Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:vinke:

Har ikkje fått med meg at du har egen dagbok eg! Gratulerer med det foreståande bryllupet!!

Eg trur no at det på nokre områder er ein fordel å ikkje ha altfor store fordeler eg... Ein stroppeløs kjole til meg ville blitt heilt feil for å sei det mildt ;)

Ja, stroppeløs blir kanskje "feil" både til små og store?? Ikke tenkt på det jeg... Den som var litt mer gjennomsnittlig... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til bryllupsdagbøkene og gratulerer med forestått bryllup :-D Morsomt hvis dere gifter dere 23. mai, det er bryllupsdagen til foreldrene mine :)

Skrevet

Forresten ikke hørt noe fra onkel-prest enda.... :tristbla: Håper han ringer i løpet av helgen i hvert fall!!

Jeg skal forresten til England i morgen, på helgetur med Mannen!! Det blir gøy!! Lover å shoppe mye mer enn nødvendig!!!! :shoppe:

Skrevet
Velkommen til bryllupsdagbøkene og gratulerer med forestått bryllup :-D Morsomt hvis dere gifter dere 23. mai, det er bryllupsdagen til foreldrene mine :)

Tusen takk!! Og gratulerer til deg og!! Ser dere skal gifte dere i juni 2009 - dere burde jo tatt 23. mai selv vet du, og fulgt i dine foreldres fotspor!! ;)

For meg spiller det egentlig ikke så stor rolle hvilken dag det blir - jeg vil bare ha en dato snart, så det går an å begynne planleggingen for alvor!!! :filer:

Skrevet
Tusen takk!! Og gratulerer til deg og!! Ser dere skal gifte dere i juni 2009 - dere burde jo tatt 23. mai selv vet du, og fulgt i dine foreldres fotspor!! ;)

For meg spiller det egentlig ikke så stor rolle hvilken dag det blir - jeg vil bare ha en dato snart, så det går an å begynne planleggingen for alvor!!! :filer:

Ja, vi burde vel kanskje det... vet mange velger en spesiell dato, som årsdag for å bli sammen og sånt, men ettersom jeg er student er ikke mai ideelt pga eksamenslesing... så da blir det slutten av juni... ca 2 uker etter eksamen og forhåpentligvis før folk reiser på ferie ;)

Skjønner godt du vil sette en dato og komme i gang med planleggingen, jeg var helt vill i begynnelsen ;) Kan fort drømme meg vekk på nettet noen timer nå også, men i begynnelsen var det jo helt altoppslukende ;)

Skrevet
Ja, vi burde vel kanskje det... vet mange velger en spesiell dato, som årsdag for å bli sammen og sånt, men ettersom jeg er student er ikke mai ideelt pga eksamenslesing... så da blir det slutten av juni... ca 2 uker etter eksamen og forhåpentligvis før folk reiser på ferie ;)

Skjønner godt du vil sette en dato og komme i gang med planleggingen, jeg var helt vill i begynnelsen ;) Kan fort drømme meg vekk på nettet noen timer nå også, men i begynnelsen var det jo helt altoppslukende ;)

Aha, ja det skjønner jeg godt. Var ferdig med studiene for bare et år siden selv, så vet hvordan det er i mai!! :)

Skrevet

Flink du er som fikk ringt og greier :) alt som er gjort er bra :juhu:

Kjolene var nydelige, syns nr 3 og 4 var de fineste :) er så glad jeg er ferdig med kjolevalget, det var vanskelig når det er så mange å velge mellom..

Når det gjelder å ha små pupper så kan du ta det med ro. Det kan de hjelpe deg med på salongen ved å sørge for at undertøyet løfter litt. Eller så kan de legge inn innlegg i kjolen, det er mange måter å løse det på :jepp: En venninne av meg hadde samme problemet og fikk lagt inn innlegg i kjolen og det funket helt supert :jepp:

Skrevet

Som bryllupsgave fra meg kan du få låne mine pupper :jepp:

Skrevet

Flink du er som fikk ringt og greier :) alt som er gjort er bra :juhu:

Kjolene var nydelige, syns nr 3 og 4 var de fineste :) er så glad jeg er ferdig med kjolevalget, det var vanskelig når det er så mange å velge mellom..

Når det gjelder å ha små pupper så kan du ta det med ro. Det kan de hjelpe deg med på salongen ved å sørge for at undertøyet løfter litt. Eller så kan de legge inn innlegg i kjolen, det er mange måter å løse det på :jepp: En venninne av meg hadde samme problemet og fikk lagt inn innlegg i kjolen og det funket helt supert :jepp:

Jada, jeg fikk til slutt ringt (hjalp med alt maset fra dere jentene her.. :) ) Men jeg har fortsatt ikke kommet noe nærmere en avklaring da, siden han ikke ringer opp igjen!!!! :fy_fy::kjefte:

Kan jeg mase syns dere?? :klø: :klø:

Puppe-"problemet" regner jeg med løser seg. Setter min lit til innlegg og kjole med godt snitt! :):sexy: tihi...

Skrevet
Som bryllupsgave fra meg kan du få låne mine pupper :jepp:

Haha, ja tuuusen takk!! Får håpe det er en dag du ikke trenger dem selv da!! :lol:

Skrevet

Se, jeg har fått meg nedteller! (Tar sjansen på at bryllupet blir 23. mai, selv om jeg jo strengt tatt ikke har fått endelig bekreftelsepå det enda...) :bryllup:

Skrevet

Stakkar kjære Mannen min.. I går tror jeg han syns jeg var litt tullete.. Jeg fikk bare plutselig så veldig lyst på en baby, og syns disse bryllups-planene går så sakte!! Vi har tenkt på dette med barn en stund, og merker jeg har mer og mer lyst. Men jeg er litt gammeldags, og ønsker å være gift før jeg får barn. (ønsker også å ikke være gravid i bryllupet, slik at jeg kan være med og skåle! :) ) Så da spurte jeg Mannen om ikke vi kan pushe bryllupet frem, til november kanskje, siden jeg tenker det er større sjans for å finne lokale etc da, enn i sommermånedene.. Men han ville ikke det! Vil jo egentlig ikke det selv heller, men syns det var en god idé der og da. Fordi da kan vi sette i gang med barnelaging litt tidligere! Hihi...

Huff, crazy lady...

Skrevet

:fnise: Skjønner deg godt jeg. Jeg kan være sånn selv til tider. Vil skynde meg med det som er gøy! Men det kan ofte være greit å bruke litt god tid, for da kan man nyte ting lengre :smile:

:juhu: Hurra for nedtelling :juhu:

Skrevet

Om det er noe trøst så er vi flere crazy ladies av det verpesjuke slaget :skratte:

Skrevet
Om det er noe trøst så er vi flere crazy ladies av det verpesjuke slaget :skratte:

Signerer på dette, verpesjuk :skratte::babysmokk::babysmokk: men får vel vente til etter bryllupet :sukk:

Skrevet

Signerer på dette, verpesjuk :skratte::babysmokk::babysmokk: men får vel vente til etter bryllupet :sukk:

Haha.. godt å høre at det ikke bare er meg!! :skratte:

Skrevet
Haha.. godt å høre at det ikke bare er meg!! :skratte:

du er ikke alene nei... :fnise: får prøve å være tålmodige, selv om det ikke er lett..

Baby får komme når den kommer, prøver å nyte tiden sammen med kjære mens det bare er oss :hjerter_rundt::kline: :rødme: :humpe::sengekos: :love:

:fnise:

Skrevet
du er ikke alene nei... :fnise: får prøve å være tålmodige, selv om det ikke er lett..

Baby får komme når den kommer, prøver å nyte tiden sammen med kjære mens det bare er oss :hjerter_rundt::kline: :rødme: :humpe::sengekos: :love:

:fnise:

Ja vel da... Er jo faktisk veldig koselig å bare være kjærester også. Og kunne reise på spontan-helgetur, og sove lenge om morgenen og :humpe: og :sengekos: når vi vil! :rødme:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...