Hoppetaujenta Skrevet 11. august 2008 #181 Del Skrevet 11. august 2008 I dag har jeg vært en tur ute i skogen. Det har blitt et tydelig sensommer-preg på været. I alle fall her hos meg. Det gir meg håp om snarlige morgener med grader under ti. Jubel og fryd som vi gleder oss! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #182 Del Skrevet 11. august 2008 I dag kom det et deilig forfriskende regnskyll Men tror dere ikke en dame på jobben hos meg presterte å si "ååh, jeg er så lei dette regnet!!" Jeg holdt seriøst på å slå! Hva er det med folks hukommelse når det gjelder sol og varme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. august 2008 #183 Del Skrevet 11. august 2008 "lei dette regnet"?! Lol, det har regnet i en dag. I dag var det skikkelig høstvær her med en utrolig forfriskende høstvind - fantastisk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2008 #184 Del Skrevet 16. august 2008 Tidlig en morgen kom det fordundre meg røyk ut av munnen min når jeg pustet... Er ikke DET et høst-tegn, så vet jeg ikke hva som er. Jeg ble veldig glad og lys til sinns av oppdagelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. august 2008 #185 Del Skrevet 16. august 2008 Jepp, nå begynner det så smått å "lukte" høst om morgenen. Det er håp om bedre tider, damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 19. august 2008 #186 Del Skrevet 19. august 2008 Det regner!!! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2008 #187 Del Skrevet 19. august 2008 I natt var det skikkelig kjølig luft ute! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 19. august 2008 #188 Del Skrevet 19. august 2008 :sender en paraply og et glass rødvin til alle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #189 Del Skrevet 5. januar 2009 Måtte bare dra denne opp igjen, og si et rungende hurra for KULDEN! Så mye friskere og kvikkere en føler seg når kulda biter *fortrenger at sola har snudd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. januar 2009 #190 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg syntes det var topp med den varmen som var i sommer jeg, samtidig som jeg syntes det er topp med kulde nå. Alt til sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 5. januar 2009 #191 Del Skrevet 5. januar 2009 Trivselstemperatur på alt under null grader. Livet er herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
golda Skrevet 5. januar 2009 #192 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg stortrives i kulden. Nå meldes det om mildere vær - sukk. Snart er det sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 5. januar 2009 #193 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg klarte meg overraskende bra i Egypt med 25-28 grader. Til og med en dag med trasking/klatring i ørkenen. Men varmen der er veldig annerledes enn den tette byvarmen i Oslo. Pluss at rødehavet er en fin kjøleanretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #194 Del Skrevet 30. mai 2009 Jaja, så må denne tråden frem igjen. Minst tre måneder til høsten, sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chakoya Skrevet 30. mai 2009 #195 Del Skrevet 30. mai 2009 Nå er det ca 25 grader her og jeg holder rett og slett på og smelte bort. Godt jeg ikke er i noen varmere land akuratt nå. Da hadde jeg vel sannsynligvis måttet bade hele dagen lang eller noe. Jeg greier ikke så varmt vær. Når det er over 30 og det ikke finnes skygge får jeg store problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. mai 2009 #196 Del Skrevet 30. mai 2009 Liker ikke varmen jeg heller. Har vært ute litt med guttungen men ingen av oss er noe varmefantaster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2009 #197 Del Skrevet 30. mai 2009 Når jeg blir pensjonist skal jeg flytte til kaldere strøk. Kanskje Svalbard. Men ikke om sommeren, da er det midnattssol der. Tenker kanskje sommerbolig på New Zealand, de har motsatte årstider av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 30. mai 2009 #198 Del Skrevet 30. mai 2009 Salttabletter folkens!!! Jeg er nær døende uten, spesielt i syden! Spiser pomes frites og chips hele dagen, med ekstra salt på, men det er ikke nok for meg. Men når jeg tar salttabletter et par ganger for dag fungerer jeg! Fåes de på apoteket! Løp og kjøp og få tilbake livet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 30. mai 2009 #199 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg sitter inne og ser ut på sola og varmen. Skulle gjerne fått litt av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 31. mai 2009 #200 Del Skrevet 31. mai 2009 Salttabletter folkens!!! Jeg er nær døende uten, spesielt i syden! Spiser pomes frites og chips hele dagen, med ekstra salt på, men det er ikke nok for meg. Men når jeg tar salttabletter et par ganger for dag fungerer jeg! Fåes de på apoteket! Løp og kjøp og få tilbake livet!! Men altså, er det væskemangel som er din greie da? Jeg tror ikke jeg skal ta salttilskudd sånn med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå