Gå til innhold

Litt av hvert


Donpedro

Anbefalte innlegg

Sorry, men ungene spiste opp alle muffinsene i går

Egoistiske møkkaunger!!

(De så da utrolig gode ut, men godt de ble spist opp, jeg har nemlig inntatt over gjennomsnittlig mye kakeaktige ting de siste døgnene. Og da mener jeg OVER gjennomsnittet, ikke bare "et stykke for mye", men sånn ca kake til alle døgnets måltider.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott rosafarge, forresten - bruker du vanlig konditorfarge eller sånn skikkelig amerikafarge? Og hvor kjøper du den, i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Flott rosafarge, forresten - bruker du vanlig konditorfarge eller sånn skikkelig amerikafarge? Og hvor kjøper du den, i tilfelle?

Fant melis tilsatt rosa farge og (svært syntestisk) jorbærsmak på Meny. Tilsatte bare vann, og vips - skikkelig kræsj pink muffins. Det fantes en sjokoladeglasur-variant også, men den prøvde jeg ikke. Så ut som vanlig melispakke med annen dekor/tekst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! :) det finnes mange snedige glasurløsninger. Klippehullijeansenesønnen min på nesten elleve laget kake til skolefest på onsdag, og var veldig stolt over den sevlkjøpte vaniljesmørglasuren fra Betty Crocker, full av mettet fett og e-bøvelskap. Men det så lekkert ut, særlig med de pastellfarvede nonstopene som skulle imponere jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, den jobben jeg hadde best sjanser på innstilte meg som nr 3. Rykk tilbake til start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, den jobben jeg hadde best sjanser på innstilte meg som nr 3. Rykk tilbake til start.

:tristbla: Det var synd! Når slikt skjer, pleier jo folk å si: Jammen, du ble jo i alle fall innstilt (jeg blir alltid nr. 2....). Men det blir det jo hverken jobbskifte eller penger av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie
Æsj, den jobben jeg hadde best sjanser på innstilte meg som nr 3. Rykk tilbake til start.

Så kjedelig. Men kanskje du plustselig seiler opp som mer aktuell på en av de sstillingene du i utgangspunktet ikke trodde du hadde like god sjanse på? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, men heller tvilsomt.

I går møtte jeg mange nye mennesker, og desverre tok jeg uforvarende opp et tema (høflighetsfrase) som gjorde at en av de andre begynte å gråte og måtte gå ut. Da følte jeg meg så utrolig fæl. Temaet er relativt normalt, ikke en het potet, men omstendighetene tatt i betraktning skjønner jeg godt at personen begynte å gråte. Men aldri har jeg vel følt meg så ille til mote før. Nummeret før jeg grein selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Synd, Donpedro, både med jobbsøkingen og munnen som ikke kunne samarbeide.

Ofte hjelper det å begynne å grine selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg mottatt følgende:

-2 topper fra Debenhams, perfekt størrelse (men den røde jeg ønsket meg var desverre utsolgt), denne og denne

-masse nye sokker

-Cinema Paradiso

-Ratatouillle

-Kroppskrem fra L'Occitane

-Mappe med produkter til fjeset fra L'Occitane

-Stor eske med Godiva

Ojojoj!!

Endret av Donpedro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg mottatt følgende:

-2 topper fra Debenhams, perfekt størrelse (men den røde jeg ønsket meg var desverre utsolgt), denne og denne

-masse nye sokker

-Cinema Paradiso

-Ratatouillle

-Kroppskrem fra L'Occitane

-Mappe med produkter til fjeset fra L'Occitane

-Stor eske med Godiva

Ojojoj!!

Din heldige heldiggris!!

(Jeg har fått malingsflekker på hendene, men det er liksom ikke helt det samme...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg mottatt følgende:

-2 topper fra Debenhams, perfekt størrelse (men den røde jeg ønsket meg var desverre utsolgt), denne og denne

Ojojoj!!

Hvordan er størrelsene sammenlignet med norske ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Så bra med perfekt shopping by proxy! :-D

Her går det i shopping på ebay for tida. Har lagt på meg etter utstrakt trøstespising denne våren, noe som merkes på klærne...

:vekt:

Og ettersom jeg hater å kjøpe klær her hjemme pga størrelsen, så blir det ebay. Postmannen flirer og spør om jeg er på kjøret igjen når jeg treffer han. Noe jeg for så vidt kan bekrefte

Endret av Dalwhinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Junior har fått kortermet penskjorte, blå bomullsvest, Byggmester Bob-tskjorte, shorts, sokker, olabukse, beige bukse, pysj og jakke kjøpt hos Det Eneste Fotballagets butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er størrelsene sammenlignet med norske ??

14 = ca 42. Men obs, det jeg (dvs svigerfar) har kjøpt er petite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine klær! Dumt med den toppen som var utsolgt, men de du fikk i stede var ikke dumme de heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har fått drømmejobben (for ham, vel og merke). Jeg er så stolt av ham!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...