Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Du er ikke rart. Ikke tenk negativt. Gjør det du greier, og mer du greier hver dag jo mer kan du greie!

Anonymous poster hash: 0e5d9...ba9

Unnskyld meg? Du forvekslet nok denne tråden med selvhjelpsvadatråden.

Anonymous poster hash: 85608...c48

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke kommet med noe "født i varme" argument. Og jeg hører ikke til de som klager over kulda. Jeg klager over varmen, og det forbeholder jeg meg retten til.

Anonymous poster hash: a7fd5...f9f

Jeg siktet til Serpica, men klarte selvfølgelig å sitere deg istedet. ( 2 ganger!) Jeg har vært bofast her i tråden hele sommeren, og er den siste som vil klage på folks rett til å klage over varmen.

Anonymous poster hash: 85608...c48

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvor jeg hater at svetten bare pipler og pipler og hodepinen stiger i takt.....

....jeg gleder meg til høstkulden kommer. Til turer i kald frisk luft, ullcardigans, te, og oransje blader! :-D

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hvor jeg hater at svetten bare pipler og pipler og hodepinen stiger i takt.....

....jeg gleder meg til høstkulden kommer. Til turer i kald frisk luft, ullcardigans, te, og oransje blader! :-D

Og kakao, pledd, og en god bok! Gjerne med pus på fanget.

Anonymous poster hash: 85608...c48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "fint" å se at det finnes likesinnede. Synes det er så flaut å gå i møter helt lilla i ansiktet, håret klissvått og rennende sminke. Å prøve å holde øyekontakt når man hele tiden får saltvann rennende ned i øynene. Å skulle sende et papirark videre etter det har fått store våte flekker fra svetten som dryppet mens du leste.

Er også flaut å åpne døren hjemme når du har glemt at du ikke har på deg annet enn stringtruse og en løs singlet fordi det er de eneste plaggene du holder ut i.

Uff, gleder meg til høsten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå gleder meg og til høsten!

Har ikke vært slik før, men mulig det er fordi det har vært så intenst varmt så lenge?

Føler meg helt svimmel og kvalm. Håper på litt regn snart:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det holder seg varmt ihvertfall noen uker til! :laugh: Kulde har vi nok av hele året gjennom.

Hele året gjennom du liksom :glare: både i år og i fjor har vi kokt som hummere i flere måneder på sommeren. I fjor varte elendet til langt ut i september.

Jeg har lagt merke til et mønster i værmeldingen. Før helgen sto det at fra tirsdag i denne uken skulle det bli kjøligere. Dvs kun 24-25 grader. Men for hver dag som gikk var "kulden" utsatt med en dag, og sånn har det fortsatt. Nå er det først til lørdag det skal bli mer levelig. Jeg klikker snart hvis jeg sjekker i morgen og de sier det blir til søndag. :frown:

Anonymous poster hash: 2dd7c...37f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra Tallinn i dag. Der var det kjølig i forhold til i Oslo. 30 grader der også, men der var det såpass med vind at det var levelig. Og vi hadde air condition på rommet. Heaven!

Gruer meg til å begynne på jobb igjen i morgen. Skal virkelig bli deilig å sitte og jobbe i 30 grader ++. :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det holder seg varmt ihvertfall noen uker til! Kulde har vi nok av hele året gjennom.

Det er du nok alene om å syns i denne tråden. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det holder seg varmt ihvertfall noen uker til! :laugh: Kulde har vi nok av hele året gjennom.

UT av tråden vår, solskinnsmonster! :kjefte:

Anonymous poster hash: 85608...c48

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Kom hjem fra Tallinn i dag. Der var det kjølig i forhold til i Oslo. 30 grader der også, men der var det såpass med vind at det var levelig. Og vi hadde air condition på rommet. Heaven!

Gruer meg til å begynne på jobb igjen i morgen. Skal virkelig bli deilig å sitte og jobbe i 30 grader ++. :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Vind har virkelig mye å si for hvordan varme føles! :sol:

Nå har jeg nytt den siste båt-isen som var å oppdrive her i huset. :(

Kjøpe mer is i dag, mon tro? Skal, skal ikke.... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siesta, folkens. Dere må innføre siesta.

Man legger seg ganske enkelt og sover, når det er så varmt at man ikke funker.

Så står man opp igjen, etterpå.

:)

Også legger man seg selvsagt ikke ute på plenen i solen uten klær, eller slenger seg ned på en stekvarm strand... Djesus, hvem kom på at det var bra? Man får hudkreft av sånt. Fysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra Tallinn i dag. Der var det kjølig i forhold til i Oslo. 30 grader der også, men der var det såpass med vind at det var levelig. Og vi hadde air condition på rommet. Heaven!

Gruer meg til å begynne på jobb igjen i morgen. Skal virkelig bli deilig å sitte og jobbe i 30 grader ++. :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Ta med vifte og plasser en bøtte med isbiter foran.

-Ispakninger kan forresten medbringes når man er ute og vaser omkring. Prakstisk.

Og isspray. Fås på sportsbutikker.

Man må bare passe på å ikke forfryse seg med sprayen. Det er liksom litt dumt å pådra seg forfrysninger i sommervarmen...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor klager og syter dere sånn? Tenk på de som bor i land der det er 40+ grader store deler av året... Og dere klarer ikke et par uker med varme... Hallo i luken...

Elsker denne tråden. Føler meg mindre alene. Pepper til deg som, indirekte, mener vi bør like å være kvalme, svimle og slappe. Kaster opp en gang hver 3 dag ca. Må ut i dag i 30 grader pluss og litt nervøs. Jeg håper jeg ikke spyr på gata eller svimer av. Ja dette er kjekt ja. Ikke snakk om å ta seg sammen og klare.. Og for å ikke plage omgivelsene med negativitet må en får lov til å lufte plagene sine ett sted, som her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagtidsvarselet for Trondheim viser 13-17 grader neste uke!!! Wooohooo!!

Anonymous poster hash: 90853...122

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varslet for Oslo viser 34 pluss i morgen og 36 fredag. Vurderer å endre flybilletten og stikke til nordlige strøk i dag, men kan ikke av diverse grunner.

Natt til i dag er første natten jeg har vært ekstra plaget av varmen og måtte stå opp og ta en kald dusj. Plagsom varme er ikke noe jeg eller andre har funnet på. Husker at jeg helst satt i skyggen når gradestokken tippet 23-24 som barn. Tror vi er genetisk forskjellige. Når en araber tåler varme bedre og kulden mindre enn en kaldblodshest er det ikke uten en grunn.

Trøsten er at jeg ikke trenger gå ut døra i dag, og tanken på å ta litt solarium for å vise at jeg har vært mye på stranda de siste dagene, har jeg lagt fra meg.

Endret av sunSpring
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Skulle ønske at vi hadde en temperaturmåler ute her hos oss... Tror jeg skal stikke til butikken i dag for å ordne det, så får jeg vite med sikkerhet hvor varmt der er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...