Gå til innhold

Litt av hvert


Donpedro

Anbefalte innlegg

Jeg støtter deg selvsagt i å bytte. Min er på kamp, Junior er i seng, en husgjest er på hyttetur og den andre husgjesten gjør lite ut av seg (ut over å lage snacksbuffet og å handle uhemmet i matbutikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dalwhinnie
Noen har tatt seg til rette og hivd i seg Godiva-sjokolade som om det var Non-stop. Og det er ikke meg. *grine*

iiik!!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E stor eske Godiva i 2 lag skal ikke pælmes innpå i mangel av Smil. Hver bit må studeres, nytes og spises med omhu. Men ikke alle forstår seg på den kunsten, så over halve esken foravant i et dragsug (aka Mannens munn) i går kveld. Og det er MIN eske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette er rene thrilleren. Godiva som Nonstop. Fy og fy. Jeg har bare spis Smash idag, jeg, for første gang (grunnet inspirasjon fra andre på KG), og til og med den ble spist pent og pyntelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Noen har tatt seg til rette og hivd i seg Godiva-sjokolade som om det var Non-stop. Og det er ikke meg. *grine*

Oj! Er min eneste kommentar.

@Junia: Studerte du hver bit nøye, eller inngikk ikke denslags sjokolade i kategorien nyte-hver-bit-sjokolade?

Lurer på om jeg skal spise litt hovedstadssjokolade? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Er min eneste kommentar.

@Junia: Studerte du hver bit nøye, eller inngikk ikke denslags sjokolade i kategorien nyte-hver-bit-sjokolade?

Lurer på om jeg skal spise litt hovedstadssjokolade? :lur:

Ja tja. Jeg orket ikke hele posen, for å si det sånn, og innkjøpet blir neppe gjentatt. Nyte hver bit vet jeg nå ikke. Snarere var det en få blodsukkeret opp som en løve og ned som en skinnfell-opplevelse. Men kombinasjonen søtt og salt er i prinsippet ikke helt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

Jeg elsker kombinasjonen søtt og salt! Dog har jeg sluttet med perversiteter som å ha peanøtter og sjokoladesaus på vaniljeis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kombinasjonen søtt og salt!

Har du forsøkt Walters Mandler?

Walter er for øvrig faren til en kamerat, så det er litt festlig at han etter mange år på Freia har fått egen sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
Har du forsøkt Walters Mandler?

Walter er for øvrig faren til en kamerat, så det er litt festlig at han etter mange år på Freia har fått egen sjokolade.

Hvor søt er den søte delen? Jeg sliter litt med den klassiske melkesjokoladen, men er jo Smash-fan (dessverre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Har du forsøkt Walters Mandler?

Walter er for øvrig faren til en kamerat, så det er litt festlig at han etter mange år på Freia har fått egen sjokolade.

Nei, bør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor søt er den søte delen?

.

Den er vel omtrent som ordinær melkesjokolade

Nei, bør jeg det?

Tja, hvis du liker salt og søtt er den verdt et forsøk. Er melkeskokolade med hakkede karamelliserte og salte mandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stille og fin morgen i dag. Jeg var jo ute kl 0755 for å leke, må vite, med en turbo som ubetinget synes naboens sandkasses er MYE artigere enn vår. Han løper raskere inn i hagen deres enn vi rekker å bære han ut igjen, og det blir ikke bedre av at jakten er superfestlig med hyl og hvin.

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

Her er det lite som minner om en stille morgen, etter at honningen begynner å gjøre seg gjeldende hos guttene mine. De løper etter hverandre rundt peisen, og lager en del lyd.

Man blir ganske flink til å ignorere bråk etterhvert. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walters mandler er ikke verst. Ellers ble jeg lokket ut i Smash-fristelse i går etter å ha lest for mye Lacuna, det var ganske godt, men ikke så godt at det var verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
Man blir ganske flink til å ignorere bråk etterhvert. :kaffe:

Er det sant? Gjelder det rot? Jeg er nemlig blitt truet med å bli sendt inn på et rotete barnerom for å opparbeide meg økt toleranse mot rot, og bråk er jeg også blitt utsatt for i store mengder av Hyper Fem-og-et-halvt-Åring sammen med Ivrig Lillesøster. Det endte som det måtte gå, i grining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Helen Parr

Eksponeringsmetoden for å bli kvitt angst mot rot har aldri fungert på meg. Og når sant skal sies er jeg av og til eksponert for mye rot.

Det eneste som hjelper er en skikkelig ryddesjau, gjerne med påfølgende vasking. Bråk, derimot. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også selv bestemme hvor mye tilgjengelige ting man ønsker å ha som det kan rotes med.

Selv tåler jeg tildels mye rot, men utrolig nok har jeg det mye mer ryddig hjemme med småbarn enn de fleste jeg kjenner, enda vi hadde flaskebarn. Aner ikke hva det kommer av, men det er altså mulig. Men det blir verre ettersom tiden går for øyeblikket, det merker jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie og ingen planer, det frustrerer meg. Burde gjøre noe nyttig og/eller koselig, men HVA? Irriterer meg om jeg ender opp med å ha kastet bort hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...