Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plan for dagen:

-På formiddagsbesøk til bestemor&bestefar :)

-Middag hos svigerforeldrene mine som har besøk av de søte små niesene til han godeste

-Sannsynligvis leke gjemsel med småtrolla, veeeldig moro ;)

-Besøke noen venner i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Snakker om tidlig oppe du, som har ferie!! :fnise:

Men kanskje greit å stå opp litt tidlig når du har så mye på plakaten! :jepp:

Kos deg i dag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var egentlig å lese litt pensum før de andre stod opp, men plutselig hadde jeg visst grodd fast på kg og andre fornuftige nettsider.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med deg! Sånne fornuftige nettsider er et must!!! Selv om man har ferie!!! ;)

Du må kose deg kjempemasse! :)

Og jeg er ikke litt misunnelig engang, for at du har noen å leke gjemsel med!!! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke gjemsel i dag, mest sitting på fanget og utallige kileleker... :fnise: Søte små! :Nikke: Ellers har vi fått levert ut en del invitasjoner, og vært på nesten tilsvarende mange besøk/kaffekopper, så det spørs hvordan det blir med nattesøvnen etterpå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er det egentlig påskeharen hopper innom? Hjemme har vi alltid fått påskeegg på 1.påskedag, men etter hva jeg har skjønt får mange besøk av påskeharen på påskeaften... :klø: Jeg liker i grunnen å få det på 1.påskedag jeg, for da skjer det ikke stort annet. I dag er jo butikker og allting åpne... Dessuten er det jo 1.påskedag som er den store "festdagen", helligdagen over alle helligdager.. :vetikke:

Hos foreldrene til han godeste var påskeharen innom på torsdag allerede. La igjen seks egg på forskjellige steder i hagen. Gjett om småtrolla på 5 år var over seg av begeistring da! :ler: De tror fullt og helt på både påskeharen, julenissen og tannfeen. Litt artig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var egentlig å lese litt pensum før de andre stod opp, men plutselig hadde jeg visst grodd fast på kg og andre fornuftige nettsider.. :sjenert:

Kjenner igjen den kan du si....

Forresten, her kommer påskeharen på påskeaften, sånn ut på ettermiddagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, her var det visst stille for tida! Er fremdeles hjemme, så har ikke hatt allverdens tid til å sitte på nettet og surre. Koselig å være litt sosial i den "virkelige" verden når jeg først har sjansen! :fnise:

Nå bærer det snart avsted mot barteby igjen. Håper været er ok der også, for nå er jeg bortskjemt med vår og finvær! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, her var det visst stille for tida! Er fremdeles hjemme, så har ikke hatt allverdens tid til å sitte på nettet og surre. Koselig å være litt sosial i den "virkelige" verden når jeg først har sjansen! :fnise:

Nå bærer det snart avsted mot barteby igjen. Håper været er ok der også, for nå er jeg bortskjemt med vår og finvær! :sol:

Hei hå, Mazilla :)

Godt å høre du har hatt ei fin påske :) Vi har også hatt ei herlig påske! deilig vær og koselig med besøk! nydelig vær i dag, og blir visst enda bedre i morgen :)

når reiser du nordover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiste hjemmefra i går på morgenen, og så hadde vi dagen i går i Oslo. Nå kom vi akkurat tilbake til Barteby etter å ha tatt et umenneskelig tidlig fly. Jeg føler det snart er middagstid, men det er fremdeles bare barne-tv og annet tull på tv, og byen har ikke åpna enda. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, det er så kjedelig å stå opp såå tidlig! Jeg gruer meg til å jobbe på flyplassen i sommer pga. en ting: det å stå opp halv 5! :grine: Ellers er jobben knall altså ;)

Du er kanskje i køya allerede da du! Håper du har hatt en fin lørdag uansett, nå skal jeg hoppe i loppekassen og lese bok! Anbefaler en bok som heter "Øya" av hun Hislop dama, knallbra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da skal jeg ikke klage over å måtte stå opp kl 5 én dag! :fnise: Høres slitsomt ut å stå opp så tidlig hele sommeren! Og ikke minst kjipt å måtte legge seg tidlig.. Bra jobben er bra ellers da! :tommelopp:

Jeg slokna foran tven ganske tidlig i går, kanskje litt over ti..? Føler meg ganske uthvilt nå, og det er deilig! :jepp: Øya har jeg fått anbefalt av flere, så tipper jeg kommer til å lese den en gang! Bør nok vente til jeg er ferdig med eksamen, så om en måneds tid kanskje! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

I dag har jeg vært skikkelig effektiv og fått lest masse! :) I tillegg har vi vært på spinning, puh.. Satte ny makspulsrekord, det var litt gøy! :jepp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fått lest en god del i dag også! Skulle bare mangle siden eksamen nærmer seg, men jeg tar ingenting som en selvfølge når det kommer til meg og pensumlesing.. :sukk: Da han godeste kom fra skolen spiste vi lunsj før vi stakk på trening. I dag var det styrke som stod på programmet. Jeg la på mer belastning på flere av øvelsene, så jeg er godt fornøyd med dagens innsats! :trene: Til fredag skal vi ha ny veiledningstime, så det blir artig å se hva treneren "vår" har å si denne gang. Det blir nok et helv*** kjenner jeg henne rett! Dumme dama presser oss så det gjør mer enn vondt! Men men, det er vel i beste mening! :Nikke: Etter trening stakk vi på kafé, koselig. I løpet av dagen har det plutselig blitt litt vår her! :sol: Tror jeg skal gå meg en tur etterpå når jeg er ferdig med å spise! :Nikke: Har lagd meg en salat som jeg koser meg med nå :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått lest en god del i dag også! Skulle bare mangle siden eksamen nærmer seg, men jeg tar ingenting som en selvfølge når det kommer til meg og pensumlesing.. :sukk: Da han godeste kom fra skolen spiste vi lunsj før vi stakk på trening. I dag var det styrke som stod på programmet. Jeg la på mer belastning på flere av øvelsene, så jeg er godt fornøyd med dagens innsats! :trene: Til fredag skal vi ha ny veiledningstime, så det blir artig å se hva treneren "vår" har å si denne gang. Det blir nok et helv*** kjenner jeg henne rett! Dumme dama presser oss så det gjør mer enn vondt! Men men, det er vel i beste mening! :Nikke: Etter trening stakk vi på kafé, koselig. I løpet av dagen har det plutselig blitt litt vår her! :sol: Tror jeg skal gå meg en tur etterpå når jeg er ferdig med å spise! :Nikke: Har lagd meg en salat som jeg koser meg med nå :spise:

så flinke dere er til å trene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke dere er til å trene!! :)

Uff ja, vi har litt å ta igjen etter en sløv påske! :fnise: Var to turer på treningsstudio mens vi var hjemme, men det er tross alt ikke stort med tanke på at vi var hjemme i to uker.. :sjenert: Men nå er vi tilbake på sporet! :Nikke: I morra skal vi på spinning, fredag er det veiledning, og lørdag er det spinning igjen. Det er ihvertfall planen! :dåne: Ser voldsomt ut når jeg ser det sånn, men det er bare å ta en dag av gangen så går det nok fint! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...