Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

tok ben kikk på den linken din om lekeland i Arendal.

Det så jo greit ut, men litt stusselig, kanskje....

Har dere muligheten så hadde jeg jaggu valgt Skien, tror jeg.

på en annen side... kanskje var det bare dårlige bilder fra arendal, står jo at det er over 2000m2.

Driver du med noe spennende ellers?

Eksamenslesing for harde livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi går for Skien! Får bare kjøre på med barnesanger på cd osv i bilen! :fnise:

Går mest i eksamenslesing her ja. Har lest ute i sola i hele dag, deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort i dag:

-Vaska klær

-Tatt oppvasken

Plan:

-Spise frokost - glutenfritt brød til oss begge, etter at han godeste heller ville ha det enn sitt eget! :overrasket:

-Lese i sola mens han godeste sitter inne med hjemmeeksamen. Akkurat nå er det faktisk helt greit at jeg har skoleeksamen og kan jobbe hvor jeg vil! ;)

-Gå på visning for et vennepar som skal flytte hit over sommeren

-Trene - hvis vi får tid!

-Grille - hvis ikke visninga tar altfor lang tid...

Det er :sol: fra skyfri himmel i dag også, deilig!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ha glutenfritt brød??

Trodde glutenspisere inbilte seg at de er døden nær av å spise glutenfritt, jeg.

Ihvertfall det intrykket jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville det, ja! :overrasket: Bra for meg, for jeg syntes ikke akkurat det brødet var spesielt godt, så nå er jeg litt nærmere å bli kvitt det! :fnise:

Nå sitter samme gutten og gafler i seg glutenfri lasagne. Har sagt at vi kan lage i to former, så han kan få "ordentlige" lasagneplater, men han vil likegjerne ha glutenfrie. Blir ikke så mye dyrere, så lenge vi ikke spiser det så ofte.. :)

Har forresten gjort alt som stod på lista over dagens gjøremål! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damdidam, trøtt ja! :Gjesp:

På "siste fra forum" står det "Forsvant Siv Jensens stylist?", mens min trøtte og slitne hjerne flere ganger klarte å lese "Forsvant Siv Jensens sexlyst?" :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damdidam, trøtt ja! :Gjesp:

På "siste fra forum" står det "Forsvant Siv Jensens stylist?", mens min trøtte og slitne hjerne flere ganger klarte å lese "Forsvant Siv Jensens sexlyst?" :kari:

:lol:

Det var som jeg i natt.

TheaM gråt og vekket meg da kl var 2.35.

Jeg så på klokka og konkluderte med at;

2+3=6, ergo er klokka halv seks fant jeg ut.

Snakk om trøtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra logikk, MarianneE! :hoho:

Nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke begynne å lese:

-Spist frokost

-Tatt oppvasken

-Nylagd iskaffe ved min side :hjerte:

-Han godeste er i gang med sin oppgave

:sukk:

Jeg har jo gooood tid enda! Eksamen er jo ikke før til fredag... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasiten til eksamen jeg hadde forrige onsdag er lagt ut. Det gikk ikke så bra.. :trist:

Har ikke lest noe i dag. Skjønner ikke hva det er med meg for tida! :scorpis: Har bare lyst til å ligge under dyna og spise smågodt og synes synd på meg selv... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på eksamen til han godeste i dag da? :)

Synd at det ikke gikk så bra med deg da... :trist: Men så lenge man står skal man vel vær fornøyd? :)

Jeg ble veldig nyskjerrig på utdanninga til goingen din :lur:

Hva syns han om den? Er det vanskelig? Trives han på skolen? Er det mange dager i uka som er obligatoriske å være der?

Jeg tenker at hvis jeg hopper på den der, så kommer jeg til å pendle nedover hvis det er bare en dag i uka som er obligatorisk... Det er sånn jeg har skjønt det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte deg en pm jeg, dina!

Han leverte inn hjemmeeksamen i dag, tror den ble grei til slutt :) Nå har han ferie, den sniken.. :sukk:

Er egentlig fornøyd med karakteren, når jeg tenker gjennom innsatsen min osv. Dessuten spiller det jo ingen rolle hva slags karakterer jeg får dette semesteret, siden det bare er "ekstrafag" som ligger helt utenfor utdanninga mi. :)

Nå skal jeg begynne dagens leseøkt. Bedre sent enn aldri! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen!!

Og håper det ikke gikk så voldsomt fælt på den du har hatt da, håper du stod :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Joda, jeg stod med god margin, men jeg hadde håpt på noe bedre... Stiller kanskje litt høye krav til meg selv noen ganger! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til morgendagen er overstått! Er ganske lei nå.. :sukk: Føler ikke jeg har lest sånn kjempemye, men jeg har tross alt en bachelor innen dette her, så jeg bør vel klare meg sånn rimelig greit..

Klarte å spise opp eksamensgodiset mitt mens jeg leste istad, typisk meg! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stor koffert og ikke mindre enn tre sekker står pakka på stuegulvet. I morra drar vi sørover og vender ikke tilbake til Trøndelag før vi må (tidligst midten av august)! :hoppe:

Når vi drar kommer litt an på når jeg er ferdig med eksamen... Håper jeg klarer å finne roen til å sitte så lenge som jeg bør, selv om jeg vet at vi kan rekke en tidligere buss en planlagt hvis jeg leverer innen et visst klokkeslett.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi, denne boka har jeg visst forsømt den siste uka! Nå er eksamen for lengst overstått, og vi er hjemme på sommerferie. Deilig!! Var noen dager i Oslo i knallvarme og full sommer i pinsehelga, og det var veldig koselig. Likevel - ingenting er som å komme hjem til mamma! :)

Mye tid går nå med til bryllupsplanlegging. Det merkes at det nærmer seg! Det merkes også at verken mine eller han godestes foreldre har gifta bort noen før, for det er ganske mange meninger ute og går om hvordan ting skal og ikke skal gjøres.. :rolleyes: Koselig at folk bryr seg da!

Nå sitter broren min og han godeste og ser film i mørket. Det er gutta boys altså! Knoll og Tott.. :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...