Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har gått naken rundt i leiligheten i to dager nå...et under at jeg har fått sove. Umulig å gå ut, og på termometeret i stua står det 29°C! :sur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så utrolig fuktig her! Tror aldri jeg har opplevd en så fuktig sommer noen sinne. Føler at jeg bor i en tropisk regnskog. Vi hadde en slags "pause" i dag, med bare 20 grader, men fra i morgen kommer heten tilbake. Hver mandag lover varselet oss at temperaturen skal begynne å falle, men når mandagen kommer er det like hett. Jeg blir sprø!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah da denne tråden ble laget så hadde jeg akkurat møtt far til mitt første barn. Vi var nyforelsket, levde på luft og kjærlighet, det var lange sommernetter og det var 30 varmegrader på natta. Det var SÅ varmt den sommeren 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kanskje har vært ganske varmt å fælt i dag. Jeg var ute en kjapp tur i 10 tiden å handlet litt mat, da gikk jeg uten jakke, men på kanten til litt kalt. Kom hjem og vært hjemme siden. Her står varmepumpa på kjøling og jeg har det helt supert her jeg ligger og ser ut på sola og den knall blå himmelen 😄

Varmepumpa er beste investering jeg noen gang har gjort!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er 08.30. Jeg må ut å få tak i brød. Det er ikke en sky på himmelen og allerede varmt 😳 gud om jeg skal ligge inne å ha det fantastisk hele dagen. Alle som mener at man må ut å nyte sola kan ta seg en bolle 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen kommer til å bli uutholdelig, det er meldt 32 grader på lørdag. Men så, fra mandag sier de at det skal komme inn kjøligere vær! Endelig! Det BØR stemme!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan det ha blitt tyve grader ute, mens temperaturen inne hos meg fortsatt ligger på 29°!?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nevian skrev:

Hvordan kan det ha blitt tyve grader ute, mens temperaturen inne hos meg fortsatt ligger på 29°!?!

Samme problemet her, hjelper ikke hvor mye jeg lufter, varmen inne henger igjen i minst ett døgn. Her er det pga loft som tviholder på varmen :dry: Merkelig nok gjør det ikke det om vinteren, forstå det den som kan :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nevian skrev:

Tror temperaturen sitter i veggene en stund etter. I løpe av natta nå har temperaturen sunket på soverommet mitt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Uff a meg, så lummert det plutselig ble! Er ikke meldt tordenvær, men det skal regne i morgen og det skal bli 25 grader igjen 😑 blir nok aldri en juli uten nedtelling, tror jeg 😃 17 dager igjen. Så blir det bedre, det blir det alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg også. :sukk: Gleder meg til å kunne legge meg i et soverom som er kjølig. 

Så sov ute som vettuge folk, vel....   😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har unngått de høyeste temperaturene her, heldigvis. Men det er varmt nok. I morgen og lørdag blir de heteste dagene nå, og jeg vil bare at de skal passere.

Det verste er at det er så fuktig og klamt! Alt føles så mye verre da. Jeg gleder meg til tørr, kjølig luft i oktober.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg liker ikke varmen. Ble skikkelig dårlig en gang av det, fikk diare og kastet opp hvitt av en eller annen grunn, og ble liggende resten av dagen. I tillegg liker jeg ikke følelsen av å være svett og ekkel, føles som svetten renner nedover, ikke særlig fresh følelse. Liker regn best jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest AthenaRavenLuna
Kveldshimmel skrev (20 minutter siden):

Så er det på'n igjen. :svett::sinna:

Oy, jeg går fortsatt med jakke og genser ute :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...