Gå til innhold

Hva er det med menn og Tailand?


Gjest Gjest_mona_*

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Betale må man jo uansett hvordan man ser det. Dessuten er det no limits der nede. Kan ikke sammenlignes med trøtte kjerringer her hjemme.

Hver sin lyst sier nå jeg.

Både du og gjesten før det referte innlegget legger for dagen et skremmende kvinnesyn. Dere ser på kvinner som en handelsvare som kan brukes til egen, egoistisk forlystelse. Det virker som dere synes det er positivt at kvinnene ikke stiller noen krav til mennene de skal være sammen med, så dere kan få gjøre hva dere vil med dem.

Skam dere!!!

Når den nye horelunderiloven åker dere heldigvis rett inn, så sant politiet velger å gjøre sin plikt, nemlig å håndheve loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jo være for dumt å betale noen tusenlapper i flybillett for så å ikke få valuta for pengene. :gjeiper: Du høres jo ut som en mann som fortjener det beste.

Man får alltid full valuta for pengene i Bangkok! Jeg kjenner ingen som noensinne har vært misfornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjimpansen

Gjør dere fortjent til å være en livsledsager / partner kvinner. Bli mere frigjorte og søk menn i større grad enn det dere gjør. Vis dere har sett hvordan menn opplever sjekkemarkedet i Norge hadde du fått deg en bakoversveis. Vet dere egentlig at det er komplett umulig å komme inonktakt med norske kvinner?

Jeg føler meg verdiløs ovenfor norske damer. Dermed reiste jeg til Latvia og hentet min koe der. Vi har nå vært gift i 8 år og har to unger. Aldri før har jeg vært så lykkelig i mitt liv når jeg traff henne. Hun er mere verdt enn de norske damene til sammen fordi hun verdsetter menn i en større grad enn de norske.

Jeg har ment det lenge. Norske damer er flinke til en ting. Å gi blaffen i norske menn. Det er alltfor mange menn som går alene og føler seg lite verdt. Dem får ikke oppmerksomhet og ingen viser stort sett interesse for de. Uansett hvor mye dem prøver å komme ikontakt med en norsk kvinne så oppnår dem ingen kontakt.

Dette resulterer faktisk til mye emigrasjon av utenlandske kvinner. For de norske gutta er dette blitt et supermarked der de virkelig får oppmerksomhet og blir verdsatt.

Kom ikke å si her at slike utenlandske damer gifter seg pga penger, høyere velstand pga dette landet. For fakta er at slike damer ikke gifter seg i det materielle men i kjærlighet. Dem gifter seg ikke fordi man er en nordmann. Men at de finner sin kjærlighet.

På tide å vokne opp og innse realiteten å bli mere våken og søkelysten. Uten dette mister dere bakkekontakten med dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør dere fortjent til å være en livsledsager / partner kvinner. Bli mere frigjorte og søk menn i større grad enn det dere gjør. Vis dere har sett hvordan menn opplever sjekkemarkedet i Norge hadde du fått deg en bakoversveis. Vet dere egentlig at det er komplett umulig å komme inonktakt med norske kvinner?

Jeg føler meg verdiløs ovenfor norske damer. Dermed reiste jeg til Latvia og hentet min koe der. Vi har nå vært gift i 8 år og har to unger. Aldri før har jeg vært så lykkelig i mitt liv når jeg traff henne. Hun er mere verdt enn de norske damene til sammen fordi hun verdsetter menn i en større grad enn de norske.

Jeg har ment det lenge. Norske damer er flinke til en ting. Å gi blaffen i norske menn. Det er alltfor mange menn som går alene og føler seg lite verdt. Dem får ikke oppmerksomhet og ingen viser stort sett interesse for de. Uansett hvor mye dem prøver å komme ikontakt med en norsk kvinne så oppnår dem ingen kontakt.

Dette resulterer faktisk til mye emigrasjon av utenlandske kvinner. For de norske gutta er dette blitt et supermarked der de virkelig får oppmerksomhet og blir verdsatt.

Kom ikke å si her at slike utenlandske damer gifter seg pga penger, høyere velstand pga dette landet. For fakta er at slike damer ikke gifter seg i det materielle men i kjærlighet. Dem gifter seg ikke fordi man er en nordmann. Men at de finner sin kjærlighet.

På tide å vokne opp og innse realiteten å bli mere våken og søkelysten. Uten dette mister dere bakkekontakten med dere selv.

Ja ja, det er mange måter å se ting på....

Norge er vel et av de landene i verden hvor det er lettest å komme i kontakt med damer, i og med at damene faktisk er ute og kontaktsøkende, og heller ikke blir passet på av brødre, fedre og slekt.

I mange andre land har nok mennene noe å klage på sånn sett, men ikke i Norge. At kvinner ikke velger akkurat de mennene som føler seg forbigått, er en helt annen sak.

Biologien er jo også sånn at damer velger de "sterkeste", derfor vil mange menn ikke bli valgt, eller være førstevalget.

I Russland er det underskudd på menn, og det er utbredt misbruk av alkohol blandt mange av mennene. Klart en edru nordmann kan være mer fristende enn en russer som har mange å velge i, og som bruker pengene til fyll. I Russland er det nok mennene som velger, og damene som derfor må finne andre markeder, noe de også gjør. Om man gifter seg med nordmannen av kjærlighet, eller om det er utsikten til et bedre liv, er vel kanskje mer variert i Russland. Mange kvinner har god utdannelse, men det er visst ikke så lett å få jobb med god inntekt.

I Thailand, derimot, kan jeg ikke tro at de fleste velger sin nordmann pga kjærlighet. Der er nok motivene i langt større grad utsikter til et bedre liv. Så er mannen billetten til det. Så jo, jeg tor nok fattige thailandske damer gifter seg pga penger og dette landets velstand.

Se bare på aldersforskjellen mellom mange thailandske damer og norske menn. Her om dagen så jeg et par på tv, hvor det var 40 års aldersforskjell. Jeg kan ikke tro at thailandske damer er SÅ glad i eldre, norske menn som det kan se ut til.

Før jeg blir høvlet over her, må jeg ta med at også utenlandske menn gifter seg med norske kvinner for å få et bedre liv. Marokkanske og tyrkiske menn spesielt. Det er jo nettopp oppdaget mer enn 100 proforma-ekteskap mellom norske damer og tyrkiske menn. Thailandsk-norske ekteskap har visst UDI ikke sett så nøye på, men det kommer vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis menn kun er på jakt etter sex og horer på Thailand-turen sin så kan de fort få seg en overraskelse (har jeg hørt). Det finnes visst mange menn i kvinneklær der...

Men i slike tilfeller blir da i hvertfall ingen kvinner misbrukt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår norske menn veldig godt hvorfor dem finner seg en dame. Norske jenter stiller krav om de skal ha forhold. Det er snakk om penger, utdannelse og ikke minst et lukurativt liv i en ekslusivt hus. Det er ikke så lett å oppnå kontakt med en norsk kvinne. Hun er for kravstor. Det går ikke så mye på utseendet på en mann. Men hva han har med seg inn i forholdet.

Jeg er en ungkar på 34 år. Aldri hatt forhold og jeg har søkt på kontaktsider for å løse problemet. Jeg blir bare forkastet og ikke bra nok. Dette var verst fra jeg var 24 til 32 år. Det er blitt litt lettere med årene fordi alder teller en del på sjekkemarkedet.

Jeg er av den grunn uten total erfaring. Men jeg har både hus, fast jobb og mange venner. Jeg går ikke rundt og opplyser hva jeg har fordi jeg mener dama må oppdage meg også uten å vite på forhånd hva jeg har. Fordi jeg søker ekte, trofast og god kjærlighet i en kvinne. Men jeg er en av mange som opplever å ikke kunne få så mye.

Av denne grunn så har jeg de siste året vurdert tanken frem og tilbake. Skaffe meg en kvinne fra Russland, de baltiske stater, ukraina eller ifra Asia. Jeg velger og tror det enkleste og beste er asiatiker-dame.

Det er vel det som passer meg best med den kulturen. Russerdamer er ikke så enkle å kapre de heller. De er for lik de norske jentene....

Jeg synes det er en bra ting at norske jenter er kravstore. De vet hva de vil ha og nøyer seg ikke med noe dårligere. Har du lyst på fiskegrateng med bein i eller biff med fløtegratinerte poteter? Svaret sier seg vel selv. Hva med menn da? Tenker de ikke på hva de får med seg inn i forholdet de da? Jo, men meningene rundt dette varierer kanskje fra menn til kvinner. Kvinner har jo faktisk blitt det sterkeste kjønnet, å det er vel ikke alle mennene vant til enda ;)

Tror vel at vi skal gå hjemme å lage middag å vaske for dere? Haha.

Når du som er 34 år er uten erfaringer tror jeg at det er mere i det. Hva er det med deg da? Så stygg?? De pene velger de pene og får barn, mens de stygge ikke vil ha hverandre fordi de er stygge å da blir det ikke barn. Da blir jo mesteparten av befolkningen tilslutt bare pene, å der sitter da du... heeeelt alene.... nei hoff. Da er nok den beste muligheten å kjøpe seg en thaidame ja.

Damen må oppdage deg? og ikke hva du har sier du? Men er ikke det du har en del av deg da? Hvordan blir du kjent med en dame uten å fortelle hva du har? ja da er det neimen ikke rart at du er uten erfaringer. Det du har og det du gjør/har gjort, forteller jo mye om deg som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med av Norske menn bør heve kravene sine. De har ikke Norske menn vært så flinke til. Min Russiske kone bemerker ofte at hun syntes at mannfolkene ser bedre ut en partnerne sine. Det er veldig rart for henne at det er sånn her. Jeg vet ikke jeg, men hvor mange menn går rundt med kjæresten sin og er virkelig stolte av hvordan hun ser ut/tar seg ut. (men det betyr kanskje ikke noe?) Tror vel ikke at de kan få noe bedre. Hvor mange menn drømmer ikke om å ha et ”råskinn” av ei dame som alle ser på. Og at hun i tillegg er intelligent og et godt menneske. Janteloven sier oss at slik finnes ikke, vakre damer er det noe galt med. Og jeg kan være enig. HER I NORGE. (men selvfølgelig ikke alle) Er du pen her så kan du droppe mye (hjernetrim) fordi utseendet hjelper deg frem. Men for eksempel i Russland så holder ikke det. Du må stå på og tilegne deg alle mulige egenskaper og kunnskap for å ha en sjanse. Jeg er nok enig med innlegget over som det sies at Norske damer er vanskelige å komme i kontakt med. I utlandet er man som Nordmann veldig interessant. Og det er på grunn av langt fler grunner en at vi kommer fra et velstående land. Siden jeg nå har Russisk kone har jeg jo nødvendigvis vært mye i Russland og plasser der Russere ferdes (ferie). Og hver gang har jeg blitt kontaktet av attraktive Russiske damer. Og NEI de kan ikke se at jeg er fra Norge(utlandet) For de tar kontakt på Russisk. Og det er ikke lavstatus damer. De er vakre, intelligente, utdannede og velkledde damer. Her er situasjonen veldig annerledes. På et typisk utested er det nok av damer som har kledd seg i klær som er litt for små slik at flesket tyter over kanten. I tillegg har det blitt noen øl for mye og da dabber interessen fort. (Slike menn har vi jo her også så jeg sier ikke dette som et hån mot kvinner). Men jeg syntes slike damer er overrepresentert der det forventes at man kan møte noen. Kanskje alle de ordentlige damene er gifte allerede?? Og jeg har vært i et trekantdrama før og det anbefales IKKE. For min del trang jeg kun å møte en Russisk dame. Kun en. Men jeg kommuniserte med veldig mange og jeg fikk et generelt inntrykk av at de var smarte og seriøse.

Selvfølgelig var jeg borti falske profiler som var ute etter penger, men dette er ikke kvinner men menn som bruker damebilder og en oppskrift for å få penger.

Til både menn og kvinner kan jeg si: Skru kravene og forventningene opp. Se gjerne utenfor din egen bygd/by/land for evt partner. Da vil både Norske menn og kvinner få seg hver sin overraskelse.))))

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner de ikke at alle damene der nede er horer..?? De må tjene til livets opphold for seg og familien.

Vi skjønner i alle fall hva slags person du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver mann som reiser alene (eller med andre menn) til Thailand, må mistenkes for slik kriminell adferd.

Jeg tror vi like godt kan slå fast at enhver mann som ser på ei dame, bare MÅ mistenkes for å være en seksualforbryter. Vi kan også mistenke at enhver som deltar i denne tråden om Thailand, er kriminell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det menneskesynet som kommer frem i denne tråden er skremmende, kan bare håpe at det meste er skrevet for å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det menneskesynet som kommer frem i denne tråden er skremmende, kan bare håpe at det meste er skrevet for å provosere.

Jeg tror det er en anonym person som utgir seg for flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en anonym person som utgir seg for flere.

Det pleier stort sett å være det med lite oppfinnsomme nick som Ola, Birger, Jan etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle damer er horer er ganske feil ass ;P De er veldig fattige i Thailand. Så noen må nesten selge seg får og tjene penger. Men det er jo ikke så utrolig mange som gjør det. Men forhold til Norge er det mange. Men det bor jo også rundt 65-66 millioner mennesker i Thailand, og rundt 12 millioner i bare Bangkok. Hadde det bodd så mange her, og hvis Norge hadde vært like fattig så hadde det nok også vært flere som solgte seg her også (hvis det hadde vært lov...). Jeg syns du burde ta deg en tur ned til Thailand. Er utrolig fint og varmt der. Og er så mange hyggelig mennesker. Thailand blir jo også kalt får smiletsland.

Det ser jo nesten ut som om kjæresten din har slått opp med deg eller no, og blitt sammen med en fra Thailand. I og med at du sier at alt er så dårlig der osv... Du burde dra ned ditt og se hvordan det er der, før du skal si så mye dritt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At alle damer er horer er ganske feil ass ;P De er veldig fattige i Thailand. Så noen må nesten selge seg får og tjene penger. Men det er jo ikke så utrolig mange som gjør det. Men forhold til Norge er det mange. Men det bor jo også rundt 65-66 millioner mennesker i Thailand, og rundt 12 millioner i bare Bangkok. Hadde det bodd så mange her, og hvis Norge hadde vært like fattig så hadde det nok også vært flere som solgte seg her også (hvis det hadde vært lov...). Jeg syns du burde ta deg en tur ned til Thailand. Er utrolig fint og varmt der. Og er så mange hyggelig mennesker. Thailand blir jo også kalt får smiletsland.

Det ser jo nesten ut som om kjæresten din har slått opp med deg eller no, og blitt sammen med en fra Thailand. I og med at du sier at alt er så dårlig der osv... Du burde dra ned ditt og se hvordan det er der, før du skal si så mye dritt om det.

Hvem er det du prøver å si noe til nå?

Her er det jo opptil flere med samme mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tro at thailandske damer er SÅ glad i eldre, norske menn som det kan se ut til.

Vel, faktisk så er det slik at de fleste thailandske damer er på utkikk etter eldre menn. Dette fordi de som regel er mer stabile i forhold til bla. økonomi og familieliv. Eldre menn har en modenhet og en annen innstilling til livet som tiltaler mange thailandske damer.

For ordens skyld er jeg selv gift med en fantastisk flott thaidame som jeg traff på ferie for seks år siden. Aldersforskjellen mellom oss er 9 år, og hun er heller ingen fattig jente som drømmer om et liv i vesten. Vi deler på å bo i Norge og Thailand sammen med vår datter på 2 år, og vi kunne aldri i livet tenke oss å bosette oss permanent i Norge. Ene og alene pga. fordomsfulle nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det du prøver å si noe til nå?

Her er det jo opptil flere med samme mening.

Til hun som skrev innlegget... ;P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, faktisk så er det slik at de fleste thailandske damer er på utkikk etter eldre menn. Dette fordi de som regel er mer stabile i forhold til bla. økonomi og familieliv. Eldre menn har en modenhet og en annen innstilling til livet som tiltaler mange thailandske damer.

For ordens skyld er jeg selv gift med en fantastisk flott thaidame som jeg traff på ferie for seks år siden. Aldersforskjellen mellom oss er 9 år, og hun er heller ingen fattig jente som drømmer om et liv i vesten. Vi deler på å bo i Norge og Thailand sammen med vår datter på 2 år, og vi kunne aldri i livet tenke oss å bosette oss permanent i Norge. Ene og alene pga. fordomsfulle nordmenn.

Det er såklart mange forskjellige situasjoner, og mange finner jo ekte kjærlighet hos hverandre på tvers av landegrenser og kulturer. 9 års alderforskjell er ikke mye. Det er når det blir 20-30 års forskjell at jeg tenker mitt om at thailandske damer kanskje setter penger og sikkerhet høyere enn kjærlighet.

Kanskje jeg har fordommer, men jeg tror ikke at thailandske damer foretrekker en gammel mann framfor en ung hvis alt annet er likt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn som sliter med å få seg norske kjærester får heller fortsette å slite. Det er gode grunner for at dere blir selektert vekk. At dere reiser til andre land og oppsøker vanskeligstilte kvinner og mot alle odds oppnår ekteskap utelukkende pga. tilhørighet til rike norge, er en uting for den videre evolusjonen. Og alt fjaset om at norske kvinner har skyld i at norske b-vare-menn skaffer seg postordebruder: det er tegn på sviktende intelligens og empati å forvente at partneren ens skal underordne seg og la være ta opp ting som plager en. Kravstore kvinner er altså kvinner som forventer likestilling og som ikke er redd for å si ifra når de opplever mangel på likestilling? Det er kun menn med lav IQ og EQ som tar avstand fra likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn som sliter med å få seg norske kjærester får heller fortsette å slite. Det er gode grunner for at dere blir selektert vekk. At dere reiser til andre land og oppsøker vanskeligstilte kvinner og mot alle odds oppnår ekteskap utelukkende pga. tilhørighet til rike norge, er en uting for den videre evolusjonen. Og alt fjaset om at norske kvinner har skyld i at norske b-vare-menn skaffer seg postordebruder: det er tegn på sviktende intelligens og empati å forvente at partneren ens skal underordne seg og la være ta opp ting som plager en. Kravstore kvinner er altså kvinner som forventer likestilling og som ikke er redd for å si ifra når de opplever mangel på likestilling? Det er kun menn med lav IQ og EQ som tar avstand fra likestilling.

Det er vel også noe som hetes på fint norsk for kvinner....

Å senke ned kravene på drømmefronten og la oppriktighet bli virkelighet. For saken er enkel at kvinner er forventningsfulle til norske menn. Kvinner kan aldri forlange å få en mann med en akademisk utdannelse. Men det er slik de fleste norske kvinner er og slik har det vært i mange år. Hvem gidder gjøre noe for å få seg ei dame når hun har slike tanker om menn? Penger, hvilken type jobb du har og ikke minst hvor mye du tjener. Slik sjekker man ikke en mann med.

Men slik er kvinner blitt og det fører til at flere søker utenfor landegrensene. Dette provoserer jævlig mange kvinner. Men takk seg selv for det i stedet å angripe den norske mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når det blir 20-30 års forskjell at jeg tenker mitt om at thailandske damer kanskje setter penger og sikkerhet høyere enn kjærlighet.

Men er det galt? Er det feil om thailandske damer har andre preferanser enn norske damer? Eller er bare slik vi oppdratt til å tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...