Gå til innhold

Hva er det med menn og Tailand?


Gjest Gjest_mona_*

Anbefalte innlegg

vi diskuterte ferie på jobben her, jeg sa jeg hadde lyst til og dra til thailand i to uker, har aldri hvert på ferie til varmere strøk før men synes det begyner og høres fristende ut.

jeg jobber et sted med mange damen, og alle begynte og spørre hvor unge horer jeg skulle leie inn, hvor patetisk det er med norske menn som drar til thailand osv.

jeg prøvde og forklare at planen var elefantriding, tempelbesøk, leie mtorsykel og kjøre litt rundt på landsbygda osv, menn ingen trudde på meg.

hele pausa endte i en diskusjon om hvor utrolig patetiske menn som drar dit er, hvor horete alle thai damer er og at til sommeren skal tre av damene til tyrkia, der skall de skjekke de utrolig søte tyrkiske guttene og virkelig "lage minner" som de sa mns de fniste.....

lurer på hvem som er patetisk jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi diskuterte ferie på jobben her, jeg sa jeg hadde lyst til og dra til thailand i to uker, har aldri hvert på ferie til varmere strøk før men synes det begyner og høres fristende ut.

jeg jobber et sted med mange damen, og alle begynte og spørre hvor unge horer jeg skulle leie inn, hvor patetisk det er med norske menn som drar til thailand osv.

jeg prøvde og forklare at planen var elefantriding, tempelbesøk, leie mtorsykel og kjøre litt rundt på landsbygda osv, menn ingen trudde på meg.

hele pausa endte i en diskusjon om hvor utrolig patetiske menn som drar dit er, hvor horete alle thai damer er og at til sommeren skal tre av damene til tyrkia, der skall de skjekke de utrolig søte tyrkiske guttene og virkelig "lage minner" som de sa mns de fniste.....

lurer på hvem som er patetisk jeg

De damene på jobben din er tydeligvis veldig fordomsfulle, samtidig som de ikke er et hakk bedre selv. De vil jo virkelig leve ut de fordommene de har mot menn på ferie i thailand, bortsett fra at de selv drar til tyrkia.

Skjønner godt du reagerte på dette.

Har selv vært i tyrkia flere ganger, og ser da at skandinaviske damer lever godt der nede med mye oppmerksomhet fra yngre menn.

Og ja, mange av disse mennene får både penger og gaver.

Jeg har forresten også intervjuet endel tyrkiske menn om dette temaet i forbindelse med en oppgave jeg skrev, og ja, det er mye som kan kalles prostitusjon der nede også, selv om det er indirekte.

Jeg har hørt mange stygge historier.

Men som du selv sier, ikke alle drar på ferie til disse landene for å "få seg noe". Begge land er spennende ferieland pga kultur og historie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De parene jeg vet om der mannen er norsk og dama thai, der er det hun som er sjefsøks og han helt tøffel! De er syyykt sjalu de damene, illsinte og krevende. Og han må vær så god og sørge for at hele slekta hennes i Thailand har det bra økonomisk... gosj. Så hvor de har fått det fra at de små bertene er undertrykket og så mye snillere enn norske damer, ja det må fåglarna vite.

:sjenert:

Jeg tror faktisk det nettopp er derfor mange norske menn liker å være gift med thaidamer. Fordi damer der nede fra faktisk aksepterer, og endog er glad for å ha en norsk mann som er en skikkelig tøffel. Det er greit nok at de krever endel, men i motsetning til norske damer krever de ting som faktisk burde være mulig å levere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Elf_*
Foerst av alt! Jeg tror ikke alle thailandse jenter er horer! I thailand er kulturen sterk og veldig streng for kvinner. ( DEt er ikke saa mange som vet dette, men det er fakta). I thailand skal en anstendig kvinne, om hun skal bli ansett som anstendig, ikke vise bar mage og skuldre. Det er ogsaa viktig at thailandske jenter er jomfru naar de gifter seg.

Forovrig...prostitusjon er forbudt i thailand. Hvor mange i norge vet dette? svert faa!

Men ja, De aller aller fleste jentene som jobber paa bar er prostituerte. Jeg vet at menn ikke tenker slik. De moeter en soet og hyggelig jente som de faar kjemi med,og de klarer derfor ikke aa tenke at hun er en prostituert. ( De vil kanskje ikke tenke det, ettersom de vil fole seg spesielle, og at denne jenta har nettopp plukket ut ham?). Faktum er at dte finnes to ulike typer prostituerte i thailand i hovedsak. jeg skal forsoeke og forklare kort.

Du har de jentene som kalles sophenii, som ligner paa det vi i vesten ser paa som prostituerte,

Den andre typen jenter er mia chao som er en slags kvinne til leie.Mia chao opptrer paa en maate som mennesker fra vesten ikke umiddelbart forbinder med prostitusjon. Disse jentene finner seg ’kjaerester’ som de er sammen med noen dager eller uker, og de blir sjelden direkte betalt for sex. Men de lever av aa bli spandert mat paa, overnatter på guttenes/mennenes hotell og faar ofte pengegaver eller ting av sine ’kjaerester’.

Disse mia chao jentene kan deles i to typer igjen. De som henger paa bar, og de som er frilansere. De som henger paa bar og kan se ut som vanlige gjester, men kan vere ansatt for å underholde menn, for faa dem til å kjope drikke. Dette kan framstaas som vanlig sjekking for guttene – men dersom han vil ha henne med ut i ’arbeidstiden’ maa han betale en mindre pengesum til baren. Hvis hun får penger eller gaver etter dette, kan hun beholde det selv.

Sett fra ’vanlige’ thai’ers staasted er mia chao’ene prostituerte. Jentene ses paa som ’daarlige’ jenter, og de skiller seg fra andre thaijenter paa en rekke maater. De har en klesdrakt som viser mye hud, de oppholder seg i sola og blir brune, de royker og drikker, og de tar paa/kysser kjaerestene sine offentlig. De tar ogsaa selv kontakt med menn, eller danser utfordrende for aa tiltrekke seg oppmerksomhet. ’Anstendige’ thailandske jenter kan gaa i shorts og t-skjorte, men de viser ikke skuldre, mage eller har dyp utrigning. De holder seg unna sola, fordi hvit hud ses paa som penere enn brun hud. De er sjenerte og reserverte, og blir ille berort hvis de faar oppmerksomhet fra vestlige turistmenn. De drikker lite og royker ikke. Jenter som bor i turistomraader og som bryter disse normene, kan faa rykte på seg for aa vere en mia chao selv om de ikke har vestlige kjaerester.

For vestlige menn kan det vere vanskelig å skjonne at disse jentene er prostituerte, Mia chao’enes oppforsel ligner nemlig mye paa vestlige jenters veremaate, og maaten et par faar kontakt på minner om vanlig sjekking. Det er vanlig at disse mia chao jentene forteller guttene at de er paa et par ukers ferie fra et annet sted, til tross for at de kanskje tilbringer minst 3 maaneder på stedet. De er ofte sammen med en rekke gutter i denne perioden. Guttene vil lett faa en forstaaelse av at jenta er en turist som dem, men en som har daarligere raad og maa spanderes paa.

MEN...tror dere vestlige og norske menn forstaar dette?? NOPE...Thailandske jenter som norske menn ender opp med, er jo selvsagt ikke prostituerte. NAIVE norske menn sier naa bare jeg..he he... Mest sannsynlig har disse jentene knullet en rekke andre Kjaerster foer de moette den norske mannen...Siden han tror hun ikke er prostituert er det sikkert mindre bruk av kondom...men det spiller ingen trille for meg om de paadrar seg HIV....Naar hivantallet i norge blir hoeyt nok, saa tror jeg kanskje thailand ikke frister saa mye mer....men det skjer ikke foer. Og forovrig...hiv smitten er ute av kontroll i asia naa, det begynner aa bli et stort problem. Saa lykke til alle norske menn som skal til thailand....og vere nummer 100 i koen hos jenta di :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfensten

Og på hvilke områder skiller disse horene som liker å bli påspandert seg fra norske damer flest? Du høres forutintatt og litt reaksjonær ut. Nytter ikke å ramse opp alle disse forutsetningene som du nevner og båsene du setter folk i, det thailandske samfunnet er i endring, akkurat som det norske. Thailandske damer er etter mitt syn generelt sett mer tiltalende enn norske. På alle måter egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hansa_*
Mange norske kvinner blir oppdratt til å tenke at vi har en verdi, og i oppveksten går vi på skolen i stedet for å selge oss selv pga fattigdom og hard livskultur.

Menn som mener at det er feil, får nesten bare gjerne mene det. For da tror jeg at dere er noen fete, ekle menn som ikke får tak i oss;)

Kvinnene i Thailand har ikke samme oppdragelsen, og menn som mener at vi jenter ikke skal ha oppdragelsen vår, at vi er verdt noe og har gått på skole og fått oss et hode- får bare gjerne la være å få oss :P

Vi trenger ikke å bli reddet av dere, og dere trenger rett og slett ikke å ville ha oss:p for dere FÅR oss ikke:p ergo kos dere i Thailand, hahahah...

(Og stakkars, stakkars de flotte blide thaidamene- som jeg faktisk liker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hansa_*

Den eneste det er synd på i dette tilfellet later til å være deg, ettersom det åpenbart ikke har blitt noe på deg på en god stund og heller ikke kommer til å bli noe i all overskuelig fremtid. Sånn sett er norske menn som befinner seg i en liknende situasjon som deg (sexløs tilstand) priviligerte, da de bare kan dra til Thailand og pule over en lav sko. Selv om jeg betviler at det er så mange som drar til Thailand kun med dette for øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg svarer først kun ut fra overskriften. Mange mange nordmenn blir bitt av Thailandsbasillen hvert år, både menn, kvinner, ektepar og barnefamilier. Ut fra det jeg forstår fra de jeg kjenner som er "bitt" av basillen så er Thailand et fantastisk land å feriere i. Hadde jeg "overlevd" flyturen så hadde sikkert jeg også syntes det.

Når det gjelder menn og thailandske damer så er det store forskjeller på mennene som reiser nedover da. Noen er ute etter å finne en livsledsager og forsøker å bli kjent med damene på alle områder, ikke bare sex. Noen menn reiser kun for sexen sin del og bytter damer som andre bytter underbukser i løpet av den tiden de er der nede. Mens noen få igjen er ute etter barna der neder. Og så har vi de mennene som kun reiser for å oppleve et annet land med alt det som følger med, og så blir de gjerne kjent med noen av lokalbefolkningen der nede og kanskje finner noen de ønsker å dele livet med - uten at de var på jakt etter det i utgangspunktet.

Og når vi først er inne på menn som finner en kone der nede så er det forskjeller blant dem også. Noen er ute etter en kone som gjør som de vil, mens andre blir forelsket i mennesket og ønsker å leve livet sammen med det mennesket de har blitt glad i, og så har vi de som er så forbannet på norske feministtraktorlesber at de gifter seg med en asiatisk i den tro at de da får en nikkedukke. Men flesteparten som finner seg kone der nede er helt ok menn som behandler damene pent, akkurat som de hadde gjort med norske damer.

Det finnes flere sorter enn bare griser som drar til Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg svarer først kun ut fra overskriften. Mange mange nordmenn blir bitt av Thailandsbasillen hvert år, både menn, kvinner, ektepar og barnefamilier. Ut fra det jeg forstår fra de jeg kjenner som er "bitt" av basillen så er Thailand et fantastisk land å feriere i. Hadde jeg "overlevd" flyturen så hadde sikkert jeg også syntes det.

Når det gjelder menn og thailandske damer så er det store forskjeller på mennene som reiser nedover da. Noen er ute etter å finne en livsledsager og forsøker å bli kjent med damene på alle områder, ikke bare sex. Noen menn reiser kun for sexen sin del og bytter damer som andre bytter underbukser i løpet av den tiden de er der nede. Mens noen få igjen er ute etter barna der neder. Og så har vi de mennene som kun reiser for å oppleve et annet land med alt det som følger med, og så blir de gjerne kjent med noen av lokalbefolkningen der nede og kanskje finner noen de ønsker å dele livet med - uten at de var på jakt etter det i utgangspunktet.

Og når vi først er inne på menn som finner en kone der nede så er det forskjeller blant dem også. Noen er ute etter en kone som gjør som de vil, mens andre blir forelsket i mennesket og ønsker å leve livet sammen med det mennesket de har blitt glad i, og så har vi de som er så forbannet på norske feministtraktorlesber at de gifter seg med en asiatisk i den tro at de da får en nikkedukke. Men flesteparten som finner seg kone der nede er helt ok menn som behandler damene pent, akkurat som de hadde gjort med norske damer.

Det finnes flere sorter enn bare griser som drar til Thailand.

utrolig bra skrevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

jeg har lyst til å reise til tailand på ferie med sønnen min som er 4 år.kunne tenke å reise til krabi.Har noen vært i krabi?er det fint der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere venner som har vært i Tailand... alle kommer tilbake å skryter av hvor fint det er der og hvor hyggelig folket er.. hvilket jeg ikke tviler på..

Nå er det flere jeg vet om som har funnet seg dame der nede..

Nå sist var det en som overhodet ikke likte Tailandske damer og ikke var noe klar for noe der nede..

Nå er han kommet tilbake. Bitt av Tailandsbasillen.. Fant nemlig en dame som hadde pupper og lår.. å da var han solgt...

Åneida hun var jo ikke noe hore.. Ennå hun jobba i baren der.. åneida hun hadde jo ikke jobben der så lenge heller.. da sa jeg NÅ må du se å våkne opp!!

Så sa jeg at hvis dere holder kontakten, å du kanskje drar ned om ett halvt år.. da har hun kanskje hatt mange nye kunder på det halve året..

Neida han trodde ikke det.. yeah right...

Jeg tror de mennene som drar dit har ofte ikke hatt så sjans på så mange damer her hjemme.. også menn som kanskje bor øde til... så kommer de ned dit å blir behandla som gud av de fineste av fineste damene.. de masserer, rydder, lager mat å mannen er i sentrum..

JA, det er jo koselig at man vil gifte seg da..

Bare noen tanker dette her..

Et ærlig svar fra en som har vært i Thailand flere ganger... jentene der er uhøytidelige og man kan snakke med dem uten at de tror du vil ligge med dem av den grunn. De er morsomme og jeg trives i deres selskap. Jeg snakker ikke om "bar girls" fra Pattaya nå, men normale jenter. Min ene eks var halvt thai og hadde familie der, så jeg kjenner helt normale jenter...

Og selvfølgelig kommer jeg til å bli anklaget for å være av den typen som ikke har noen suksess med damer her i Norge, men tro det eller ei, de jentene jeg har vært sammen med her har vært av den absolutt mest ettertraktede typen, og jeg synes faktisk de er estetisk penere enn jentene i Thailand, men du vet hva de sier, det er det indre som teller :)

Kanskje norske jenter har noe å lære av jentene i Thailand, på samme måte som dere sier norske menn har noe å lære av menn fra Italia og lignende?

Jeg skal ikke stikke under en stol at det er mye svineri (av menn) å oppdrive om man drar på feil plasser der nede (fattige jenter som vil gifte seg med en rik mann for å slippe å jobbe som bar girls f.eks., men kan man egentlig klandre dem?) Og tro meg, det finnes helt normale jenter i Thailand og, det er store klasseforskjeller, og de jeg kjenner kan jeg garantere ikke er ute etter meg for pengene sin del, de tilhører øvre middelklasse og opp)

Anonymous poster hash: bd22f...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lyst til å reise til tailand på ferie med sønnen min som er 4 år.kunne tenke å reise til krabi.Har noen vært i krabi?er det fint der?

Hei!

Det var jeg som skrev over, men jeg kan være reiseguide for deg og, siden jeg ikke så før nå at denne tråden er eldgammel...

Krabi (by) er et høl uten sidestikke, og en av de verste plassene jeg har vært i Thailand. Jeg måtte overnatte der en natt da jeg ikke rakk båten til Phi Phi (veldig fint for oss som liker dykking). Den nærmeste plassen det er verdt å se på er Ao Nang, men jeg vil egentlig ikke anbefale det heller. Sjekk ut Railay som ligger fem minutter med båt utenfor Ao Nang, eller dra nedover mot Koh Lanta, en kjempefin familieplass...

Phuket er også rimelig ræva, men om du drar litt nordover er det kjempefint. Koh Chang er ganske populært, men jeg har ikke reist så mye rundt i det området. Ellers har du gulfen, med Koh Samui (liker ikke, men det er vel noen greie familiesteder der) Koh Phangan, og Koh Tao. Koh Tao er finest synes jeg, men det er litt likt Phi Phi og ikke en veldig bra familieplass. De fleste drar dit for å dykke...

Anonymous poster hash: bd22f...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipsen.jeg liker egentlig det som ligner på maldivene-et rolig,romantisk og fredelig sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for tipsen.jeg liker egentlig det som ligner på maldivene-et rolig,romantisk og fredelig sted

Koh Lanta eller Koh Chang, men det er mer slående vakkert andre steder...

Anonymous poster hash: bd22f...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med Asiatiske menn og hvite kvinner? Dere kvinner er selvfølgelig klar over dette. Alle kvinner elsker rike menn. Dette er fakta. Er det en rik mann fra Asia er det 100% for at han gifter seg med en hvit kvinne. Fordi alle kvinner elsker penger. Se på video nedenfor da vel.

https://www.youtube.com/watch?v=uhTpJEIigoU

Endret av Stoltmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med Asiatiske menn og hvite kvinner? Dere kvinner er selvfølgelig klar over dette. Alle kvinner elsker rike menn. Dette er fakta. Er det en rik mann fra Asia er det 100% for at han gifter seg med en hvit kvinne. Fordi alle kvinner elsker penger. Se på video nedenfor da vel.

https://www.youtube.com/watch?v=uhTpJEI

Endret av svetlanaenrique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fordommer ute å går. Sier du at du har reist alene til Thailand så er det mange nordmenn som spør om horer du møtte og om du har fått deg thaidame.

Vel, jeg reiste rundt som backpacker i Thailand i et par mnd + andre land. Og jeg har aldri knullet så masse jenter før i mitt liv. Men de var andre norske, svenske, tyske, engelske, spanske jenter som også reiste rundt som backpackere. Man møtes jo på samme plasser, fester sammen og knuller sammen..



Anonymous poster hash: eaaf8...c2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...