Gå til innhold

Litt av hvert


Donpedro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: for drømmejobb til mannen! Jeg håper virkelig du følger i hans fotspor snart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har fått drømmejobben (for ham, vel og merke). Jeg er så stolt av ham!!!!!!!

Gratulerer! :) Og jeg sier som Helen: Håper det dreier seg om en bølge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

OK, her forsøker man å oppdatere seg, men må ta kortversjonen.

(1) Grattis til mannen med drømmejobben. La oss bare håpe han lærer litt ang. å tåle nederlag på hobbyfronten, også. :ball::rulle:

(2) Ellers er jeg ivrig bivåner til knøttekamper (:juhu: Jeg er ikke minst!), men må pent minne Helen Parr om at splitt-og hersk er min, og bare min taktikk. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr
(2) Ellers er jeg ivrig bivåner til knøttekamper (:juhu: Jeg er ikke minst!), men må pent minne Helen Parr om at splitt-og hersk er min, og bare min taktikk. :lur:

Men jeg har jo grunnfag i sosiologi! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er den fødte kverulant. :sjarmor: (Var det positivt, forresten?)

Ja!

*også kverulant + besserwisser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
Ja!

*også kverulant + besserwisser*

Var den siste en beskrivelse av meg eller av deg selv? Av og til har jeg litt vansker med å skille her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Var den siste en beskrivelse av meg eller av deg selv? Av og til har jeg litt vansker med å skille her. :fnise:

Moi, jeg har da selvinnsikt.

Er dere også en og samme person eller er dere danske?

Beklager, utrolig dårlig humor - utslag av utstrakt internettmisbruk og vindrikking på torsdager. *også selvinnsikt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale britisk dokumentar på NRK2 om India, med Sanjeev Bhaskar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie
Mannen min har fått drømmejobben (for ham, vel og merke). Jeg er så stolt av ham!!!!!!!

Så morsomt! Ut fra tidligere beskrivelser, så høres det virkelig ut som Drømmejobben for han. Ønsk lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale britisk dokumentar på NRK2 om India, med Sanjeev Bhaskar.

Oj, til nå i programmet har jeg vært i 3 av byene. Artig. SKAL tilbake en dag. Veldig interessant å ha hans vestlige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg rømmer fra alt og alle neste helg, så hvis du trenger noe fra der du handlet for meg, er det bare å sende liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal sjekke ut! Takk for tilbudet.

Her og nå kunne jeg godt trenge litt rømming selv, i all den grad noen er sure fordi noen overreagerer og er sure. Og jeg er IKKE involvert, men sitter midt oppi det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har tatt seg til rette og hivd i seg Godiva-sjokolade som om det var Non-stop. Og det er ikke meg. *grine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig ser jeg på et utrolig givende program på NRK 3; Underage and engaged. Om forlovede tenåringer i USA. Modent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
For øvrig ser jeg på et utrolig givende program på NRK 3; Underage and engaged. Om forlovede tenåringer i USA. Modent.

Her er det Noen som ser på TV2 Sport 1, og kommenterer bare verre. :forvirret: Kanskje jeg skal skifte kanal? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...