Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Hei

Stikker innom for å gratulere med fastsatt dato.

Godt å ha kirke og hus i boks, da kan man liksom planlegge mere. :)

:klemmer:

Takk takk!! Veldig deilig å ha kirken og lokalet bestemt ja!!! Jippi! Nå gleder jeg meg til å dra og prøve litt kjoler og sånn etter hvert! Det syns jeg liksom er neste steg i prosessen... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, der var jeg på side 11 allerede gitt! Feire litt...:

:danse::danse::danse:

Irriterer meg litt over nedtelleren min, hvorfor er den så teit, og ikke gidder å si hvor mange dager det er til bryllupet??? Noen som kan hjelpe? Har prøvd å legge inn koden på nytt... Evt tips om annen nedteller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Nå sendte jeg akkurat mail til sjefen om jeg kan ta fri de to siste ukene i september. Håper han sier JAAAAA!!! Jeg trenger litt feire nå kjenner jeg... Kjedelige kontoret... blæ...Mr. boss blir nok ikke så glad om han finner ut hvor mye jeg sitter pålogget her, men... tralala... det må han ikke finne ut... :lur:

Og ja, enig 12 dager er ALT for lite!! Vi får glede oss sammen til september!! :-D

Oohh.. Da får vi krysse fingrene for at du får de to ukene da! :-D

:fnise: Nesjda.. Det finner han vel ikke ut :plystre: Kjipt her, ingen data på min jobb, men tror nok ikke at jeg ville fått tid til det uansett :sjenert:

Jess, vi gleder oss vilt!! Det var jo selvsagt litt godt med fri, men alt for LITE...

Vi reiser jo da til varmere strøk muligens i november, men har litt lyst på en uke i september også da.. Skal bare en uke til syden så da har jeg jo enda en uke til overs! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Jøss, der var jeg på side 11 allerede gitt! Feire litt...:

:danse::danse::danse:

Irriterer meg litt over nedtelleren min, hvorfor er den så teit, og ikke gidder å si hvor mange dager det er til bryllupet??? Noen som kan hjelpe? Har prøvd å legge inn koden på nytt... Evt tips om annen nedteller??

:juhu: :juhu: :juhu:

For side 11!! :-D

Syns de fra family.com, hvos det er det det heter.. Den type ticker jeg har :rødme:

Bare trykk på enden av den så kommer du til den siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu:

For side 11!! :-D

Syns de fra family.com, hvos det er det det heter.. Den type ticker jeg har :rødme:

Bare trykk på enden av den så kommer du til den siden :)

Tusen takk! Se, så fin den ble!! :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff... sliter litt nå... På lørdag skal vi nemlig på en bursdagsfest til en venn av min kjære. Denne vennen har beholdt kontakten både med min kjære og hans eks-samboer... Så hun er derfor også invitert til denne festen. Jeg har bare møtt henne én gang før, og da var jeg dessverre litt usjarmerende full... Æsj... :hoho: Husker henne faktisk som en skikkelig grå mus - men allikevel er jeg råstresset for at jeg må "gjøre inntrykk"... Det er så teit! Det ble slutt mellom dem to år før jeg møtte han. Dama har giftet seg med en ny mann og greier, så det er overhodet ikke noen følelser der lenger. Men jeg tenker bare at jeg MÅ se smashing ut da, for at alle skal tenke "Ja, det var lurt at han byttet ut hun gamle slitne dame med hun pene nye"... :lur: Kjære vene... Snakk om å være overfladisk.. Er heldigvis klar over det selv da, at jeg er litt gæærn!! (som om det hjelper...) hehe....

Etter mye frem og tilbake har jeg nå kommet frem til hva jeg skal ha på meg i hvert fall da. Og det blir nok kjempefint! Men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne slutte å fokusere på at hun også kommer til å være der!! Kjenner heldigvis mange andre som skal dit da. Og jeg håper verten er fornuftig nok til å ikke plassere oss rett ved siden av hverandre!

Jaja, det var ikke så bryllupsrelatert, men pytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... sliter litt nå... På lørdag skal vi nemlig på en bursdagsfest til en venn av min kjære. Denne vennen har beholdt kontakten både med min kjære og hans eks-samboer... Så hun er derfor også invitert til denne festen. Jeg har bare møtt henne én gang før, og da var jeg dessverre litt usjarmerende full... Æsj... :hoho: Husker henne faktisk som en skikkelig grå mus - men allikevel er jeg råstresset for at jeg må "gjøre inntrykk"... Det er så teit! Det ble slutt mellom dem to år før jeg møtte han. Dama har giftet seg med en ny mann og greier, så det er overhodet ikke noen følelser der lenger. Men jeg tenker bare at jeg MÅ se smashing ut da, for at alle skal tenke "Ja, det var lurt at han byttet ut hun gamle slitne dame med hun pene nye"... :lur: Kjære vene... Snakk om å være overfladisk.. Er heldigvis klar over det selv da, at jeg er litt gæærn!! (som om det hjelper...) hehe....

Etter mye frem og tilbake har jeg nå kommet frem til hva jeg skal ha på meg i hvert fall da. Og det blir nok kjempefint! Men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne slutte å fokusere på at hun også kommer til å være der!! Kjenner heldigvis mange andre som skal dit da. Og jeg håper verten er fornuftig nok til å ikke plassere oss rett ved siden av hverandre!

Jaja, det var ikke så bryllupsrelatert, men pytt...

:skratte: :skratte:

Jeg kjnner meg nok litt igjen der jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh.. Godt å høre at det ikke bare er meg!! :tommelsmil:

Takk for støtten jenter!!!! Dere er søøøde!!! :klem::kose: Og jeg skal sørge for at jeg ser HEIT ut ja!! :sexy::sexy::sikle::sikle:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Velkommen tilbake fra feire!! :vinke:

Selv har jeg ikke hatt noen feire enda :( , bare sittet inne på det kjipe kontoret i hele sommer... Og vært ganske mye på KG... hehe... Men det blir et par uker i september på meg da!! :hoppe:

Kikker innom en tur jeg - har vært og hilst på tidligere også :vinke:

Må bare si at jeg lider med deg som ikke har hatt ferie. Er i samme situasjon selv og det er noe stusslig å se kollegaer dra på ferie og komme tilbake brune og blide etter 4 uker, mens jeg er like bleik og gusten som midt på vinteren :filer:

Vi skal heldigvis ha to uker i september vi og :hoppe: Skal dere til sydligere strøk?

Ellers moro å lese at planleggingen av bryllupet går fremover! Jammen meg mye å holde styr på gitt! :sjenert:

Er mest interessert i selve bryllupsreisen jeg - og gavene da :ler:

Godt ikke alle er like grådige og overfladisk som meg :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Skjønner deg godt jeg :klemmer:

Her er det litt sånn omvendt - han har den eksen, skamtrent, liten og megaslank...Og så ble han sammen med meg, like liten men med ganske mye mer former enn "hun der" :sukk: Snakk om å få komplekser, vil bare gjemme meg!! Selv om jeg ser at jeg har et penere ansikt og er mye mer sjarmerende enn den surpotta, så kunne jeg drept for den kroppen :slåss: Og vet han synes hun har en flott kropp...Men men, han valgte meg - så noe må jeg ha som ikke hun har :jepp:

Masse lykke til - du kommer til å se helt stunning ut :klem: Og husk - utstråling betyr alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mim!!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for antrekk, inntill jeg ryddet ørlite grann i skapet, og fant en kjole som jeg heeelt hadde glemt... Så nå er jeg i tvil igjen... Hva tror dere er finest:

a. Kremhvit coctailkjole m tynne stropper, trang over brystet, sp litt videre nedover. Knelang, i tykk silke. På føttene et par høye sorte pumps med noe blomstermotiv (veldig fine!!)

b. sort bomullkjole med høy hals og lange ermer med litt pufferm _(høres rart ut, men er kult), helt trang, og stopper et godt stykke opp på låret.. Gule sko med matchende veske.

Burde sikkert prøvd alt og lagt ut bilder, men orker ikke det nå tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...