Gjest Neferet Skrevet 21. august 2008 #261 Del Skrevet 21. august 2008 Så frustrerende at nsb skulle ødelegge planene dine!! Var toget innstilt eller? Får bare håpe at bilen ikke får motorstopp eller noe, så alt er mot deg.... Og ikke minst får vi håpe at Kristins brudesalong er verdt alt strevet når du endelig kommer dit! Har hørt mye bra om stedet, så skal krysse fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. august 2008 Forfatter #262 Del Skrevet 21. august 2008 Så frustrerende at nsb skulle ødelegge planene dine!! Var toget innstilt eller? Får bare håpe at bilen ikke får motorstopp eller noe, så alt er mot deg.... Og ikke minst får vi håpe at Kristins brudesalong er verdt alt strevet når du endelig kommer dit! Har hørt mye bra om stedet, så skal krysse fingre og tær! Ikke innstilt, men nesten en time forsinket når det skulle frakte meg fra jobb og inn til Oslo. Hadde planlagt at en venninne skulle hente meg på togstasjonen, og sammen kjøre til Lillestrøm. Men forsinkelsen resulterte i at venninnen min ikke rakk å bli med allikevel, for hun hadde planer senere på kvelden. Og jeg gadd ikke dra alene... Hvis bilen svikter på lørdag gir jeg opp og bestiller fra Kina på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 21. august 2008 #263 Del Skrevet 21. august 2008 Dakar Kjipt med nsb ja.. Håper ikke bilen finner ut at den skal streike på lørdag da (krysse fingrene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #264 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg poster serviett siden her også www.kortbutikken.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. august 2008 #265 Del Skrevet 22. august 2008 Så kjedelig at NSB klusset det til (som de ofte gjør for tiden ) sånn at du ikke fikk prøvd kjoler i går! Jeg er togpendler, og jeg har hatt min del med innstilte tog, forsinkelser osv. (Det skal visstnok bli bedre fra 2012 da. :gjeiper: ) Men lykke til med prøvingen i morgen! Så gøy! Du må holde oss oppdatert. Vise bilder av alle fine kjoler du finner. :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2008 #266 Del Skrevet 22. august 2008 Kjoleprøving :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. august 2008 #267 Del Skrevet 22. august 2008 Lykke til med prøving i morra! :juhu: Gleder meg til å høre om du har funnet drømmekjolen!! :rødme: Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. august 2008 Forfatter #268 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg poster serviett siden her også www.kortbutikken.no TAKK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. august 2008 #269 Del Skrevet 22. august 2008 Hei Hei Innom å titter litt i boka di.. Kjedelig at det skulle krølle seg da du skulle prøve kjoler Krysser fingrene for at du får det til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. august 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 22. august 2008 Dakar Kjipt med nsb ja.. Håper ikke bilen finner ut at den skal streike på lørdag da (krysse fingrene) Den BØR starte, for å si det sånn!!!!! Så kjedelig at NSB klusset det til (som de ofte gjør for tiden ) sånn at du ikke fikk prøvd kjoler i går! Jeg er togpendler, og jeg har hatt min del med innstilte tog, forsinkelser osv. (Det skal visstnok bli bedre fra 2012 da. :gjeiper: ) Men lykke til med prøvingen i morgen! Så gøy! Du må holde oss oppdatert. Vise bilder av alle fine kjoler du finner. :icon_smile: OI!! 2012 ja, men DAAAA så... hehe... Får man lov til å ta bilder i salongen?? I så fall skal dere få se ja!! Kjoleprøving :juhu: :juhu: :juhu: Lykke til med prøving i morra! :juhu: Gleder meg til å høre om du har funnet drømmekjolen!! :rødme: Og god helg! Takk takk!! God helg til deg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. august 2008 Forfatter #271 Del Skrevet 22. august 2008 Hei Hei Innom å titter litt i boka di.. Kjedelig at det skulle krølle seg da du skulle prøve kjoler Krysser fingrene for at du får det til i morgen Hei! Hyggelig med besøk!! I morgen er nok D-dagen!! (eller K-dagen??) Håper jeg... *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjefs-snipa Skrevet 22. august 2008 #272 Del Skrevet 22. august 2008 Titt hei! Gratulerer med ny leser ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 22. august 2008 #273 Del Skrevet 22. august 2008 Vi tok bilder i salongen, men dama var ikke der da Det er jo bare å spørre, kan jo hende det er lov. Oh, forresten, tok bilde i den andre salongen jeg var, og da sa hun ingenting hun som var der.. Så da er det kanskje lov :juhu: Da får vi kanskje se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. august 2008 Forfatter #274 Del Skrevet 24. august 2008 Titt hei! Gratulerer med ny leser ! Hei hei!! Så hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. august 2008 Forfatter #275 Del Skrevet 24. august 2008 Det var visst ikke lov å ta bilder, men vi snek oss til et par allikevel.. De sa det kun var lov etter at man hadde bestemt seg, så man kunne ta med bildet til frisør, blomsterdekoratør etc... Uansett - jeg fant en kjole som var helt EEEEELSK :rødme: , men den kjolen de hadde på salg var alt for stor til meg. Så jeg må uansett bestille den, hvis jeg skal ha den. Og da koster den 14.500,-... Puh... Skal se om jeg finner den brukt, eller kanskje jeg forsøker meg på å bestille fra Kina...? Bildene vi tok selv har jeg ikke fått lastet over på pcen enda, men dere kan jo få se det "offisielle" bildet, fra nettet: http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pronovias08/ Kjolen heter Navel, og ligger ganske langt ned på listen (den er alfabetisk). Hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. august 2008 #276 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg likte den så godt cypress!! Nydelig var den! :-D :-D :juhu: Håper du forresten har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. august 2008 #277 Del Skrevet 24. august 2008 Den var helt fantastisk nydelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2008 Forfatter #278 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Jeg likte den så godt cypress!! Nydelig var den! :-D :-D :juhu: Håper du forresten har hatt en fin helg! Ja, ikke sant den var fiiin?? (Mye finere på meg selvfølgelig enn hun derre gjennomsnittlige modellen... ) Helgen har vært fin ja! Bortsett fra kjoleprøving var jeg en tur på kino og så den Batman-filmen. Holdt på å sovne på slutten... Mest fordi det var så sent, men det var nok ikke helt filmen for meg heller. Endret 26. juni 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2008 Forfatter #279 Del Skrevet 25. august 2008 Den var helt fantastisk nydelig!!!! Jaaaaa...!! Det syns jeg og.... Men 14.500 kr?? Det er mye cash!!! Lurer på å få den sydd i Kina altså.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. august 2008 #280 Del Skrevet 25. august 2008 Fiiiiin kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg