Gå til innhold

Hva er det med menn og Tailand?


Gjest Gjest_mona_*

Anbefalte innlegg

noen av dere fordømmer thai damer som horer om de har en norsk mann, hva er da de norske damene som har menn fra utlandet?

Det er ikke kvinnene fra Thailand som skal fordømmes, men de norske mennene som reiser dit for å skaffe seg partner når de ikke klarer det i Norge. Jeg kan ikke utelukke at det finnes enkelte par der det er ekte, gjensidig kjærlighet, respekt og likestilling, men i de fleste tilfellene dreier det seg enten om kjøpt sex av prostituerte eller thaikvinner som velger en norsk mann pga den økonomiske fordelen de tror det fører med seg. Begge de to siste tilfellene vil snart være straffbare som horekunderi, og norske menn som kommer fra ferie i Thailand, bør rutinemessig avhøres av politi når de returnerer, mistenkt for misbruk av thaikvinner (med mindre de har gått med på en avtale om kontinuerlig overvåking av det de gjør på ferien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En annen mann
Det er ikke kvinnene fra Thailand som skal fordømmes, men de norske mennene som reiser dit for å skaffe seg partner når de ikke klarer det i Norge. Jeg kan ikke utelukke at det finnes enkelte par der det er ekte, gjensidig kjærlighet, respekt og likestilling, men i de fleste tilfellene dreier det seg enten om kjøpt sex av prostituerte eller thaikvinner som velger en norsk mann pga den økonomiske fordelen de tror det fører med seg. Begge de to siste tilfellene vil snart være straffbare som horekunderi, og norske menn som kommer fra ferie i Thailand, bør rutinemessig avhøres av politi når de returnerer, mistenkt for misbruk av thaikvinner (med mindre de har gått med på en avtale om kontinuerlig overvåking av det de gjør på ferien).

Jeg er enig i at bruk av prostituerte i Thailand bør være straffbart og håndheves, men da av Thailandske myndigheter. Norske myndigheter kan ikke lastes for hva enkelte norske borgere gjør i utlandet, like lite som utenlandske myndigheter kan lastes for hva enkelte av deres borgere gjør her.

Du har heller intet grunnlag for å påstå hvor mange Norske menn som inngår partnerskap/ekteskap med Thailandske borgere på økonomisk grunnlag versus de som gjør det av ren kjærlighet. Men man er blitt vant til at du aldri dokumenterer (behovet for) dine uttalelser, til tross for at de er ganske radikale. Det taler ikke til din fordel.

Når det gjelder dine argumenter om menn som bør overvåkes/avhøres rutinemessig (som du ofte argumenterer så varmt som her på KG) så virker det bare latterlig og fullstendig malplassert. Men du velger selv å dra inn av aspekter av misforstått kvinnekamp inn i de fleste debatter, noe som ytterligere reduserer verdien av dine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kvinnene fra Thailand som skal fordømmes, men de norske mennene som reiser dit for å skaffe seg partner når de ikke klarer det i Norge.

For en gjennomført flåsete og idiotisk kommentar.

Resten av innlegget ditt viser jo med all tydlighet at du lever i din egen lille fantasiverden. Snakk om å skyte langt over mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NORSKjente

Mange norske kvinner blir oppdratt til å tenke at vi har en verdi, og i oppveksten går vi på skolen i stedet for å selge oss selv pga fattigdom og hard livskultur.

Menn som mener at det er feil, får nesten bare gjerne mene det. For da tror jeg at dere er noen fete, ekle menn som ikke får tak i oss;)

Kvinnene i Thailand har ikke samme oppdragelsen, og menn som mener at vi jenter ikke skal ha oppdragelsen vår, at vi er verdt noe og har gått på skole og fått oss et hode- får bare gjerne la være å få oss :P

Vi trenger ikke å bli reddet av dere, og dere trenger rett og slett ikke å ville ha oss:p for dere FÅR oss ikke:p ergo kos dere i Thailand, hahahah...

(Og stakkars, stakkars de flotte blide thaidamene- som jeg faktisk liker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julia_*
Mange norske kvinner blir oppdratt til å tenke at vi har en verdi, og i oppveksten går vi på skolen i stedet for å selge oss selv pga fattigdom og hard livskultur.

Menn som mener at det er feil, får nesten bare gjerne mene det. For da tror jeg at dere er noen fete, ekle menn som ikke får tak i oss;)

Kvinnene i Thailand har ikke samme oppdragelsen, og menn som mener at vi jenter ikke skal ha oppdragelsen vår, at vi er verdt noe og har gått på skole og fått oss et hode- får bare gjerne la være å få oss :P

Vi trenger ikke å bli reddet av dere, og dere trenger rett og slett ikke å ville ha oss:p for dere FÅR oss ikke:p ergo kos dere i Thailand, hahahah...

(Og stakkars, stakkars de flotte blide thaidamene- som jeg faktisk liker)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kvinnene fra Thailand som skal fordømmes, men de norske mennene som reiser dit for å skaffe seg partner når de ikke klarer det i Norge.

og jeg spørr igjen, hva da med norske damer som drar til syden for og få "sydhavs pikk" ? er det av rein barmhjertighet eller burde de også overvåkes og avhøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og jeg spørr igjen, hva da med norske damer som drar til syden for og få "sydhavs pikk" ? er det av rein barmhjertighet eller burde de også overvåkes og avhøres?

Mennene kjøper kvinnenes seksuelle tjenester, noe som snart blir forbudt i Norge. Dette er misbruk av kvinner som ikke klarer å tjene penger på annet vis.

Kvinnene har ikke sex med mennene pga at dette er noe de ønsker.

Kvinner som finner partnere på sydentur, møter derimot menn som frivillig og uten motytelser har sex med dem. Dette er klart innenfor hva som er lovlig. Moralen kan riktignok diskuteres, selv om aktiviteten er høyst frivillig fra mennenes side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som finner partnere på sydentur, møter derimot menn som frivillig og uten motytelser har sex med dem. Dette er klart innenfor hva som er lovlig. Moralen kan riktignok diskuteres, selv om aktiviteten er høyst frivillig fra mennenes side.

vel, de to tyrkerene jeg kjenner har en lit annen historie og fortelle, de får smykker, klær, penger osv. men saken er vel at alle er enig i at og kjøpe sex er en uting, samme hvor du kjøper det, det jeg reagerer på er at enkelte her inne mener at alle MENN som har sex i utlandet burde overvåkes, kastreres og de er bare pedofile overgripere samme hvor frivilig den andre parten sier det er og samme om de er 18 eller 40 år gammle.

Endret av nbp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart, jeg. Disse feite, gamle tapergubbene og disse frigide, grådige bitterkjerringene (som de kan finne på å kalle hverandre) vil altså ikke ha noe som helst med hverandre å gjøre, men allikevel er da begge grupper påfallende opptatt av hva den andre holder på med...?

Sånn jeg ser det har vi her en situasjon hvor alle burde være vinnere! Kvinnene blir kvitt taperne de ikke vil ha og finner formodentlig drømmemannen blant de som er igjen, mennene blir kvitt tørrhakkene de ikke vil ha og finner seg drømmekvinnen i Østen, og Østens kvinner får den trygghet de søker.

Så hva er det så egentlig å krangle om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart, jeg. Disse feite, gamle tapergubbene og disse frigide, grådige bitterkjerringene (som de kan finne på å kalle hverandre) vil altså ikke ha noe som helst med hverandre å gjøre, men allikevel er da begge grupper påfallende opptatt av hva den andre holder på med...?

Sånn jeg ser det har vi her en situasjon hvor alle burde være vinnere! Kvinnene blir kvitt taperne de ikke vil ha og finner formodentlig drømmemannen blant de som er igjen, mennene blir kvitt tørrhakkene de ikke vil ha og finner seg drømmekvinnen i Østen, og Østens kvinner får den trygghet de søker.

Så hva er det så egentlig å krangle om?

så enig, så enig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lage god mat for å glede en mann? Ikke at dere lager dårlig mat,neida ordet kjøttkake er veldig appetitlig. Har ikke dere kvinner i norge forstått det enda? Sterkere mat betyr hva? Oj ja. Lag mat så alle kompisene hannes kan få en bit.

Lykke til med frigjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesting--

Nå har ikke jeg lest alle innleggene her, men vil bare få uttrykt min mening..

Ikke rart at Thaidamer er så mye snillere og mindre kranglete enn den norske damen.. Hvilken mulighet har hun til å komme seg til et annet land da?

De oppfører seg slik fordi de vet at det er mulighet til å komme seg ut av et helvete ! Mannfolka i denne situasjonen er noen gamle griser som reiser ned dit og utnytter seg av jenter som kunne vært barna deres !

Hva har skjedd med at gutter likte at jenter var mer uskyldige da ? At dem ikke hadde hatt mannfolk fra hele kloden inni seg ?

Håper dere som holder på der nede er klar over hiv smitte der nede !

Og når man har kommet hjem med denne dama fra Thailand.. Så vasker hun klærne hans, lager mat, har lenke til soverommet, masserer og suger tærne hans ! For all del, ikke la henne komme for mye ut blandt folk, hun kan jo oppdage at hun blir drevet som en slave i sitt hjem..

Hun er gjerne lykkelig på sin måte, for hun slipper å sitte på et gatehjørnet i thailand, eller å ha 30 mannfolk inni seg hver dag, men vær så snill... IKKE KALL DET KJÆRLIGHET !

Ja, solskinnshistorier finnes. Der to personer blir oppriktig glad i hverandre, gifter seg og lever lykkelig, men dette er i ytterst få tilfeller. Og uheldigvis blir det jo slik at disse også, blir sett på som et ludder..

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest..

Hvorfor er det ingen damer fra Thailand her inne å kommenterer ?

- nei de kan ikke norsk

- de har ikke nett-tilgang (er du gaaaaaaal, det tillater ikke mannen)

Hvorfor går dem ikke en tur på byn en kveld med venninner? (jeg ser ikke mange av dem).

-mannen har sagt at slikt gjør vi ikke i norge

- dessuten er hun jo opptatt med å koke maten hans og ikke minst tilfredsstille han på alle andre tenkelige måter.

Jeg ser dem også nå, de blir sendt på foreldremøter på skolen, og skjønner ikke en dritt av hva som blir sagt !

Stakkars jenter som en dag kanskje finner ut hvordan det virkelig er i Norge. Kvinner her er ikke bare opptatt av at mannen sin nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on, kvinnene er forskjelige! Samme som nordmenn! Det finnes mange nordmenn som er gift men utenlandske kvinner. Thailand eller Russland eller Hellas eller USA - forskjellige land og forskjellige folk! Noen går på norskkurs og lærer norsk, andre gjør det ikke. Nei, det er ikke bra at noen lærer ikke norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest kvinneundertrykker og horebukk f

Har lest gjennom denne tråden med stor interesse.

Årsaken er at jeg selv er gift med en asiatisk jente.

La meg komme med litt fakta først.

Alle norske menn finner ikke sine thailandske eller asiatiske kvinner gjennom turer til østen hvor "kjærligheten" oppdages på lokale horehus.

Jeg vil tippe at omtrent halvparten møter sin asiatiske kone når hun er i Norge for å besøke sin søster/kusine eller lignende. Slik traff jeg min kone og slik møter mange andre sin framtidige kone.

Det blir her inne hevdet at norske menn er "halvfeite tapere som ikke får seg norske damer". Det stemmer sikkert i en del tilfeller. Men jeg er langt fra en taper, i alle fall ikke halvfeit å norske damer har jeg hadd nok av.

At jeg er gift med en asiatisk kvinne er mer en tilfeldighet.

Aldersforskjellen mellom oss er heller ikke 30 år men 5.

Blir hevdet at asiatiske kvinner lar seg styre av en voldelig mann.

Her kjenner jeg meg ikke igjen.

Mitt inntrykker er at mange asiatiske kvinner i høyeste grad har bein i nesen, akkurat som sine norske søstre.

At mange av disse asiatiske kvinnene kanskje ikke er så mye å se ute på byens uteliv kan vel ha sin naturlige forklaring. Ofte er det kvinner som ønsker et stabilt familieliv sammen med sin mann. På samme måte som mannen søker det samme hos sin asiatiske kvinne.

Selv om jeg er gift med en asiatisk kvinne har jeg flere ganger hevdet at et forhold mellom en norsk mann og en asiatisk kvinne er et slags "fornufts ekteskap". Mannen søker ofte en livsledsager som ønsker et stabilt familieliv.

Kvinnen ønsker å flytte til et rikere land å finne seg en stabil ektemann som kan gi henne et godt liv for seg og den deres framtidige familie.

I dette "fornufts ekteskapet" som oppstår, ikke bare pga av begges ønsker, men også fordi det oppstår kjemi og følelser, vil det oppstå kjærlighet.

Jeg vet jeg elsker min kone. Jeg vet min kone elsker meg.

Til slutt skal jeg ikke nekte for at det finnes menn som nok "utnytter" sin asiatiske kone. Tenker da på tillfellene "norsk mann 60 - thailandsk kone 21".

Men ikke generaliser er min oppfordring til alle her inne som har så voldsom sterkt hat mot norsk-asiatisk ekteskap. Sett dere først inn i situasjonen for det er langt fra alle norske menn som er konemishandlere, like sikkert som at det langt fra er alle asiatiske kvinner som er horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom denne tråden med stor interesse.

Årsaken er at jeg selv er gift med en asiatisk jente.

La meg komme med litt fakta først.

Alle norske menn finner ikke sine thailandske eller asiatiske kvinner gjennom turer til østen hvor "kjærligheten" oppdages på lokale horehus.

Jeg vil tippe at omtrent halvparten møter sin asiatiske kone når hun er i Norge for å besøke sin søster/kusine eller lignende. Slik traff jeg min kone og slik møter mange andre sin framtidige kone.

Det blir her inne hevdet at norske menn er "halvfeite tapere som ikke får seg norske damer". Det stemmer sikkert i en del tilfeller. Men jeg er langt fra en taper, i alle fall ikke halvfeit å norske damer har jeg hadd nok av.

At jeg er gift med en asiatisk kvinne er mer en tilfeldighet.

Aldersforskjellen mellom oss er heller ikke 30 år men 5.

Blir hevdet at asiatiske kvinner lar seg styre av en voldelig mann.

Her kjenner jeg meg ikke igjen.

Mitt inntrykker er at mange asiatiske kvinner i høyeste grad har bein i nesen, akkurat som sine norske søstre.

At mange av disse asiatiske kvinnene kanskje ikke er så mye å se ute på byens uteliv kan vel ha sin naturlige forklaring. Ofte er det kvinner som ønsker et stabilt familieliv sammen med sin mann. På samme måte som mannen søker det samme hos sin asiatiske kvinne.

Selv om jeg er gift med en asiatisk kvinne har jeg flere ganger hevdet at et forhold mellom en norsk mann og en asiatisk kvinne er et slags "fornufts ekteskap". Mannen søker ofte en livsledsager som ønsker et stabilt familieliv.

Kvinnen ønsker å flytte til et rikere land å finne seg en stabil ektemann som kan gi henne et godt liv for seg og den deres framtidige familie.

I dette "fornufts ekteskapet" som oppstår, ikke bare pga av begges ønsker, men også fordi det oppstår kjemi og følelser, vil det oppstå kjærlighet.

Jeg vet jeg elsker min kone. Jeg vet min kone elsker meg.

Til slutt skal jeg ikke nekte for at det finnes menn som nok "utnytter" sin asiatiske kone. Tenker da på tillfellene "norsk mann 60 - thailandsk kone 21".

Men ikke generaliser er min oppfordring til alle her inne som har så voldsom sterkt hat mot norsk-asiatisk ekteskap. Sett dere først inn i situasjonen for det er langt fra alle norske menn som er konemishandlere, like sikkert som at det langt fra er alle asiatiske kvinner som er horer.

Bra innlegg! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konservativ Mann

Maktbalansen i forholdet mellom norske menn og kvinner vil uungåelig tippe tilbake til en mer naturlig tilstand

Hvorfor?

Jo, norske kvinner som utseendemessig er høyst midt på treet innbiller seg selv at de er langt penere enn hva som er tilfellet. En "4" innbiller seg at hun er en "6" eller en "7". Har selv sett kamerater som kunne velge og vrake på øverste hylle som plutselig blir sjekket opp av svært lite attraktive damer som tror de har en sjanse. Dette fordi vestlige kvinner har blitt plassert på en pidestall av et samfunn som har et mannsfiendtlig grunnsyn. Det verste må ha vært kontaktannonsen til en jente jeg så. Hun var 1,68 høy og veide litt over 100 kg, men la stor vekt på hvor kresen hun var og at "jeg ikke har problemer med å få meg pikk når enn jeg måtte ønske, for å si det sånn". Hva skjer i det norske samfunnet!!??

Problemet er altså ikke bare at norske kvinner er absurd kravstore med urealistiske forventninger, men også at de selv ikke lever opp til den standarden de forventer av sine menn. Unntak finnes selvfølgelig, men store deler av den kvinnelige befolkningen i Norge lider av dette problemet.

Resultatet blir at norske menn drar til utlandet. Da resten av verden er velsignet fri for vestlig feminisme finner vi i utlandet kvinner som ikke innleder kontakt med hatefulle blikk og holdningen "du er en dritt inntil motsatt er bevist fordi du er en mann". Norske menn blir på sin side veldig sjarmerte av en holdning som menn i det aktuelle landet tar for gitt, men som vi mangler her i Norge - en holdning som går ut på å verdsette menn.

Resultatet blir at norske menn har MILLIONER av utenlandske kvinner å velge blant, hvorav de fleste lett utkonklurrerer de mest "kravstore" (les: urimelige og vanskelige) norske kvinnene. I konkurranse med utenlandske kvinner vil derfor norske kvinner på sikt bli NØDT til å endre sin væremåte for ikke å bli utkonkurrert.

Norske kvinner kan ikke svare med samme mynt da menn som ikke kommer fra USA eller Vest-Europa slett ikke ønsker å flytte til Norge og bli forsørget av en norsk kvinne. Det er jo mannen som skal forsørge kvinnen, ikke omvendt. Å bytte trill rundt på kjønnsrollemønstrene, hvilket man måtte ha gjort dersom norske kvinner skulle kunne importert utenlandske menn, er for dem uaktuelt. Det eksisterer derfor ingen bransje bestående av ekteskapsbyråer som kobler vestlige kvinner sammen med utenlandske menn, kun motsatt.

De fargede mennene som flyr med norske jenter bruker disse kun som sex-leketøy inntil de finner seg en tradisjonell dame fra sitt eget land de kan hente inn.

Globaliseringen fører altså til at norske menn har et langt større utvalg enn norske kvinner. Dette vil uungåelig skape hardere konkurranse om norske menn, hvilket vil føre til at norske menn på sikt vil legge listen høyere og høyere, mens det blir opp til den norske kvinnen å brette opp ermene og leve opp til den standarden norske menn etter hvert vil forvente.

Vi går spennende tider i møte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De parene jeg vet om der mannen er norsk og dama thai, der er det hun som er sjefsøks og han helt tøffel! De er syyykt sjalu de damene, illsinte og krevende. Og han må vær så god og sørge for at hele slekta hennes i Thailand har det bra økonomisk... gosj. Så hvor de har fått det fra at de små bertene er undertrykket og så mye snillere enn norske damer, ja det må fåglarna vite.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...