Gjest Grafica Skrevet 22. mars 2009 #441 Del Skrevet 22. mars 2009 God bedring vennen Savnet deg i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. mars 2009 #442 Del Skrevet 22. mars 2009 Leit at du ikke kunne komme i går, du var savnet. God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Takk *Enigma* og Grafica. Skulle ønske jeg kunne ha vært der. Er endelig helt frisk idag. Og godt er det, for imorgen skal jeg begynne i ny jobb! Er veldig spent på hvordan dette vil gå. Jeg må jo også klare å levere plutten litt tideligere enn jeg har klart hittil. Idag dro jeg fra dagmammaen kl 8, og da tok det en halv time å kjøre hjem! (vanlig er 10 minutter) Så nå har jeg bestemt meg for å klare å levere kl 7:30, for å i det hele tatt rekke jobben. Vi har pratet med en barnehage nærmere jobben, og krysser fingrene for at vi kan begynne der 1.mai. Så nå skal jeg gå på badet og gjøre meg pen til den nye jobben. Endret 24. mars 2009 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. mars 2009 #444 Del Skrevet 24. mars 2009 Lykke til i morgen håper du trives der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. mars 2009 #445 Del Skrevet 24. mars 2009 Lykke til i morgen, håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #446 Del Skrevet 26. mars 2009 Da har jeg vært to dager på ny jobb. Det er et lite kontor på 6 stykker. For tiden er alle sammen ut på messer, så jeg er litt alene akkurat nå. Blir nok bedre neste uke. Jobben min består stort sett i å holde orden på regnskap, lager, orderer osv. I tillegg skal jeg passe på kontoret fungere som det skal (bestile penner, svare telefoner osv.). Min aller første jobb blir å skjønne noe av det rotet som er blitt etterlatt. Ting har fått lov til å flyte i en måned siden forrige person sluttet, så jeg aner ikke hva kundene har fått, hvem som har betalt osv. Men håper å få en oversikt over det meste iløpet av neste uke. Dernest skal jeg rydde opp i alt sammen og begynne å lage nye, effektive rutiner. Gleder meg! I annledning ny og bedre lønn har jeg skrevet meg en liste over ting jeg ønsker meg. Desverre var mannen dum og kjeftet på meg når han så den, for vi har egentlig dårlig råd. Men jeg mener at det er gratis å ønske seg ting! Jeg hadde uansett ikke tenkt til å kjøpe ting før jeg hadde spart opp beløpet vi var blitt enig og fått økonomien ordentlig i orden. Og dessuten så fortjener jeg en belønning for å ha fått meg ny jobb! Så her er listen (i en tilfeldig rekkefølge): * laptop * bilvask * kostymebøker * bokhyller * tegneserier * nye klær * stoff til nye klær * ny frisyre * te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. mars 2009 #447 Del Skrevet 26. mars 2009 Te er ikke så fryktelig dyrt, da, det synes jeg du burde få lov til å kjøpe deg når du får første lønning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 26. mars 2009 #448 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er virkelig lov å ønske seg ting ja! Jeg sitter stadig og titter på nettbutikker og sier ÅH den ønsker jeg meg!... Syntes ikke mannen skulle kjefta på deg for det. Søt du er som gleder deg til å lage rutiner Alt vel med plutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #449 Del Skrevet 27. mars 2009 Idag snør det igjen Heldigvis slapp jeg å levere plutten, for mannen bestemte seg for å ta hjemmekontor. Så nå sniker jeg meg inn på laptopen hans før jeg drar på jobb. Må bare passe på å være borte før han kommer hjem, for meningen var at jeg skulle dra på jobb og komme hjem litt tidelig, siden det er fredag... Plutten virker veldig fornøyd hos dagmamma. Han er også full av energi når han kommer hjem, så vi får lekt litt sammen da også. Ellers har vi funnet ut at matproblemet hans er at han ikke liker moser. Dersom han får "hel" mat spiser han det stort sett. Igår var det stekt gullerot til middag, og det forsvant, men most gullerot kommer rett ut igjen. Synes listen min er fin og fornuftig, jeg. Te blir nok det første jeg komer til å kjøpe. Jeg håper på å få en laptop fra jobben, og det er jo den nest dyreste tingen på listen. Bokhyller er vi enig om å kjøpe med en gang vi har spart opp penger til det, og bilvask får vi jo begge to nytte av. Ellers har jeg lagt inn strenge regler på klær og stoff. Jeg får ikke lov til å kjøpe noen nye klær før jeg har ryddet klesskapet, og jeg får ikke lov til å kjøpe noe stoff før jeg har ryddet ut av alle eskene med stoff som står i kjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. mars 2009 #450 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg syntes også listen din er fornuftig Også er det jo sånn at når man setter opp sånne lister, så mener man jo ikke at alt skal bli kjøpt i løpet av to uker! Spennende med ny frisyre da, har du noe spesielt i tankene? Godt at plutten trives hos dagmamma Og det er jo fantastisk trening før barnehagen! Både for ham og for dere. De første "tilvenningsdagene" blir nok mye lettere, når han er vant til å være hos dagmamma Det snør her og Dumme, teite snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #451 Del Skrevet 28. mars 2009 Idag er det loppemarked. Har skikkelig lyst til å gå, men vi skal jo ikke bruke penger. Dessuten er det så mye snø at jeg ikke vet om vi kommer hele veien frem med barnevognen. Det er et stykke dit, men det pleier å være nesten umulig å finne parkeringsplass. Ikveld får vi barnevakt slik at vi kan dra på whiskyklubb. Det har vi pratet om kjempe lenge, men aldri klart å få kommet oss på. Gleder meg, selv om jeg er litt redd for å bli full. Har drukket veldig lite etter at jeg ble gravid og merker at jeg ikke tåler like mye som før Jeg vet ikke helt hva slags frisyre jeg har lyst på. Jeg har hatt hestehale nesten hver dag i 20 år, men klarer aldri å komme meg bort fra det. Jeg vil ikke ha noe kort heller. Sist jeg var hos frisøren klippet hun opp luggen min litt, og jeg kunne tenke meg å kanskje ha en slags pannelugg nå. Likte skikkelig godt frisyren til Dita von Tease i forrige nummer av DN, men vet ikke om håret mitt er for tynt. Og dessuten vet jeg ikke om jeg klarer å vedlikeholde det. Jeg pleier å bruke bare 5 minutter på badet om morgenen. Kom gjerne med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #452 Del Skrevet 29. mars 2009 Igår var vi på whisky-treff, og det ble mye kosligere enn jeg hadde trodd. Koste meg hele kvelden med god whisky og godt selskap, og ingen ble noe særlig fulle. Idag har vært en ganske slapp dag. Det var min tur til å sove på morgenen, og jeg sov til kl 11:30. Etter det gikk mannen og la seg igjen. Han har vært ganske dårlig idag, stakar. Jeg har fått lest en del, og ryddet litt, men ellers har mye av dagen vært tilbragt forran TVen. Vurderer å gå og gjøre noe med kjøkkenet før jeg legger meg. Oppvaskmaskinen er gått i stykker, så nå står det oppvask utover det hele. Døren har gått i lås, så vi får heller ikke ut de tingene som er inni der. Blandt annet stekepannen, så vi har hatt litt problemer med å lage mat i det siste. Håper vi kan få reparert den snart, for jeg har hatt lyst på speilegg i flere dager nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. mars 2009 #453 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg skal ikke anbefale deg å klippe deg kort. Det har jeg gjort, og... Ja. Nei. Jeg sparer nå til lengre hår igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. april 2009 #454 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) . Endret 21. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. april 2009 #455 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg ble veldig fornøyd da jeg klippet meg kort. Nå er jeg lei igjen da, og sparer, men i blant er det godt med en forandring. Skal du klippe deg kort er det viktig at du finner en frisyre du kan trives med da, du skal tross alt ha den en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. april 2009 Forfatter #456 Del Skrevet 4. april 2009 Vi har hatt en ganske hektisk uke, så idag bare slapper vi av og nyter helg. Vi har gått en lang tur og handlet inn til helgen, ellers har vi spilt dataspill og lest tegneserier. Planen for kvelden er å fortsette med akkurat det. Imorgen skal vi ut på tur og grille pølser på bål sammen med et vennepar av oss som har to barn. Det blir nok veldig koselig. Jeg lurer litt på å klippe håret skulder-lengde. Noe kortere enn det tørr jeg ikke. men da må jeg klare å få litt mer volum i det, for det er veldig rett og tynt. Plutten er helt klart vår sønn. Her om dagen ville han ikke sove. jeg plukket ham opp og prøvde å gå med ham mens jeg sang, men han bare gråt. Prøvd å gi ham både smokk og leker, men det var heller ikke noe gøy. Til slutt satte jeg meg ned og leste bok for ham, og da ble han straks glad og begynte å bla i boken selv. Etter en liten stund fant han kalkulatoren som lå på bordet, og med bok i ene hånden og kalkulator i andre var han lykkelig. Vi har fått en ekte nerd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. april 2009 #457 Del Skrevet 4. april 2009 Høres ut som en herlig helg Skuldertkort tror jeg kan bli veldig fint på deg! Hvertfall om det klippes litt opp slik at det blir fylde i det Kanskje en glansvask eller noe hadde vært noe også? Blitt ordentlig vårfrisk! Søte plutten :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. april 2009 #458 Del Skrevet 4. april 2009 Ikke overraskende, med de foreldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. april 2009 #459 Del Skrevet 30. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 30. april 2009 #460 Del Skrevet 30. april 2009 Savner deg! Håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå