Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy-faen-i-helvete, hvis ikke jeg får ny jobb nå snart så sprekker jeg!!!!!!!!!!!!

Ikke vært her ÉN dag en gang før han idioten av en sjef setter tålmodigheten min på alvorlige prøver... Får jeg ikke tilbud om den andre jobben begynner jeg å søke på hver eneste stilling som ligger ute på finn.

:sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i de tankene ja... Sender deg masse :troest: og :klemmer:

Krysser fingrene for at du får tilbud om den andre jobben!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre idag vennen!! :klemmer:

krysser alt jeg har for at du får jobben, de er heldige hvis de får deg :Nikke: så de bør ansette deg på flekken! :Nikke:

håååper du får en fin dag og at det går bedre!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette har vært en deprimerende dagbok i det siste! Det beklager jeg altså.. Men regner med at dere alle skjønner det, og ikke slutter å lese her allikevel! Det går litt opp og ned med meg, akkurat i dag føles det helt greit. :) Har masse å gjøre på jobb i dag, så jeg får vel komme meg ut av KG.. :fnise:

Ha en fin dag alle sammen!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en kjempefin dag vennen :klemmer:

Og husk; her kan du få utløp for alle tanker, vi er her for deg vet du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være lei seg vet du :klemmer: Og vi er her for å lytte å komme med gode ord og tanker til deg :Nikke:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet jo at det ikke bare er solskinnsdager i et liv, så det skal du ikke tenke på! Bare godt å ha en dagbok man kan skrive hva man vil i!

Håper du får jobben! Mulig du har skrevet det et sted, men vet du når du får vite noe?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle få beskjed "i løpet av denne uka".. Hva nå det betyr.... Utålmodig...!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har lov å være lei seg og klage i blant, slutter nok ikke å lese her av den grunn ;) Så bare ta det med ro :)

Lykke til i forhold til jobben, skjønner du er utålmodig! Håper du får svar snart, og at det er positivt! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om dette er en bryllupsdagbok, så betyr ikke det at livet bare består av bryllup (hvor enn fortryllende det hadde vært å gå rundt i brudekjole hver helg ;)). Vi er med på både oppturer og nedturer :troest: Får håpe det kommer en opptur i form av ny jobb snart! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for både ny jobb og litt bedre tider, men uansett har du lov til å bruke kg til å få ut både hyggelige og triste ting, frustrasjon og glede, det er jo litt det som er meningen og :)

God sommer Cypress, håper jeg får kg tilgang mens jeg jobber i Stockholm, men hvis jeg ikke får det så ville jeg ønske deg en god sommer nå :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer Cypress, håper jeg får kg tilgang mens jeg jobber i Stockholm, men hvis jeg ikke får det så ville jeg ønske deg en god sommer nå :)

:klem:

Ha en kjempefin sommer du og!!! Flaut at jeg ikke har vært innom boken din før i går, men... :flau: Håper du får en super tid i Stockholm!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å fortelle om en litt søt ting:

Husker dere at jeg styra med å kjøpe bikini som det stod Just Married på? Jeg endte jo opp med å kjøpe bokstaver jeg skulle stryke på selv. Det gikk ganske dårlig, tror jeg ikke hadde varmt nok jern, så det sto i alle fall til slutt bare "ust Married" på rompa mi.. Men men.. Uansett - at jeg hadde ordnet med det, det syntes Kjære var så søtt! Han kommenterte det faktisk flere ganger i løpet av turen, hvor gøy han syntes det var! Så det anbefaler jeg alle som skal på bryllupsreise på et sted det er naturlig å ha på bikini å gjøre! :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...