Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
1 minutt siden, Purple Basil skrev:

Var forresten i Stavanger i forrige uke. Det var mye kjøligere der enn i Oslo, og jeg var så lykkelig! Det var vind, overskyet og det blåste. En av kveldene frøs jeg litt, det var så digg. 14 grader om natten var det og.

Jeg elsket å være i Stavanger 😍 

Høres deilig ut :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

Høres deilig ut :wow:

Det var helt fantastisk, jeg storkoste meg! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en ny variant av denne sangen?

Jeg foreslår "God dag, god dag. Dette her er meteorologisk institutt. Vi kan melde om at varmen nå tar slutt, og vi får regn og snø. God dag, god dag. Kysten Lindesnes til Hammerfest i nord. Hele Norge uansett hvor hen du bor, nå blir det regn"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ja. Yr melder 23 grader på det varmeste til uka. Blir det sånn? Nei! Bare vent så skrur de opp varmegradene til 28 grader. Blir alltid varmere enn hva de melder. Jævlig irriterende!! Melder regn til helga, men tror ikke før jeg ser det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks dager igjen av juli. Det er meldt tre tropenetter på rad denne uka. Var tropenatt natt til i dag også og fikk ikke sove før langt på natt. Meldt regn i helga men som de andre her tror jeg det når jeg ser det. Gud hvor varmt. På tide med en sun lolly til ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen. Tidligere idag spådde yr 32 grader i snitt mellom 14 og 20 på fredag, nå har de skrudd opp til 34! I snitt! Dvs at det sikkert kan komme opp i 35-36 grader et par timer. Og fortsatt 30 grader i snitt mellom 20 og 02! Fy faen, jeg gruer meg. Jeg blir så dårlig i denne satans drittvarmen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla YR!!!! I dag meldte de overskyet og lite sol, men hva melder de nå? Full sol hele dagen og 30 grader :dry: Flott. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr er regn det også. Nå har jeg planen klar for nedbørframkalling. Jeg skal beise verandaen i dag. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sitte og se på at du beiser i vei. Jeg blir rett og slett yr ved tanken. :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytti rakkern. Fredag er det spådd 35 grader! 29 grader allerede kl 10 på dagen og 31 kl 21. 25 kl 02 på natten. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stella Rose
3 minutter siden, Salka skrev:

Fytti rakkern. Fredag er det spådd 35 grader! 29 grader allerede kl 10 på dagen og 31 kl 21. 25 kl 02 på natten. :sjokk:

Det går bare ikke an :sjokkbla: Spådd "bare" 30 hos meg. Tror aldri jeg har lengtet så mye etter regn som jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
Akkurat nå, Winza skrev:

Bra ingen av oss lever om 70-80 år da

Går an å tenke på de som kommer etter oss, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noe navn når det er over 30 grader hele døgnet? Ekstremtropevarme? Eller heter det bare Helvete?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...