Gå til innhold

Mammas babybok

Mamma1

Anbefalte innlegg

Ikke pent å le, men... :ler: Skjønner godt at det var frustrerende mens det sto på, men litt artig å lese nå. ;) Håper du får byttet på et eller annet vis, eller at du finner noe tilsvarende et annet sted! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har pakket det ned og skal sende det i morgen. Utrolig irriterende altså, men den verste frustrasjonen har lagt seg. Huff, for en dag, fikk ut noe frustrasjon ved å vaske badet, så det hadde jo sine fordeler dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Another day:) I dag skal jeg sende pakken tilbake, og håper jeg får klærne rimelig fort.

Skal vaske klær og rydde litt som vanlig.

I helgen skal vi feire bursdagen til tantebarnet mitt, det blir utrolig artig, han har akkurat begynt å snakke:)

Nå er det en mnd til jeg skal på ultralyd igjen, men fikk fortalt at sjansen for å se noe kjønn da var liten, siden barnet har blitt så stort. Vil da være i uke 29... Håpe kan man jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge ut resultatene av kontrollene så langt:

Uke 14

BT: 110/70

HB: 12.7

Urin: neg

Ødem: 0

FL: 150

Uke 18

Vekt: + 1 kg

BT: 110/60

Ødem: 0

FL: 160

SF:18 cm

Uke 22

Vekt+ 2,5 (tot)

BT: 120/65

HB: 11.1

FL: 150

SF: 24 cm

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fra skambeinet og opp. Mitt er ganske høyt, men jordmor sa det ikke betydde noe ennå. Fortsetter det like høyt kan det bety at jeg får en stor baby,.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en deilig dag! I dag skal jeg på en feminutterstime hos legen for å få forlenget sykemeldingen min. Er redd jeg ikke får lenger, for jeg orker rett og slett ikke å jobbe nå. Er veldig plaget av halsbrann om nettene, slik at jeg kaster opp. Dette fører igjen til hodepine på dagen, pga lite søvn og høyt stressnivå på jobben.. Jaja, vi får se i ettermiddag..

I dag regner det litt, men bikkja har hatt besøk av en kattunge på verandaen. Det var veldig gøy å se på. En hund på 70 kilo og en liten kattunge som ikke var det minste redd. Bikkje holdt på å rive ned leveggen ute her hehe

Nå er det snart helg, og gleder meg til typen har fri, han er veldig sliten for tiden og det går ut over humøret til alle.

Ellers er det hurra meg rundt i magen til alle døgnets tider. Spesielt på natta... Får håpe det ikke varer til etter den er født..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forelnget sykmelding, 1 mnd. Jammen godt å slippe å stresse.. I dag begynte jeg plutselig å blø neseblod..Ekkelt var det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forelnget sykmelding, 1 mnd. Jammen godt å slippe å stresse.. I dag begynte jeg plutselig å blø neseblod..Ekkelt var det..

Så bra du fikk forlenga sykemelding. Er du 100% sykemeldt?

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå jobber jeg ikke i det hele tatt. Jeg må innrømme, med litt dårlig samvittighet, at det er ganske godt å få slappe av om dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker! Ja, ok, det går da litt fremover..

I morgen begynner vi på svangerskapskurs, det tror jeg blir gøy:) Ellers så går dagene som vanlig, men vi har hatt besøk i helgen og det var veldig koselig. Gleder meg til neste gang!

Har bestilt mer klær fra Ellos og håper det er riktig når det kommer, ellers er det siste gangen jeg gidder....

Nå skal jeg legge meg og slappe av en time, før jeg rydder litt her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld er det svangerskapskurs. Den vordende pappaen gruer seg litt, da han ikke er så glad i sånne "sammenkomster" av totalt ukjente. Men vi skal prøve å være med et par ganger for å se.

I dag skal jeg bare vaske klær og slappe av:) Se på tv, lese litt, sitte på nettet- tydeligvis hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, joda, det var greit. Gøy å treffe andre i samme situasjon:) Men, man er litt kritisk etter å ha fått to barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det kyllingwok til middag-wok er godt nesten uansett hva man putter oppi. Ganske greit viss man er matlei, og det er jeg fortiden...Orker ikke tanken på brødskive...

I dag skal vi visst på kino, typen har ordna barnevakt og greier uten at jeg visste det:) Problemet er at jeg da går glipp av Grey's---what to do, what to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg syns det er rart at det er plass til en baby på 30cm i magen min, den er ikke såå stor...

I går klarte jeg å skille mellom hender og føtter når babyen sparket, det var helt merkelig å kjenne den lille hånda mot fingeren min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg syns det er rart at det er plass til en baby på 30cm i magen min, den er ikke såå stor...

I går klarte jeg å skille mellom hender og føtter når babyen sparket, det var helt merkelig å kjenne den lille hånda mot fingeren min:)

Ååååh... :hjerter: Jeg tror etterhvert at jeg kjenner forskjell på hender og føtter i det at det virker som om slag med hendene er "løsere", men har ikke klart å kjenne så godt som deg. Så utrolig koselig! :hjerte:

Og ja, det er helt sprøtt at babyen har blitt så stor! 30 cm og nærmere 1 kg i vekt. Ganske utrolig! :)

Ha en fin dag! :klem:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Gjør man det? Oi.. Så mye spennende som er i vente.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...