Gå til innhold

Litt av hvert


Donpedro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr

Aner jeg konturene av en knøttekamp her? I motsatt fall skal jeg sørge for så mange splitt og hersk-tendenser ved neste kg-treff at det garantert blir catfight.

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Aner jeg konturene av en knøttekamp her? I motsatt fall skal jeg sørge for så mange splitt og hersk-tendenser ved neste kg-treff at det garantert blir catfight.

:lur:

Tsssk.... Donpedro bør i så fall trene på tjuvstart, for får jeg tak i henne, så setter jeg meg på henne. Med tønne og det hele. Sursild-Donpedro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursild-Donpedro.

Som hevn for disse stygge økenavnene skal jeg gni deg i øynene med sånn pulver man får på fingrene etter å ha spist feks sursild (godteri).

HAH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ildner opp kamphønene!!!

Ikke gi dere, noen av dere. Mere :slåss: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tidligere egget Donpedro til knøttekamp i sportsgrenen Rå latter og avbrytelser inne hos Helen Parr. Men jeg vil helst ikke at noen setter seg på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursild er kjempegodt. :Nikke:

Sure skrikerunger (seigmenn) ligeså!! Kjempegode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Sure skrikerunger (seigmenn) ligeså!! Kjempegode.

Regnet med at de sure skikerungene var din greie. Selv identifiserer jeg meg mer med de yppige, freske og småfete seigdamene. Rullet i sukker, intet mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med at de sure skikerungene var din greie. Selv identifiserer jeg meg mer med de yppige, freske og småfete seigdamene. Rullet i sukker, intet mindre.

Din frekke frøken!! Jeg er også yppig!!! *tramper i gulvet*

Denne reklamen gjør meg i godt humør av flere grunner.

1. Den er ustyrtelig morsom (etter mitt skjønn)!

2. Svenske midtsommerfeiring virker som en fantastisk fest. Skulle gjerne ha opplevd det på ekte en gang. Merkelig nok har vi på en måte bedre muligheter for det enn de fleste andre, men likevel blir det nok ikke noe av. Dumt.

Og ellers, så skulle jeg ønske at jeg var flue på veggen etter jobbintervjuet mitt i dag, og hørt hva de sa om alt jeg slumpet til å rote meg bort i av Temaer Man Ikke Bør Snakke Om På Intervju. :fnise: Tviler på at jobben ble min, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, har du fått ny dagbok du da? :)

Nå ble jeg en smule nysgjerrig på hva du egentlig snakket om på det intervjuet :fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører du sier det :fnise:

Herregud, sånne fok som skal opptre rolig og behersket når andre tramper og smeller med dører er helt umulige å diskutere med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg en smule nysgjerrig på hva du egentlig snakket om på det intervjuet :fnise:.

Jeg avslørte vel kanskje en smule for mye mht hvorfor jeg ønsker å bytte jobb, i tillegg til at jeg tror jeg svarte en del "feil" i forhold til hva de ønsket seg. Den munnen min assa, helt umulig å samarbeide med til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avslørte vel kanskje en smule for mye mht hvorfor jeg ønsker å bytte jobb, i tillegg til at jeg tror jeg svarte en del "feil" i forhold til hva de ønsket seg. Den munnen min assa, helt umulig å samarbeide med til tider.

I så fall var det kanskje ikke den helt rette jobben for deg heller? Det kommer flere sjanser til andre jobber etter det jeg har forstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall var det kanskje ikke den helt rette jobben for deg heller? Det kommer flere sjanser til andre jobber etter det jeg har forstått?

Neida, ingen krise hvis jeg ikke får den. Vet at referansene mine ringes i dag i forbindelse med et annet intervju, så det kan jo bli spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aner jeg konturene av en knøttekamp her? I motsatt fall skal jeg sørge for så mange splitt og hersk-tendenser ved neste kg-treff at det garantert blir catfight.

:lur:

Håhå, gjørmekamp!

:sjenert: Typisk meg å være sist i alle nye dagbøker! Lykke, lykke til med alle intervjuprosesser! Håper du får napp på noe der du får brukt deg selv og ressursene dine, og blir verdsatt slik du fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...