Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk meg til hetebølge i stedet for kuldebølge. Tror jeg rømmer til sør-Europa! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, parmanoia skrev:

Takk meg til hetebølge i stedet for kuldebølge. Tror jeg rømmer til sør-Europa! 

Ok ha det 🙋‍♀️

Er veldig varmt her men blåser heldigvis en del. Vind hjelper mye når det er 30+ grader og sol 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ikke kuldegrader fordi om det er uvanlig kaldt i juli. Jeg syns det er veldig bra at det er variasjon i været. Jeg skal holde ut i dag og i morgen, nyte litt kjøligere vær og se fram til sommerdager etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og juli er i gang. Jippi. Jeg flytter til en ny leilighet 1. august, så denne måneden kommer nok til å gå fortere enn den i fjor. Gleder meg veldig, men har mye å gjøre i mellomtiden.

Dagen begynte med lyn og torden og pøsregn og gikk så over i 27 lumre, stekende grader. Jeg var i kjellerboden og sorterte det jeg skal beholde fra det som skal kastes. Nesten alt gikk i kaste-haugen unntatt en eske med bøker, soppkurven og julepynten. Flink jente. Når man rydder opp i 13 år gammelt skrap går man selvfølgelig tom for søppelsekker. Kjøpte nye på kiosken. De var kvadratiske :bond::sinna: !!! Hvem i helvete bestemte seg for at det var en god idé? :vimse: På det tidspunktet svetta jeg som en gris og var ikke i humør til innovasjon. Heldigvis lå det noen vanlige på bunnen av en eske som ikke hadde sett dagens lys siden 2008. Nå ligger den i papiravfallet :ler2: på onsdag skal vi kjøre alt på dynga. Det blir en god dag.

Endret av AmandaVI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har respekt for tordenvær og sier takk så lenge jeg ikke får slikt i min del av landet. P.s. Jeg sliter i varmen. :sukk: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Sukk! :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan bli 30 grader til uka", leser jeg. Sto det ikke nettopp at det skulle bli kaldt og deilig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Død og pine! 🙀 Onsdag, torsdag, fredag og lørdag neste uke blir det 28 grader mellom 14 og 20 og det er jo snittet, så blir sikkert over 30 når det er på sitt varmeste på ettermiddagen. Gruer meg :sukk: 

Men må si jeg har vært veldig fornøyd til nå med mange dager med rundt 20 grader. Har kanskje vært 5-6 grisevarme dager i år og håper det ikke blir så mange flere heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
55 minutter siden, NewStart87 skrev:

Går utifra at dere i tråden ikke er glad i Syden? :fnise:

Liker syden. Vil bare ikke ned dit midt på sommeren. Var på Gran Canaria i januar et år. Var helt grei temperatur 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærbowle med eller uten sterke saker i etter innfallsmetoden. :jepp: 
jordbarbowle.jpg?width=1350&height=566&m

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...