Disco Biscuit Skrevet 18. juni 2009 #3181 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har lyst til å fortelle om en litt søt ting: Husker dere at jeg styra med å kjøpe bikini som det stod Just Married på? Jeg endte jo opp med å kjøpe bokstaver jeg skulle stryke på selv. Det gikk ganske dårlig, tror jeg ikke hadde varmt nok jern, så det sto i alle fall til slutt bare "ust Married" på rompa mi.. Men men.. Uansett - at jeg hadde ordnet med det, det syntes Kjære var så søtt! Han kommenterte det faktisk flere ganger i løpet av turen, hvor gøy han syntes det var! Så det anbefaler jeg alle som skal på bryllupsreise på et sted det er naturlig å ha på bikini å gjøre! Så søtt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juni 2009 #3182 Del Skrevet 18. juni 2009 Næmmen :rødme: Da er det herved notert! Bikini må jeg ha dit jeg skal på bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3183 Del Skrevet 18. juni 2009 Næmmen :rødme: Da er det herved notert! Bikini må jeg ha dit jeg skal på bryllupsreise Hvor er det egentlig? California? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juni 2009 #3184 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvor er det egentlig? California? :klø: Hawaii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. juni 2009 #3185 Del Skrevet 18. juni 2009 Kjempesøtt! :rødme: Når de først var klistret på da, tålte de saltvann? Hvor varmt ble jernet tilslutt, på de bokstavene som faktisk hang på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3186 Del Skrevet 18. juni 2009 Hawaii! Åååå, så gøy! Dit vil jeg ooooog!!!! Da trenger du definitivt bikini ja!! Og blomsterkrans. Men det får du sikkert der. Kjempesøtt! :rødme: Når de først var klistret på da, tålte de saltvann? Hvor varmt ble jernet tilslutt, på de bokstavene som faktisk hang på? Ja, når de først var festet, så satt de som bare det. Merket ikke noe til om de falt mer eller mindre av i saltvann eller klorvann, jeg prøvde begge deler. Jeg måtte sette jernet på tre prikker. Jeg var pysete først, fordi jeg var redd "strassen" skulle smelte, men det gjorde den ikke. Det måtte bli så varmt for at limet skulle aktiveres på et slags vis tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juni 2009 #3187 Del Skrevet 18. juni 2009 Hawaii??? Det er drømmereisen vår jo :dåne: En gang iløpet av livet SKAL vi dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. juni 2009 #3188 Del Skrevet 18. juni 2009 Hawaii??? Det er drømmereisen vår jo :dåne: En gang iløpet av livet SKAL vi dit Vi også! Kjære har allerede bestemt at vi skal begynne å spare til en Hawaiitur når bryllupet er over. Men vi skal ikke spare så hardt som vi gjør nå, bare så det er sagt!! Og cypress; skulle gjerne hatt just married bikini jeg også, men da blir vi vel kverket, enten av katolikkene eller mafiaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. juni 2009 #3189 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hawaii??? Det er drømmereisen vår jo :dåne: En gang iløpet av livet SKAL vi dit Alltid villet dra dit tror det blir herlig! Litt enklere og billigere aa reise dit fra California enn fra Norge blir det jo ogsaa Endret 18. juni 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. juni 2009 #3190 Del Skrevet 19. juni 2009 Jepp det er det Jeg var inne å kikket på Hawaii-reiser eller noe sånt, og billettprisene fra stockholm er jo ikke såååå gærne hvis man ikke kjører på med "sovevogn" på flyet da Men det er jo en laaang reise :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. juni 2009 #3191 Del Skrevet 19. juni 2009 Jepp det er det Jeg var inne å kikket på Hawaii-reiser eller noe sånt, og billettprisene fra stockholm er jo ikke såååå gærne hvis man ikke kjører på med "sovevogn" på flyet da Men det er jo en laaang reise :dåne: Buisness class til Hawaii er nok ikke så billig ned Drømmen er å reise på buisness en gang i livet, helst på andres regning Tipper at reisen fra Norge tar 24 timer...vi kommer ned i 6 fra California Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3192 Del Skrevet 19. juni 2009 Å, det er lenge!! Syns det var langt til Thailand, jeg, men det er jo bare blåbær i forhold... Men én dag, da skal jeg også til Hawaii!! ***** Snart helg nå!!! Det skal bli deilig!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. juni 2009 #3193 Del Skrevet 19. juni 2009 God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. juni 2009 #3194 Del Skrevet 19. juni 2009 Vi også! Kjære har allerede bestemt at vi skal begynne å spare til en Hawaiitur når bryllupet er over. Men vi skal ikke spare så hardt som vi gjør nå, bare så det er sagt!! Og cypress; skulle gjerne hatt just married bikini jeg også, men da blir vi vel kverket, enten av katolikkene eller mafiaen... Jeg ser for meg at de løper etter deg jeg nå... God helg Cypress!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. juni 2009 #3195 Del Skrevet 19. juni 2009 God helg, cypressnuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. juni 2009 #3196 Del Skrevet 19. juni 2009 :Drømmen er å reise på buisness en gang i livet, helst på andres regning Det har jeg gjort *glise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3197 Del Skrevet 22. juni 2009 Var i begravelse i dag... Det var kjiiipt.... Orker ikke skrive så mye om det nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3198 Del Skrevet 22. juni 2009 I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk den jobben jeg søkte på... Så dagen i dag har vært litt bæsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. juni 2009 #3199 Del Skrevet 22. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. juni 2009 #3200 Del Skrevet 22. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg