for mer info fra meg! ...åja, GRATULERER til prada, så artig at dere klarte det helt på egenhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 3. juli 2009 #944 Del Skrevet 3. juli 2009 Tusen takk alle sammen! Har fortsatt ikke gått helt opp for meg at mirakler kan skje. Også med meg, som aldri har flaks eller noe. Men endelig var det vår tur! Totalt uventet, men utrolig deilig siden vi bare hadde et forsøk igjen. Er jo en hel gjeng her som skal starte med spray i sommer. Det skulle jeg og, men nå håper jeg ei annen får nytte av den plassen! Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 3. juli 2009 #945 Del Skrevet 3. juli 2009 Nemmen, her skjer det ting ser jeg! GRATULERER Prada, så utrolig hyggelig! Barnesangen: Mitt lokale apotek har ikke slike ting på lager, men de kan som regel skaffe det til dagen etter. Og har jeg trengt mer til samme dag, eller dagen etter, som regel fått vite dette i forb. med kontroll på sykehuset, er det som regel apotek på sykehus, og de har sånne ting på lager. så det ordner seg alltids Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #946 Del Skrevet 4. juli 2009 Gratulerer så masse Prada !!!!! Kjekt å lese at dere har fått det til på egenhånd :hoppe: Masse til deg .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 4. juli 2009 #947 Del Skrevet 4. juli 2009 Hmm.... tok en test nettopp jeg.. og den var positiv gitt :D Nå er det 16 dager siden jeg tok ut egg (tok ut på fredag, satte det inn mandag). Og har imellomtida hatt en negativ test, så da skulle vel eggløsningssprøyta være ute av systemet? Går fortsatt på crinone, men det skulle vel heller ikke ha noe å si? Ringer til legen min på mandag, for å få tatt blodprøve. Klarer ikke å juble hemningsløst riktig enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 4. juli 2009 #948 Del Skrevet 4. juli 2009 Hmm.... tok en test nettopp jeg.. og den var positiv gitt :D Nå er det 16 dager siden jeg tok ut egg (tok ut på fredag, satte det inn mandag). Og har imellomtida hatt en negativ test, så da skulle vel eggløsningssprøyta være ute av systemet? Går fortsatt på crinone, men det skulle vel heller ikke ha noe å si? Ringer til legen min på mandag, for å få tatt blodprøve. Klarer ikke å juble hemningsløst riktig enda... Ja!!!! Så bra!!! Du er nok gravid skal du se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 4. juli 2009 #949 Del Skrevet 4. juli 2009 JIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Jeg kan ENDELIG bli med her i IVF gjengen!!!! Jeg er så lykkelig for å endelig vite at jeg er en av dere!! Spray start er 11.7, sprøyter 3.8 og uttak uke 33!!! I am SOOOOOOO HAPPY!!!! yes yes yes!!! har ikke ikoner for å vise hvor glad jeg er, men det er helt utrolig hvilken følelse det er etter all denne ventingen å endelig ha datoer å forholde meg til! Håper dere alle har en like fin dag som meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 4. juli 2009 #950 Del Skrevet 4. juli 2009 Og forresten: Hurra Prada!! Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. juli 2009 #951 Del Skrevet 5. juli 2009 Brudeliten da er vi så og si i samme syklus begynner å spraye 9 juli og ta ut egg i august... etc etc.. på RH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 5. juli 2009 #952 Del Skrevet 5. juli 2009 OOH!! Spennende!! Da går vi kanskje hånd i hånd mot våre små mirakler da!! hvem har du som lege? Jeg har Ertzheid.. Hun virker hyggelig! Er skikkelig spent... vet ikke om jeg skal være 100% pessimist eller holde håpet oppe.... Tenker så mye: ingenting har funket til nå så hvorfor skal dette bli anderledes... samtidig som jeg ser for meg og "planlegger" livet litt ut i fra at jeg kanskje er gravid til høsten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 6. juli 2009 #953 Del Skrevet 6. juli 2009 OOH!! Spennende!! Da går vi kanskje hånd i hånd mot våre små mirakler da!! hvem har du som lege? Jeg har Ertzheid.. Hun virker hyggelig! På RH får du nok ikke "din" lege hver gang. Du får den legen som har den oppgaven den dagen. Men alle der er veldig hyggelige, så det gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 6. juli 2009 #954 Del Skrevet 6. juli 2009 Da har jeg vært hos legen. Og hun så ingen grunn til å ta noen blodprøve, men hun ringte til gynekolog på sykehuset og spurte om hans mening, og han sa jeg var gravid. Så da er jeg vel det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 6. juli 2009 #955 Del Skrevet 6. juli 2009 Da har jeg vært hos legen. Og hun så ingen grunn til å ta noen blodprøve, men hun ringte til gynekolog på sykehuset og spurte om hans mening, og han sa jeg var gravid. Så da er jeg vel det da Du er nok det! Du skal vel på ultralyd i uke 8 siden du ble gravid i forsøk? Blir nok enda litt mer virkelig da, når du ser at det faktisk er noen inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 6. juli 2009 #956 Del Skrevet 6. juli 2009 Tror legen pratet på ultralyd alt om et par uker, jeg.. siden jeg har diabetes, tror jeg. Skulle hvertfall henvise meg til gyn. på sykehuset her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. juli 2009 #957 Del Skrevet 10. juli 2009 OOH!! Spennende!! Da går vi kanskje hånd i hånd mot våre små mirakler da!! hvem har du som lege? Jeg har Ertzheid.. Hun virker hyggelig! Er skikkelig spent... vet ikke om jeg skal være 100% pessimist eller holde håpet oppe.... Tenker så mye: ingenting har funket til nå så hvorfor skal dette bli anderledes... samtidig som jeg ser for meg og "planlegger" livet litt ut i fra at jeg kanskje er gravid til høsten.... Er spent jeg og, men tar det som det kommer... er klar over at det er jo sjangse for å abortere... men først.... nå må jeg konse meg og spraying og etterhvert sprøyter Jeg har Jan Mellembakken jeg. Har ikke hilst på Ertzheid enda, trodde jeg skulle få henne siden jeg har fått med noen papirer etc fra henne... men ble vel ikke sånn Uansett er det bare å krysse fingra for begge to Hvilken medisiner har du blitt satt på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 10. juli 2009 #958 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei. Jeg er nå imnd og 1 dag fra spraydato. Har skjønt på RH at jeg vil møte forekjellige leger hver gang jeg er inne. har fått papirer etc fra Ertzheis. På forundersøkelsen og den innvedige UL var jeg hso Oldereid. Jeg skal gå på Suprecur sprasy, Gonal F sprøyter og Otrivelle etter at eggen er satt tilbake. Noen som kjenner til disse medikamentene? Til dere som har begynt på spray, eller gått på det tidliger......merker dere stor forskjell i hormonene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. juli 2009 #959 Del Skrevet 10. juli 2009 Begynte på sprayen i går.... har bare blitt utrolig trøtt, men ikke annet enn det. Kanskje mere ting dukker opp etterhvert..... Tror hormonsvigninger kommer mere da man starter på sprøytene jeg da, da skal man jo virkelig kjøre på med hormoner etc for å få klare og modne egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 12. juli 2009 #960 Del Skrevet 12. juli 2009 jeg begynte på spray igår og det jeg har fått av bivirkning so far er bare større pupper... ømme og hovne er de, men det tåler jeg!! Kanskje litt mer tørst også... Forresten: hvor lenge skal dere gå på spray før dere begynner med sprøytene? jeg begynte den 11 og skal begynne på sprøyter den 3.... er det ikke lenge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå