Gå til innhold

Hva er det med menn og Tailand?


Gjest Gjest_mona_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_London_*

Thai-jenter er sikkert ok, og like forskjellige som norske jenter kan være. Det jeg ikke skjønner er at norske menn er så begeistret for dem, for meg er de alle veldig like av utseende(mørkt hår, brune i huden, runde i ansiktet, kortvokste osv.),jeg synes norske (og svenske) jenter er 100 ganger penere.

Men jeg respekterer selvsagt at smaken er forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_London_*
Jeg for min del synes det er ekstra trist å se norske kvinner som leier på somaliske eller pakistanske menn, særlig hvis de i tillegg går med sjal eller burka.

Ordet "tomsing" får da en helt ny betydning.

Kjærlighet kan selvsagt oppstå i mange sammenhenger, men denne må jeg bare være enig i...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært mange norske menn som reiser alene til Thailand, reiser for å finne jenter (eller enda verre - smågutter) å ha sex med. De er med på å undertrykke, misbruke og skade kvinnene i dette landet, og de utnytter det at likestillingen her ligger langt etter vestlig standard. Dette kan ikke tolereres, det MÅ slås ned på. Når horekundeforbudet er vedtatt, forligger endelig et redskap for å få bukt med problemet at norske mannsgriser misbruker kvinner i andre land.

En hver mann som reiser alene (eller med andre menn) til Thailand, må mistenkes for slik kriminell adferd. Menn som returnerer fra reisemål der prostitusjon er utbredt, bør avkreves dokumentasjon på alle sine bevegelser under turen (evt kunne tvungen GPS-overvåking gjort nytten) for ikke å bli dømt for overgrep. I tillegg må norsk politi samarbeide med lokalt politi for å avsløre nordmenns misbruk av landets kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3% av befolkningen har HIV og det er 3 millioner prostituerte +/-, fritt tatt fra hukommelsen etter de syv dødssynende. Risikosport for de patetiske mennene som drar dit med ett mål for øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3% av befolkningen har HIV og det er 3 millioner prostituerte +/-, fritt tatt fra hukommelsen etter de syv dødssynende. Risikosport for de patetiske mennene som drar dit med ett mål for øyet.

Ifølge UNAIDS 2007 er prevalensen (dvs forekomsten) av HIV i Thailand for aldersgruppen fra 15 år og oppover ca 1,4%. Forekomsten blant prostituerte er imidlertid svært mye høyere (uten at jeg har funnet presise tall for dette, men tall fra andre land forteller at det er slik). Du har derfor rett i at dette i høy grad er risikosport for disse mennene. Den viktigste grunnen til at en må slå hardt ned på denne trafikken, er likevel hensynet til kvinnene i Thailand som misbrukes og som smittes med HIV av norske og andre vestlige lands mannsgriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår norske menn veldig godt hvorfor dem finner seg en dame. Norske jenter stiller krav om de skal ha forhold. Det er snakk om penger, utdannelse og ikke minst et lukurativt liv i en ekslusivt hus. Det er ikke så lett å oppnå kontakt med en norsk kvinne. Hun er for kravstor. Det går ikke så mye på utseendet på en mann. Men hva han har med seg inn i forholdet.

Jeg er en ungkar på 34 år. Aldri hatt forhold og jeg har søkt på kontaktsider for å løse problemet. Jeg blir bare forkastet og ikke bra nok. Dette var verst fra jeg var 24 til 32 år. Det er blitt litt lettere med årene fordi alder teller en del på sjekkemarkedet.

Jeg er av den grunn uten total erfaring. Men jeg har både hus, fast jobb og mange venner. Jeg går ikke rundt og opplyser hva jeg har fordi jeg mener dama må oppdage meg også uten å vite på forhånd hva jeg har. Fordi jeg søker ekte, trofast og god kjærlighet i en kvinne. Men jeg er en av mange som opplever å ikke kunne få så mye.

Av denne grunn så har jeg de siste året vurdert tanken frem og tilbake. Skaffe meg en kvinne fra Russland, de baltiske stater, ukraina eller ifra Asia. Jeg velger og tror det enkleste og beste er asiatiker-dame.

Det er vel det som passer meg best med den kulturen. Russerdamer er ikke så enkle å kapre de heller. De er for lik de norske jentene....

Vet du hva...å ha hus og fast jobb er det veldig mange som har i dag. Er du redd for å opplyse om det fordi du tror damer velger deg pga dette?

Det er faktisk ikke noe spesielt.

Jepp, norske kvinner stiller krav om hva de vil ha av en mann og i et forhold. Det er ikke rart i det hele tatt...gjør ikke du det? Mange kvinner er mer selvstendige nå enn før og har fast jobb og hus selv, og da nøyer de seg ikke med lite. De vil ha en mann med noe å tilby. Og da mener jeg ikke materielle goder, men noe mellom ørene, og verdier og moral. Får de ikke det, klarer de seg like godt uten.

En ting til, en kvinne er ikke noe du kan anskaffe deg, som en sofa eller en oppvaskmaskin. En kvinne er en person som ikke føler kjærlighet for deg selv om du har betalt for det, eller ser det som en anskaffelse.

Hun bør helst kunne føle kjærlighet pga dine egenskaper, ikke fordi du er bedre stilt økonomisk enn henne.

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere thai kvinner og jeg liker alle sammen kjempe godt. Bare det å være i nærheten av de gjør meg glad. De er alltid et stort smil, det er så herlig asså.

Jeg syns det er bra at thai damene får mulighet til et bedre liv, mange av de har virkelig hatt det vanskelig. De begynner å jobber ganske så tidlig og de jobber svært hardt for en liten sum penger. De gifter seg ofte veldig tidlig og gjerne med en skikkelig drittsekk. Mange thaidamer blir mishandlet på det groveste. At de får muligheten til å faktisk kunne få et bedre liv er utrolig bra. Syns det er feil å dømme folk fra andre land, norge er heller ikke et perfekt land

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bra at thai damene får mulighet til et bedre liv, mange av de har virkelig hatt det vanskelig. De begynner å jobbe ganske så tidlig, og de jobber svært hardt for en liten sum penger. De gifter seg ofte veldig tidlig og gjerne med en skikkelig drittsekk. Mange thaidamer blir mishandlet på det groveste. At de får muligheten til å faktisk kunne få et bedre liv, er utrolig bra. Syns det er feil å dømme folk fra andre land, Norge er heller ikke et perfekt land

Det er vel ingen her som har dømt folk fra andre land?? Det er nordmennene som er drittsekker, ofte gamle griser som gifter seg med unge thaidamer. Mange av kvinnene blir mishandlet på det groveste av sine norske menn, og de jobber mye og for svært dårlig betaling (i tillegg til alt husarbeidet). Det største problemet er nok likevel nordmennenes mishandling av thaikvinner i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tobbelusen
Vet du hva...å ha hus og fast jobb er det veldig mange som har i dag. Er du redd for å opplyse om det fordi du tror damer velger deg pga dette?

Det er faktisk ikke noe spesielt.

Jepp, norske kvinner stiller krav om hva de vil ha av en mann og i et forhold. Det er ikke rart i det hele tatt...gjør ikke du det? Mange kvinner er mer selvstendige nå enn før og har fast jobb og hus selv, og da nøyer de seg ikke med lite. De vil ha en mann med noe å tilby. Og da mener jeg ikke materielle goder, men noe mellom ørene, og verdier og moral. Får de ikke det, klarer de seg like godt uten.

En ting til, en kvinne er ikke noe du kan anskaffe deg, som en sofa eller en oppvaskmaskin. En kvinne er en person som ikke føler kjærlighet for deg selv om du har betalt for det, eller ser det som en anskaffelse.

Hun bør helst kunne føle kjærlighet pga dine egenskaper, ikke fordi du er bedre stilt økonomisk enn henne.

Synes det er flott jeg at du tenker selvstendig. Svaret jeg vil fremme til er at jenter, kvinner av den norske etniske rase ikke kan forvente at jeg som person skal opplyse at jeg har en lederstilling innenfor en kommunalteknisk avdeling. Bra betalt, høyere utdannelse som sivilingeniør. Et hus, en hytte som jeg har investert og jobbet hardt for å få til. En splitter ny bil også. Så du mener at jeg skal opplyse hva jeg kan tilby? Hallo... jeg søker ikke damer som leter etter slike materielle verdier. Det bør enhver norsk kvinne forstå. Mulig derfor jeg ikke har så mye klaff på en eks kontaktside feks hos match, sukker osv.

Poenget er å finne en kvinne jeg kan føle meg helt trygg på, som er jordnær og stabil til å kunne være en verdig ektemake. Jeg leter ikke etter tøydokke Anna eller Teletubbies-kjerring. Jeg leter etter en kvinne som vet hva ordet intimitet er uten at det betyr sex, fordi det er en massiv betegnelse på nærhet, respekt for menneskelivet.

I norge er vi vant til at jenter stiller krav. Det er bra det, men ikke bli for kravstor slik at det er nytteløst å oppnå kontakt med henne. Det beviser bare verre at vi ikke er bra nok og verdig livsledsager. Å se ned på mannfolk av denne grunnen gjør bare situasjonen verre for deres egen del at dere ikke duger som en fremtidens livsledsager. At norske jenter idag har dette ryktet i utland stemmer en del. De utenlandske jentene har skjønt poenget at de norske mennene møter hard motstand på sjekkemarkedet og sderfor ser også en mulighet til å komme dithen, drømmeland vis hun finner den rette.

Kjærlighet er forelskelse. Det er ikke en materiell gode.... dette er ren fakta om mange norske jenter. Dem setter ting hva du har å tilby, av materielle verdier. En forskning som er gjort i USA er at kvinner tenner på menn med penger. Da spiller det liten rolle hvordan du ser ut.... et velkjent tema som er skrevet mye om på nettet. Dette dreier seg også om norske jenter.

Jeg skal ikke generalisere norske kvinner og menn. Men jeg skjønner godt hvorfor flere unge menn i norge anskaffer seg utenlandsk kone. Dem ser det samme som meg... Norske damer gjør seg uattraktive for norske menn. Dette har jeg selv opplevd...

Verden er ikke som å leve i Jul i Skomakergata... det er en virkelighet der du må realisere istedenfor å forkaste muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen her som har dømt folk fra andre land?? Det er nordmennene som er drittsekker, ofte gamle griser som gifter seg med unge thaidamer. Mange av kvinnene blir mishandlet på det groveste av sine norske menn, og de jobber mye og for svært dårlig betaling (i tillegg til alt husarbeidet). Det største problemet er nok likevel nordmennenes mishandling av thaikvinner i Thailand.

Det vet jeg at det er, er desverre ikke alle av dem som er like heldige og disse mennene har jeg ikke ord for. Men de jeg kjenner har det strålende bra etter de kom til Norge og de tar jobber som ikke er bra nok for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott jeg at du tenker selvstendig. Svaret jeg vil fremme til er at jenter, kvinner av den norske etniske rase ikke kan forvente at jeg som person skal opplyse at jeg har en lederstilling innenfor en kommunalteknisk avdeling. Bra betalt, høyere utdannelse som sivilingeniør. Et hus, en hytte som jeg har investert og jobbet hardt for å få til. En splitter ny bil også. Så du mener at jeg skal opplyse hva jeg kan tilby? Hallo... jeg søker ikke damer som leter etter slike materielle verdier. Det bør enhver norsk kvinne forstå. Mulig derfor jeg ikke har så mye klaff på en eks kontaktside feks hos match, sukker osv.

Poenget er å finne en kvinne jeg kan føle meg helt trygg på, som er jordnær og stabil til å kunne være en verdig ektemake. Jeg leter ikke etter tøydokke Anna eller Teletubbies-kjerring. Jeg leter etter en kvinne som vet hva ordet intimitet er uten at det betyr sex, fordi det er en massiv betegnelse på nærhet, respekt for menneskelivet.

I norge er vi vant til at jenter stiller krav. Det er bra det, men ikke bli for kravstor slik at det er nytteløst å oppnå kontakt med henne. Det beviser bare verre at vi ikke er bra nok og verdig livsledsager. Å se ned på mannfolk av denne grunnen gjør bare situasjonen verre for deres egen del at dere ikke duger som en fremtidens livsledsager. At norske jenter idag har dette ryktet i utland stemmer en del. De utenlandske jentene har skjønt poenget at de norske mennene møter hard motstand på sjekkemarkedet og sderfor ser også en mulighet til å komme dithen, drømmeland vis hun finner den rette.

Kjærlighet er forelskelse. Det er ikke en materiell gode.... dette er ren fakta om mange norske jenter. Dem setter ting hva du har å tilby, av materielle verdier. En forskning som er gjort i USA er at kvinner tenner på menn med penger. Da spiller det liten rolle hvordan du ser ut.... et velkjent tema som er skrevet mye om på nettet. Dette dreier seg også om norske jenter.

Jeg skal ikke generalisere norske kvinner og menn. Men jeg skjønner godt hvorfor flere unge menn i norge anskaffer seg utenlandsk kone. Dem ser det samme som meg... Norske damer gjør seg uattraktive for norske menn. Dette har jeg selv opplevd...

Verden er ikke som å leve i Jul i Skomakergata... det er en virkelighet der du må realisere istedenfor å forkaste muligheter.

Og der bommet du totalt på det jeg skrev.

Jeg siterer meg selv:

De vil ha en mann med noe å tilby. Og da mener jeg ikke materielle goder, men noe mellom ørene, og verdier og moral. Får de ikke det, klarer de seg like godt uten.

For veldig mange norske kvinner, deriblant meg selv, er ikke dine materielle verdier interessante, fordi vi har så vi klarer oss selv.

De fleste av oss ser etter indre verdier, og vil finne en mann som matcher oss på de områdene. Vi vil ha menn som vi passer sammen med mentalt og følelsesmessig. Det synes ikke jeg er å være kravstor.

Derimot vil nok thailandske kvinner være opptatt av din inntekt, stilling, hus, hytte, bil osv. De ser da muligheten for et bedre liv i Norge, og da ser de jo på slike ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere venner som har vært i Tailand... alle kommer tilbake å skryter av hvor fint det er der og hvor hyggelig folket er.. hvilket jeg ikke tviler på..

Nå er det flere jeg vet om som har funnet seg dame der nede..

Skjønner de ikke at alle damene der nede er horer..?? De må tjene til livets opphold for seg og familien.

Du kan bare dra dit å plukke deg ut en hvilken som helst jente der nede å hun gjør ALT...

Nå sist var det en som overhodet ikke likte Tailandske damer og ikke var noe klar for noe der nede..

Nå er han kommet tilbake. Bitt av Tailandsbasillen.. Fant nemlig en dame som hadde pupper og lår.. å da var han solgt...

Åneida hun var jo ikke noe hore.. Ennå hun jobba i baren der.. åneida hun hadde jo ikke jobben der så lenge heller.. da sa jeg NÅ må du se å våkne opp!!

Så sa jeg at hvis dere holder kontakten, å du kanskje drar ned om ett halvt år.. da har hun kanskje hatt mange nye kunder på det halve året..

Neida han trodde ikke det.. yeah right...

Jeg tror de mennene som drar dit har ofte ikke hatt så sjans på så mange damer her hjemme.. også menn som kanskje bor øde til... så kommer de ned dit å blir behandla som gud av de fineste av fineste damene.. de masserer, rydder, lager mat å mannen er i sentrum..

JA, det er jo koselig at man vil gifte seg da..

Bare noen tanker dette her..

Beste stedet i verden for horer det. Utrolig billig og de er med på absolutt alt.

I Bangkok står man til knes i villige damer for noen få kroner. Kan man ha det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste stedet i verden for horer det. Utrolig billig og de er med på absolutt alt.

I Bangkok står man til knes i villige damer for noen få kroner. Kan man ha det bedre?

Jeg blir kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste stedet i verden for horer det. Utrolig billig og de er med på absolutt alt.

I Bangkok står man til knes i villige damer for noen få kroner. Kan man ha det bedre?

For en som ikke er så godt vant med damer, er det vel fint. Men det å MÅTTE betale for å få seg damer, er ikke det litt kjipt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en som ikke er så godt vant med damer, er det vel fint. Men det å MÅTTE betale for å få seg damer, er ikke det litt kjipt da?

Ganske greit om man vil slippe å dille dalle med dåkker kvinnfolk,det er faktisk noen som trives helt fint alene,da er det jo ganske greit å kunne kjøpe pussy å ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en som ikke er så godt vant med damer, er det vel fint. Men det å MÅTTE betale for å få seg damer, er ikke det litt kjipt da?

Hvorfor det? Betale må man jo uansett hvordan man ser det. Dessuten er det no limits der nede. Kan ikke sammelnignes med trøtte kjerringer her hjemme.

Hver sin lyst sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske greit om man vil slippe å dille dalle med dåkker kvinnfolk,det er faktisk noen som trives helt fint alene,da er det jo ganske greit å kunne kjøpe pussy å ferdig med det.

Godt sagt!

Sees på Soi Cowboy eller Patpong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Betale må man jo uansett hvordan man ser det. Dessuten er det no limits der nede. Kan ikke sammelnignes med trøtte kjerringer her hjemme.

Hver sin lyst sier nå jeg.

Godt sagt!

Sees på Soi Cowboy eller Patpong :)

Jeg synes det er greit nok at slike menn tar seg en lang flytur og helst holder seg der. Det er slike menn som ser på kvinner som et hull og kun det. De har sikkert ingen søstre,nieser, tanter,mor eller bestemor. Alle kvinner er horer og defor er det greit å kjøpe seg horer.

Slike menn må gjerne fly ut av landet. Synes selvfølgelig synd på de kvinner som må betjene de i asia,men de er vel vandt til det... For det er jo helt innlysende at om slike menn ser på norske kvinner som trøtte kjerringer så ser de på thai kvinner som tilgjengelige, billige hull. For et kompliment.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner er horer

Hvor har du det fra? Det er da bare noen kvinner som er horer. De fleste har helt andre yrker.

Norge har dårlig utvalg, høy pris og i stor grad dårlig kvalitet på damene, mens Thailand og Filippinene har enormt utvalg, ekstremt lav pris og fenomenal kvalitet på damene. Selvsagt reiser vi ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra? Det er da bare noen kvinner som er horer. De fleste har helt andre yrker.

Norge har dårlig utvalg, høy pris og i stor grad dårlig kvalitet på damene, mens Thailand og Filippinene har enormt utvalg, ekstremt lav pris og fenomenal kvalitet på damene. Selvsagt reiser vi ut!

Kommer du til å omtale din egen datter som en slik vare også? En vare av ymse kvalitet,varierende pris og god kvalitet? Eller er det bare andres døttre som er verd å omtale som utvalg,pris og kvalitet?

Igjen,det er flott at menn som deg reiser ut av norge for å få seg et ligg. Men jeg håper for din skyld at du klarer å få deg en dame som er ekstremt billig i drift,med fantastisk kvalitet (hva nå enn det betyr,-eldes de ikke i asia f.eks,får de ikke barn?)

Det vil jo være for dumt å betale noen tusenlapper i flybillett for så å ikke få valuta for pengene. :gjeiper: Du høres jo ut som en mann som fortjener det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...