Gå til innhold

Litt av hvert


Donpedro

Anbefalte innlegg

Han må ha blitt utrolig flink til å snakke i det siste?

Utrolig! Sjikkeli snakkesjarmtroll!

Problemet er gjerne at det hender det virker som at de har penger de putter på selv. :roll::ler:

Han høres helt herlig ut!

:ler: En av replikkene i går var -Hva er penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av replikkene i går var -Hva er penger?

Ashera ga ham da en kjapp innføring i kapitalismens system, valutatransaksjoner og historiekken rundt mynter som betalingsmiddel. (Neida, det gjorde hun ikke, nå sitter jeg bare og suller og tuller mens jeg egentlig skal skrive foredrag og nedtegne prosedyrer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ashera ga ham da en kjapp innføring i kapitalismens system, valutatransaksjoner og historiekken rundt mynter som betalingsmiddel. (Neida, det gjorde hun ikke, nå sitter jeg bare og suller og tuller mens jeg egentlig skal skrive foredrag og nedtegne prosedyrer).

:hoho: Du er verdens morsomste DP! :tommelopp:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag var Junior og jeg på tur i et populært område. Vi satt i solen på en benk og spiste bolle, og mange folk gikk forbi. En dame hadde med seg en bitteliten spinkel hund (aner ikke hvilken rase) som svinset rundt. Junior ropte kjempehøyt:

Mamma! Se en apekatt!!!!!

Jeg lo og lo og lo etterpå, men han skjønte ikke hva som var så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var Junior og jeg på tur i et populært område. Vi satt i solen på en benk og spiste bolle, og mange folk gikk forbi. En dame hadde med seg en bitteliten spinkel hund (aner ikke hvilken rase) som svinset rundt. Junior ropte kjempehøyt:

Mamma! Se en apekatt!!!!!

Jeg lo og lo og lo etterpå, men han skjønte ikke hva som var så gøy.

Søte junior! :hjerte: De er så utrolig morsomme når de får så mye språk. Pøbelprinsessen opererte lenge helt uten filter, dvs. at det virket som om hun i veldig stor grad tenkte høyt. Det ga en fint innblikk i hvordan små barn tenker. De er så utrolig smarte og så utrolig herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...