Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Samme her også. Orker ikke å se på sommerkolleksjoner, høst- og vinterkolleksjoner derimot, mye morsommere. Ettersom det er så varmt fortiden, måtte jeg investere i en ny kjole. Det ble en lang, sort kjole med ermer :fnise:

Anonymous poster hash: d92f5...ed0

Delårsaken til at det ble en kjole med ermer, er at jeg er ganske lyd i huden (så lys at det er litt sånn småflaut), har nemlig ikke gjort som mange andre - ligget og solt meg i varmen. Er det veldig varmt, sitter jeg inne og nyter kald drikke :vetikke:

Anonymous poster hash: d92f5...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vinter som oppstartsbilde på pc`n, med snø og hvite snøkrystaller

på en bakgrunn av blå, kald kveldshimmel. :rodmer: Anbefales på det kaldeste!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto opp kl 11 idag. Jeg har sovet 6 timer iløpet av dagen fordelt på 3 ganger. Jeg spiser nesten ikke, og går omtrent ikke på do siden alt bare svettes bort. Og imorgen blir det enda mer drømmevær, ååå som hele norges befolkning gleder seg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei den varmen at jeg omtrent får trassanfall ved tanken på enda en uke hvor det kun er meldt sol.



Anonymous poster hash: 08a22...a56
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen takler ikke varme, mens andre ikke takler kulde. Det handler kanskje også litt om hva vi er vant til. Jeg er "vant" til kulde og takler ikke varme så fantastisk bra, men liker varmen uansett.

Neida du er ikke rar :) Jeg blir dårlig i varmen jeg og.

Endret av misstealover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad for denne tråden. Søker den opp om sommeren. Selv om en ikke vil folk skal ha det kjipt er det noe trøst i at andre føler som en selv. Og er det bare meg eller er det varmere enn noen sinne i Oslo-regionen ? Media er jo så glad i å rope om rekorder. Det må da være en eller annen rekord nå ? Har familie på ferie ved middelhavet. Det er like varmt her som der.

Orker ikke annet enn å ligge med el-vifte og se serier på dvd. Problemet er at jeg begynner å kjede meg noe så inni i mørke granskauen, men orker ikke gjøre noe, for da blir jeg enda varmere og kroppen klapper sammen om jeg beveger meg noe særlig i tempraturer over 26. Vi snakker kvalme og oppkast, hodepine, svimmelhet og mageknip. Joda, vet det er verre problemer i verden...men..

Takk for at jeg fikk lov å klage litt.

Stor kjølig klem til alle som sliter i varmen. Og snart er det høst. :)



Anonymous poster hash: 33e56...732
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei av å svette. Er jo nesten ikke vits i å dusje, er like svett igjen noen minutter etterpå. Grrr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg/vi hadde det ille, men jeg snakket med en venninne som jobber i hjemmesykepleien, og hun fortalte at mange eldre ikke klarer å svette på samme måte som unge og friske, slik at de får feber. I tillegg er det bare tid til å dusje én gang i uken, så noen av dem stinket så fært at hun visstnok slet med å ikke brekke seg, og hun er jo vant med å tørke stumper og spy.

Anonymous poster hash: 56083...38e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også i varmen, og har fått ørten telefoner nå fra venner og venninner som er på stranda. Når jeg sier at jeg blir hjemme og gjør husarbeid, renser alle sluk og forefallende arbeid - da tror de jeg tuller.

Har alle vinduene åpne og vifta på ved siden av pcen. Sprader rundt naken når jeg leker både husmor og rørlegger.

Ville vært på stranda i dag, men skal reise bort om ikke mange dager og må gjøre ting hjemme, både som rørlegger, husarbeidende og budsjettansvarlig.

Men det er varmt nå, har lovet å lage en gryterett til en nabo som kommer fra stranda. Men jeg sa at da må det ikke bli for sent. Har mest lyst å sende han en sms og spørre om han ikke kan ta med en pizza siden han har invitert seg selv hjem til meg.

Hm....

Reker hadde heller ikke vært dumt. Jeg har jordbær.

Til og med pcen koker, har satt noe under den sånn at vifta overlever.

Endret av sunSpring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg føler at jeg holder på å krepere i denne varmen. Svetter ut alt jeg har på meg hver dag nå lenge før dagen er over. Denne uken er det meldt syden-temperaturer her. Jeg må kjøpe noen lette sommerkjoler, eventuelt skjørt også slik at jeg har det. Fungerer virkelig ikke å gå med bukse nå. :sol::sol:

Skal finne noe kaldt å se på som bakgrunnsbilde på dataen min asap.

Vi var på Kiwi i dag for å handle blant annet is. De var nesten tomt for det, sannsynligvis på grunn av varmen. I morgen skal jeg hamstre MYE DIGG IS så det blir noe avkjølende for halsen min her i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også i varmen, og har fått ørten telefoner nå fra venner og venninner som er på stranda. Når jeg sier at jeg blir hjemme og gjør husarbeid, renser alle sluk og forefallende arbeid - da tror de jeg tuller.

Har alle vinduene åpne og vifta på ved siden av pcen. Sprader rundt naken når jeg leker både husmor og rørlegger.

Ville vært på stranda i dag, men skal reise bort om ikke mange dager og må gjøre ting hjemme, både som rørlegger, husarbeidende og budsjettansvarlig.

Men det er varmt nå, har lovet å lage en gryterett til en nabo som kommer fra stranda. Men jeg sa at da må det ikke bli for sent. Har mest lyst å sende han en sms og spørre om han ikke kan ta med en pizza siden han har invitert seg selv hjem til meg.

Hm....

Reker hadde heller ikke vært dumt.

Inviterer man seg selv på besøk, får man vær så god "invitere" et stykke middag på besøk også...

Anonymous poster hash: 08a22...a56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har ikke noen problemer med å sove i varmen. Det har - som jeg vet - ikke vært tropenetter og jeg sover godt, dynene ligger i en krøll, det eneste som kan plage meg er insektspøkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaserte hjem fra middagsbesøk hos mamma. Kom hjem med kjolen klistret til overkroppen, og en badevekt som viste 0,5 kg mindre enn i morges.



Anonymous poster hash: 85608...c48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviterer man seg selv på besøk, får man vær så god "invitere" et stykke middag på besøk også...

Anonymous poster hash: 08a22...a56

Ja enig, men jeg har tatt opp kjøtt. Skal vurdere om jeg dumper det i søpla, klarer ikke koke noe nå.

Skal sende sms til han nå og si at han må ta med reker eller pizza. ...det er ikke for ingenting at jeg vandrer hjemme i bare trusa når jeg gjør husarbeid i varmen.

Kjøttet klarer seg til i morn. Jeg har sett meg rundt og lurt på hvorfor jeg har kjøpt to kilo gulrot når jeg skal reise om få dager. Men de kan jeg gi bort... til en eller annen av naboene.

Det ER varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg har ikke noen problemer med å sove i varmen. Det har - som jeg vet - ikke vært tropenetter og jeg sover godt, dynene ligger i en krøll, det eneste som kan plage meg er insektspøkk.

Soveromsvinduet mitt har sol fra soloppgang til solnedgang. Jeg må stadig vaske både dyne og pute, og nå tror jeg jammen det er på tide å vaske overmadrassen også. Usj!

Anonymous poster hash: 85608...c48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soveromsvinduet mitt har sol fra soloppgang til solnedgang. Jeg må stadig vaske både dyne og pute, og nå tror jeg jammen det er på tide å vaske overmadrassen også. Usj!

Anonymous poster hash: 85608...c48

Kan du ikke sove i stua eller i kjelleren?

Jeg har ikke den muligheten, men sover uten en tråd og prøver late som om det er ok, og da sovner jeg. Insektene er verre, har fått både vepsestikk i år, mygg og fugleloppeangrep.

Men minner meg selv på at det er bare er litt over fire mnd til jul. Det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sove i stua eller i kjelleren?

Jeg har ikke den muligheten, men sover uten en tråd og prøver late som om det er ok, og da sovner jeg. Insektene er verre, har fått både vepsestikk i år, mygg og fugleloppeangrep.

Men minner meg selv på at det er bare er litt over fire mnd til jul. Det hjelper.

Bor i ettroms, med alle vinduene på "feil" side. Eneste alternativet er badet, og der er det litt trangt. :fnise:

Anonymous poster hash: 85608...c48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen takler ikke varme, mens andre ikke takler kulde. Det handler kanskje også litt om hva vi er vant til. Jeg er "vant" til kulde og takler ikke varme så fantastisk bra, men liker varmen uansett.

Neida du er ikke rar :) Jeg blir dårlig i varmen jeg og.

Og så er det noen som er enda rarere da... for jeg takler ikke kulden heller... Jeg syns det er best på våren da kulda har sluppet taket og før varmen setter inn - da koser jeg meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...